Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Život byl prachem na gumách naší šestilitrový Fordky (1.0)
Autor: tučňákův kámoš (Občasný) - publikováno 28.12.2006 (22:17:59)

 

 

 

Život byl prachem na gumách naší šestilitrový Fordky (1.0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.0

 

 

Tohle nejni můj příběh, ba ani váš.Vzal  jsem do ruky tužku a papír, kterých se bojím stejně jako toho, že přijdu vo prácoj, ale je to opraudovej příběh - je to příběh prachsprostého prodavače bot a je to příběh těch, kteří si to špacírují životem sem a tam a na to vám klidně odpřísáhnu i vlastní zpocený srdce.Vlastně to ani nejni příběh, či co já vím se příběhy odehrávaly v dějověj linii a tenhle má dějovou linii jako hlad Stevensoj syna mezi kukuřičným polem a pouští.

 

 

 

 

 

„...se tedy slyšíme ?“

„Ano, pane“

„Dobrá .Přistoupíme tedy k tomu, proč vám volám“

„Ano pane“

„Vy jste byl včera v deset hodin na povolení venku, je to tak, že ano“

„Ano pane“

„Dobrá a s kým jste tam byl, respektive s kým jste si to štrádoval po tom bulváru“

„Bulvár třetí a čtvrtý myslej ?“

„Exactly“

„ Jen s Majkem Sollwojc.My, měli jsme službu pane“

„ Aha, takže vy jste měl službu na vycházky“

„ Exactly pane“

„ Spatřili jste tam pohybovat se nějaké narušitele ?“

„ Ne, pane“

„Jste si jist ?“

„Na mou čejst pane“

„Dobrá a viděl jste tam alespoň někoho?“

„Něco jsme zahlédli, ale nestihli jsme zjistit, zda-li to bylo zvíře, albo člověčí“

„ Ano, právě kvůli toho vám volám.Poslední dobou se rojí lidé, kteří chtěj zbavit tenhle slušnej národ počestnosti“

„…jo o tom už jsem všelicos slyšel“

„… tak sám dobře víte, co se  s nimi dělá“

„O tom už jsem také něco slyšel pane.Prý vznikají věznice, pro tyhle lidi, pane“

„ Ne, tohle jsem zrovna nemyslel.O věznicích nic nevím a doufám, že vy nevíte nic také, pro vaše dobro“

„ Of course pane, chápu“

„ Myslel jsem to, že je máte předat na nejbližší ježíšoj policii“

 

 

 

 

A lidé jsou spokojení.A lidé jsou moudří ve své vlastní podstatě.A lidé jsou šťastní iluzemi a lidé se mají rádi.Přeštastnej to je život, povídám vám a ten život je prachem na kolech naší šestilitrový fordky.Prach se povaluje na vzorcích gum jako bláto na podkovách starý dědovoj herky, která měla tejž šťastnej život a potom žila tejž šťastně jako dřív i když ji nahradil pěknej, novej automobil.Žila si šťastně a lidé vedle ní žili šťastně a pak přišel hlad a neúroda a lidé nežili šťastní a lidé začli mít hlad a herka si žila štastně a měla slámu, kterou se lidé nemohli uživit a byli nešťastní a proto ti nešťastní lidé zabili tu šťastnou herku na koňský salám, či ještě z hladu nemysleli už na takové pochutiny.A zas přečkali špatné časy a zas byl životoj o něco šťastnější.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pozn. autora : nejsu si jistý, esli tohle dopíšu proto dávám tenhel text jako první díl a snad bude pokračování.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
utilita (Občasný) - 28.12.2006 > Já být autorem, tak rozhodně pokračuju, protože rozhodně nevím, co si o tom jako myslet. Z takovýho kousku to nepoznat. Zaujal mě jazyk, nejsem si jistá, zda se to odehrává v Kerkonoších na šumávě bo v américe:))
<reagovat 
 tučňákův kámoš (Občasný) - 28.12.2006 > UchoUzeno> Co kdybych napsal, že se to odehrává v Babylonu ? ,)))
<reagovat 
utilita (Občasný) - 28.12.2006 > to je výtečnej nápad, u rybníka, třeba v penziónu Eliška Krásnohorská, tam dojedou z Krkonoš i z Ameriky, schváleno.)
<reagovat 
utilita (Občasný) - 28.12.2006 > nebo u Kumperů a pan profesor Kumpera by k tomu preludoval na piáno?:))
<reagovat 
 tučňákův kámoš (Občasný) - 28.12.2006 > UchoUzeno> příliš kapitalistické.ale ještě se nad tím zamyslím ,))
<reagovat 
utilita (Občasný) - 28.12.2006 > Nevim. Pravda, rybník je špinavej, ale Kumperovi hodní.))
<reagovat 
 tučňákův kámoš (Občasný) - 28.12.2006 > UchoUzeno> nemám rád hodné lidi.většinou udělají kdejaký podraz, ale zas by se to hodilo do dějověj linie, kterážto vlastně ani nejni, ale na zmatení by to bylo dobrý.tak já to du rozmyslet do snů....dobrou ,)
<reagovat 
utilita (Občasný) - 28.12.2006 > protože hrbolaté jsou naše sny.) dobrou.)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.12.2006 >

viz UchoUzeno... to míchání nářečí a angličtiny - člověk neví, jestli je to "umělecký záměr" nebo trapný omyl a stylistická neznalost... - jestli to má mít delší pokračování, mělo by z toho textu nějak vyplynout, proč lidi v něm mluví tak jak mluví, ať už jsou to třebas emigranti v USA nebo vzdálená budoucnost...


<reagovat 
 tučňákův kámoš (Občasný) - 29.12.2006 > Quotidiana> jak jsem psal na začátku textu, tak to nejni typische proza, ale experiment.to nářečí je mi uprdele, právě proto to tak míchám...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.12.2006 >

Na experimentu ej zajímavej i ten jeho aspekt, že právě na tu experimentálnost můžeš všechno svést. Je to vousatý? Experiment! Má to tři nožičky? Experiment! Hnije to, mokvá to? Experiment!:) - Poslední tvoje věta mi přijde krajně nelogická, nějak přijatelnější by mi přišlo, kdybys o tom aspoň TROCHU PŘEMEJŠLEL.)


<reagovat 
praskunst (Občasný) - 1.1.2007 >
Body: 1
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 2.1.2007 >

rozdíl je v tom, že úspěšní a dobří autoři mají jasno v tom co píšou a proč to tak píšou... pokud je ti tvůj vlastní výplod "u prdele" nemůžeš se pak divit, že i čtenáři na něj budou mít obdobný názor...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter