Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První minuty mé dcery.
Autor: Márty (Stálý) - publikováno 30.1.2002 (22:02:31)


Poznámky k tomuto příspěvku
Kateřina Farkasová (Občasný) - 30.1.2002 > Co říci o miminku jiného, než že je krásné. Gratuluji! Tvá báseň Miss tisíciletí je také dobrá, beru ji jako pohled člověka, jenž je už o hodně dál než já.
<reagovat 
Kotatkobile (Občasný) - 30.1.2002 > Taky mám takovou fotečku:-) Ale o rok starší:-)) Gratuluju...
<reagovat 
Márty (Stálý) - 30.1.2002 > Zapomněl jsem dodat, že ta fotka je již sedm let stará, ale přesto dík za gratulaci.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.1.2002 > Ty jo, takovou fotku jsem snad ještě neviděl,tak to Martine blahopřeju!!!:-)
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 31.1.2002 > Závidím, že jste u toho mohli být oba a mohli dokonce fotit, když se mi narodil můj synek, ještě to nešlo :-(
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 3.2.2002 > S tou vážnou kritikou si to myslel asi jako fór ne? :-))) Bych ti musel napsat, že máš neostrý motiv A to se ti neklepaly ruce? Jo ahá tys ho mučil hned po výlezu z tmy bleskem :-))) Padouchu!!!!
<reagovat 
 Márty (Stálý) - 3.2.2002 > _JiKo_> Co se týče vážné kritiky, zaškrtl jsem to už automaticky ze zvyku, protože tak činím vždy, když publikuji svou novou báseň, takže jsem to vlastně nijak nemyslel. U té druhé poloviny Tvé kritiky se přiznám, že jsem trochu na rozpacích, protože se jaksi neumím orientovat, zda jsi to myslel vážně, či to byla jen legrace. Mé dceři, která je na této fotografii, bude letos již sedm let a potom, co jsem za ta léta se svou rodinou prožil, my ty tvé věty připadají dost neuvěřitelné. Tuto fotku i Soumrak nad městem jsem dal do Totemu, abych se podělil o pocity a atmosféru určitých okamžiků. Upozorňoval jsem, že se jedná o amatérské fotografie. U fotky Soumrak nad městem jsem ty paneláky zachytil jen náznakově, abych zdůraznil atmosféru těch mraků. Dokážu pochopit ba i ocenit seriózní kritiku, která se zde ve většině případů nachází, ale tvá kritika je trošku z jiných dimenzí... Nicméně tě mohu ujistit, že už žádné fotografie nebudou, abych náhodou neurazil nějaké ty profíky.


<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 3.2.2002 > Ájééé urážlivej :-)) Když sou někde smajlíky tak to vážně rozhodně neber. A když ti někdo (jinde) napíše že dílo se mu nelíbí neber to jako atak, prostě se jim, nelíbí, to ale není že ti řikají "nedávej to sem"
Jediné za čím si stojím je to veselé "padouchu" bleskat novorozenci do očí mi nepřijde jako super nápad, to se nezlob
<reagovat 
 Márty (Stálý) - 3.2.2002 > _JiKo_> Já nejsem uraženej a nemám nic proti záporné kritice. Každý má přece právo na svůj názor. Já jen diskutuji s těmi názory, pokud cítím potřebu. Samozřejmě, když autora lidé chválí, byl by pokrytec, kdyby tvrdil, že ho to netěší, nicméně by si měl udržet určitý zdravý nadhled, to však možná platí i pro opačný případ. Pro mne byla možná čistě z emotivního hlediska silná káva oslovovat mne ve spojitosti s mou dcerou, ikdyž vesele, padouchu a říkat, že jsem jí mučil bleskem. Přece si nemyslíš, že jsem tam šel s tím foťákem jako nějaký bezohledný novinář. Samozřejmě jsem vše předem konzultoval s lékařem a kdyby měl sebemenší námitky v obavě o zdraví dítěte, tak bych ho nijak nepřemlouval, aby mi to dovolil.
Na druhou stranu jsem si však vědom toho, že nikdo z nás nejsme neomylní, a že dalekosáhlé souvislosti toho či onoho kroku v životě bývají mnohdy jen těžko čitelné, proto respektuji tvůj názor a dokonce musím říci, že až na ta silná slova si Tě vážím, že jsi mi to napsal.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter