Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
!!!
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 29.12.2006 (18:38:40)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ze svého nefotoateliéru Vám všem přeje všechno nejlepší do Nového roku Ógyst Pisoár s nefotopičema.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S.: Ten kdo čekal, že tu dám nějaký vtipný péefko, něco na tenhle způsob

undefined

je asi zklamaný, ale myslím, že v téhle situaci je třeba zachovat dekorum
a necpat tu věci nechutný a sprostý jako třebas tohle
undefined

nebo politicky nekorektní ubohosti
undefined
a už vůbec ne něco takhle hnusnýho

undefined
PFujtajxl, to by moh dát na péefko jenom nějaký úchylný chlívák.

 

 

 

 

 

 

 

 

Takže ještě jednou ve vší slušnosti: Hepiňujír a čus bus antabus.







 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.12.2006 > Ještě jedno, abych nezapomněl: Latinsky neumím, tak mě to když tak opravte.
<reagovat 
moyri (Občasný) - 29.12.2006 > úžasná sexce novoročních přání,že ty si zase někomu nakukoval do deníku a kalendáře( toho menstruačního ),jj báječný nový rok 2007 a ať tento zkurvený je už preč
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.12.2006 > moyri> Díky, tobě taky všechno nej
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.12.2006 > Ógyst Pisoár> Tedy myšleno nejlepší, aby nedošlo k nedorozumnění.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.12.2006 > Krásné inspirativní a milé. Jako vždy!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
b0wiceQ (Občasný) - 29.12.2006 > Jezis to je chliv.
prOste fajnovy pF-kO
<|>
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 29.12.2006 > hej piča líbí se mi tvůj stojan!..a ten klacek u nohy
<reagovat 
tučňákův kámoš (Občasný) - 29.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 30.12.2006 > to bolí ;o)))))
Doporučil 
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 30.12.2006 > Iron....
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 30.12.2006 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 30.12.2006 > 8¨-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Doporučil 
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 30.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 30.12.2006 > dík
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 30.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 31.12.2006 > pěknej humuhnus nás v tom novém roce čeká...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RD (Občasný) - 31.12.2006 > Please accept with no obligation, implied or implicit, best wishes for an environmentally conscious, socially responsible, low stress, non-addictive, gender neutral celebration of the WINTER SOLSTICE holiday, practiced within the most enjoyable traditions of the religious persuasion of your choice, or secular practices of your choice, with respect for the religious/secular persuasions and/or traditions of others, or their choice not to practice religious or secular traditions at all.
In addition, please also accept best wishes for a fiscally successful, personally fulfilling and medically uncomplicated recognition of the onset of the generally accepted calendar year 2006, but not without due respect for the calendars of choice of other cultures whose contributions to society have helped make this country great (not to imply that this country is necessarily greater than any other country or area of choice), and without regard to the race, creed, color, age, physical ability, religious faith or sexual orientation of the wishers.
This wish is limited to the customary and usual good tidings for a period of one year, or until the issuance of a subsequent holiday greeting, whichever comes first. " Holiday " is not intended to, nor shall it be considered, limited to the usual Judeo-Christian celebrations or observances, or to such activities of any organized or ad hoc religious community, group, individual or belief (or lack thereof).
Note: By accepting this greeting, you are accepting these terms. This greeting is subject to clarification or withdrawal, and is revocable at the sole discretion of the wisher at any time, for any reason or for no reason at all. This greeting is freely transferable with no alteration to the original greeting. This greeting implies no promise by the wisher to actually implement any of the wishes for the wisher her/himself or others, or responsibility for the consequences which may arise from the implementation or non-implementation of it.
This greeting is void where prohibited by law.
Please check with your physician before accepting this, or any other greetings.
Merry Christmas to all and to all a good night!
Doporučil 
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 1.1.2007 >
Body: 1
<reagovat 
hair spray king (Občasný) - 1.1.2007 > hoochu :D lol
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 1.1.2007 > jsi proste sqelej...;oD
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.1.2007 >
<reagovat 
jjezibaba (Občasný) - 2.1.2007 > No toto, to je hrůza, to vypadá skoro jako bys vůbec neprováděl předvánoční úklid...
A ještě ten hnusnej úchylnej ksicht na konci!
Body: 5
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 3.1.2007 > :))
Doporučil 
<reagovat 
RD (Občasný) - 30.12.2006 > Zakladatel se holt nezapre. Ryzi Post Fuckionalismus.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.1.2007 > doupovec> A jéje, i tohle sem založil? To mi ten novýrok sotvaseproberu pěkně začíná.
<reagovat 
tučňákův kámoš (Občasný) - 29.12.2006 > ty boty jsou skvělé...za ty ještě házím pět bodou...kdes je kupoval ?!
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.1.2007 > tučňákův kámoš> Uf člověče už ani nevím, jsou dost starý. Myslím že jsem je dostal, ani nevím od koho akdy ven už je nenosím a jestli myslíš ty barvy tak to je vlastní výroba.

Ale je takydost možný že jsem je ukrad.
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 30.12.2006 > úžasnej nefoťák!!!
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.1.2007 > pusto z hlavy> Jestli myslíš ten na tom stojanu tak to tš zklamu, ten na zemi je lepší, protože má chalupářskej objektiv.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 31.12.2006 > normálně čůrám :o))))))))))))))))))))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.1.2007 > zanzule> Takže prostata v pořádku.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 4.1.2007 > ty si vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůl
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.1.2007 > Luk Malér> Jak si uhod o čem bude můj další obrázek?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 4.1.2007 > Ógyst Pisoár> 
<reagovat 
jitřeňák (Občasný) - 12.1.2007 > Je to krásný, PFka jakbysmet, takové nakouknutí do umělcova příbytku, rozebírat to nebudu. Ohledně té latiny, mělo by to být "post fellationem" (akuzativ), podobně jako je třeba "post mortem" a nikoli "post mors".
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 13.1.2007 > jitřeňák> Aha, díky, zapamatuju.
<reagovat 
VladkaS (Občasný) - 15.1.2007 > :-)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 15.1.2007 >


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 16.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 23.1.2007 > .............................................................:oD.............................................................
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wommann (Občasný) - 27.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter