Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Enochian
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 11.1.2007 (00:07:52)
... v popředí Juří...a v dáli bod, který znepokojuje...


Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 11.1.2007 > až na ten bod v dáli docela fajn...
Body: 5
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 11.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.1.2007 > Prima technika.
Body: 5
<reagovat 
utilita (Občasný) - 12.1.2007 > Juří je satanista? Ze všeho nejvíc mi to přijde směšný.)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > utilita>  Juří pracuje ve výzkumu biomolekul a nejraději ze všeho rozjímá nad bílým čajem.-)Směšné to je, nevlastním foťák, kdysi jsem jej vyfotila a podivnou náhodou upravila v grafickém programu...
<reagovat 
Asan (Občasný) - 12.1.2007 > jo no, az na to tema. Nejake trapne satanisticke zlo a nezev je vykraden podle kapely z Ostravy........................black metalovy maras. Nemam rad tyhle particky co si hrajou na bubaky. Nechapu jak se nekdo muze obracet ke zlu, kdyz je tak malo pozitivni energie a jeste se dojebavat nejakou fraskou.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Asan> Enochian-ostravská kapela, nevím, zda stále hrají...stejně tak andělský jazyk, dle kterého se tato blackmetalová smečka pojmenovala.Je to můj výsměch warpaintu, je mi tento skupinový labeling války více než nepříjemný. Tato fotka je jedna velká satira, Juří je velice jemný chlapec, čajomilec, upsán vědě...
<reagovat 
utilita (Občasný) - 12.1.2007 > Tj. satanista je běžný povolání?:) - to je zajímavý ;)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Kdepak, není, ale u racionálního pragmatika asi efemerním jevem. Nedokážu si Juřího, člověka s takovým osobním potenciálem, představit jako satanistu.-)...To, co vidíme před očima je podmíněno naší subjektivní interpretací, pak záměrem autora...Mým záměrem byla právě satirizace, reakce na směšné a stylizované fotografie obejvující se i ve zdejších vodách...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Objektem byl můj přítel, kterého si cením, chtěla jsem zkusit Juřího vytrhnout z jeho běžného životního kontextu , zkušenosti a přisoudit mu na fotografii jinou roli...Nevím, jak se jmenovala jedna fotografka, ale ta se pokaždé fotila s někým jiným, ať s jednotlivcem či skupinou a snažila se jim vnější i vnitřní charakteristikou co nejvíce přiblížit, aby vypadala jako jedna z nich...Jiří je v běžném životě člověk racionální, konzervativní, jemný, chtěla jsem touto fotkou vyvolat klam, efektnost...kýč, produkt... negativní reklamu, která vyvolává předsudky o objektu, který je ztvárněn...a zdá se, že se,že se mi to podařilo...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > ...warpaint do běžné životní zkušenosti nepatří, je to jen rozpoznávající symbol pro identifikaci skupiny...Karneval konformity a soudržnosti...Přiznám se však pro svou slabost ve všem, co působí zimničně, chorobně , bledě, zastřeně jako na černobílé fotografii, ztracené v čase...Což se bije s mou pokorou vůči přirozenosti, smyslné svítivosti...
<reagovat 
utilita (Občasný) - 12.1.2007 > To sice chápu, ale asi by to bylo srozumitelnější, pokud by znal Jiřího ještě někdo další (vedle tebe)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Ano, to jistě...mě bylo jasné, že pokud více neupřesním dorpovodným komentářem oč mi jde, že tu hned vyvstanou označení a pojmenování jako satanismus, black metal, svět bílý a černý... a zatím Jiřík sedí v laboratoři a pozoruje ty své molekuly a usmívá se zpoza brýlí na ty své vzorce, zalévá šistici rozkvetlou v šálku...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Samozřejmě né všechen balckmetal je vystavěn na ideji války, satanismu, zloby /Immortal, Darkthrone/, ba naopak, třeba na tradicích, úctě k lesu, předkům.../Heiden, Trollech.../
<reagovat 
 Asan (Občasný) - 12.1.2007 > Janele z Liků> ja jsem se ale nebavil o black metalu (i kdyz jsem zminil Enochian, kteri mimochodem vzyvaji spise ty zle stranky), ale o kultu, ktery nejspise neni moc zdrav. Ja taky miluji prirodu, zver, neublizil bych ani mravenci, ale to prece neznamena ze budu poslouchat black metal, ktery nevyvolava zrovna prijemne, pozitivni pocity. Vim o cem mluvim, taky jsem vyrustal na kapelach jako-Anathema (ktera je opravdu nadherna, ale zpusobovala ve mne pocity sklicenosti a uzkosti.)My dying bride, tiamat ......dokonce i tu druhou stranu mince_Burzum,immortal,gorgoroth Atd.Ale ani v jednom nevidim uz ted, s odstupem zadne pozitiva.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Tak nějak si představuji lermontovského Démona...Juří jako jeho obdivný a neustálý čtenář..Bijí se ve mně dva světy, svět dřeva a svět kovu...Bude to i na mých dílech znát...Děkuji za zastavení a příjemný večer...
<reagovat 
utilita (Občasný) - 12.1.2007 >

mápodobně.)


<reagovat 
stínostín (Občasný) - 13.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
surma (Občasný) - 13.1.2007 > dobrá interpretace a dobrá grafika...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 14.1.2007 >

abych se black metalu (krom NSBM) zastal, pro mě je to hudba, která se mi (v řadě případů, anyway) líbí a jejímž poslechem můžu částečně ventilovat agresivitu (které je ve mně malé, ale nezanedbatelné množství), čímž je její vliv na mě dosti pozitivní ... většina posluchačů black metalu, co znám, jsou lidi, s kterýma se dá normálně pokecat, s (pro mě) trošku výstřední zálibou v oblékání (což je ale jenom jejich věc). to už znám teda mnohem víc výbojnejch punkerů a HCčkařů.

 

zloba je taky regulérní lidská emoce, žáno, tak proč ji nevyjadřovat, pokud to jde hudbou a ne agresivitou na ostatních, je to dle mýho úplně OK.


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.1.2007 > Co si budeme povídat...Až na ty ostny v nátepnících a pánské sukně, se mi ty veloskřeky v hutných bicích více než líbí, k divokým tancům, cítit vůni dešťových vlasů tohoto polosvěta...Ano, s menšinou se dá zajímavě promluvit, často lidé vysoce sociální a rozumní...I pro ně místem, kde svěřit svůj nastřádaný "směsný odpad" z lidského potkávání, míjení a konfliktů...Hotovým sebetýráním je pak soustavné poslouchání "černého ticha"- skřeky s úděsným smíchem, zvonění, dřevité ťukání, studený zrychlený dech, obejvující se a mizející kroky, industriální kakofonie...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 14.1.2007 > Janele z Liků> 

"směsný odpad", to je hezky napsáno

 

já třá, pokud člověku uvěřím, že mu poslech té dané hudby opravdu dává nějaký prožitek, nekéruju mu do ní, protože vnímání hudby je, nedá se nic dělat, navýsost "niterné" a každý máme holt tu percepci jinou. čiliž se snažím být tolerantní (o což víc mě pak popuzuje, když se někdo začne navážet do vkusu - potažmo vlastně do vnímání, tj. mé integrální součásti - mého, pak bývám opravdu hodně nevrlej).

 

oproti tomu je pro mě těžké uvěřit, že někomu může něco dávat třá poslech mainstreamových s*aček (Kabátů atd. atp.), nedejbože, nedává-li mu prožitek hudba žádná, pak k jeho vkusu nevyhnutelně zaujímám jistej povýšeneckej postoj.

 

obecně si vážím vkusu lidí, kteří mají hudební přehled široký, protože to napovídá, že rádi objevují a že je pro ně hudba důležitá (stojí jim za to, aby ji objevovali) stejně, jako je důležitá pro mě


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.1.2007 > Ano, i malá Janele, postupně odkládá tyto polohy, jednak je to jako sebezaklínání do kruhu...Trpím maniodepresivním syndromem, takže když jsme nemohla ani vstát z postele, namísto toho, abych si poslechla Sluneční orchestr či nějakou divočinu ve stylu Gogol Bordelo, vložila jsem si do uší Burzum, Shape of despair, tam jsem se cítila stejně bezpečně, ztotožněna se sebou samotnou...Cítila jsem se naplněna tím mrzutým chladem, zvuky, které bolí a nepohladí, právě ta potřeba bolesti, která rozpláče, ještě více zraní, potřeba člověka stíhaného věčno usamoto ua odcizením, který od dětství od lidí dostává bolest, od rodiny, zázemí, nezná mateřský cit, pohlazení, pak mu i tato hudba a filozofie Nietzscheho, Klímy... přijde mateřská, z jeho světa...Zakazuji si ji, protože si to nemohu dovolit, při mých psychických atacích, které jsem se rozhodla neléčit pomocí farmak, ale vlastní vůlí a pílí, bojem se sebou samou...Snažím se na sebe být hodná, usmát se na sebe a druhé,né se jen sobecky uzavřít do sebe... čtu si pohádky, jsem dětinské dítě, zranitelné, které navzdory tomu, že bylo nuceno tvrdě dospět, si uchovává vše čisté uvnitř...Pořád se převaluji jako slina na jazyku mezi tou smuténkou a divokou liščí kuličkou, rozcuchanou, která si hraje divadlo ponožkama uvázanýma na kotnících...Rozhodla jsem se vrátit mezi lidi, po letech, co jsem se schovávala v rohu svého pokoje...
<reagovat 
 Asan (Občasný) - 13.1.2007 > Janele z Liků> To ti jen chvalim. Taky jsem trpel podobnymi stavy opustenosti,uzkosti a vsebolem z tohoto sveta (i kdyz ted jsem v podobne situaci.Pritelkyne me opustila po 4letech, takze se z meho bytu stalo dusevni vezeni), ale prave ne jen, ale prevazne diky hudbe (ktera je mocnym nastrojem nasi duse, nebot duse je jak hoslovy klic, zalezi na nas jake noty si nadiktujem) jsem pocitil osvobozujici pocit a odvazal si bremeno, ktere me stahovalo do hlubin. Rikas ze neuzivas farmaka, ale milujes prirodu. Prijmy radu:hledal jsem pomoc v prirode a prave bylinky dokazou cloveku navratit jeho rozkolisanost. Trezalka se stala mym pomocnikem v utrpnych dobach. Vyzkousej a uvidis. je to zcela prirodni zalezitost a ucinna.
<reagovat 
 gom (Občasný) - 5.6.2007 > Janele z Liků> Je jen jedna odpověď. Je jen jedna mysl, je jen jedna duše, je jen jedno tělo. Zeptám se tě: ano, nebo ne.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 13.1.2007 > Asan> Třezalku samozřejmě znám, meduňku, šalvěj, nervové směsy, terapie lihových šťáv z pupenů-vynikající lípa, přírodní psychofarmaka jako Persen...Jen se nejít pak slunit.-)Jsem v podobné situaci, opustil mě také přítel...Hudba, umění a zvědavost po životě mě udržují. Celé roky stranění se, snažím se otevřít, rodina mě přeučila z dětinského extroverta na do sebe usebraného introverta...Do lesů s kajtrou, bubnu naprášit kůži, vyzpívat chmury...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.6.2007 > gom> Přesně tak, jak říkáš, někdy se však zlato oprýská a vysvítí a neváživi si perly, skáčou pro cetku do hnoje...nevěda, že již není návratu, pro hrdost...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter