Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Eunuši zesnulé ledové královny pořádají oslavu
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 12.1.2007 (14:34:14)

 

Jarmila zmrzla a rozbili jsme její ledové srdce,

na kostky nasekali.

Colu, pili jsme colu,

polykali hory

a hory kouře.

 

A větráky z Východu nám je braly u huby...

 

Naslouchají jim vedví prasklí,

ještě teď je vidím,

do sebe zkroucení.

Jako Baťa cvičky!



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 13.1.2007 > to se mi líbí
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 13.1.2007 > i když cvičky jsem musela rozkousat
ale jinak super
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.1.2007 > kalais> :))
<reagovat 
kalais (Občasný) - 13.1.2007 > proč ne dvě kila?
ale pavouci jsou dobrý ještěže nejsi hadi

:)
jarmilky jó jarmilky
a jdu přes jarmilky koukat na anděla všehomíra
hu


<reagovat 
born to be child (Občasný) - 13.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 13.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
utilita (Občasný) - 15.1.2007 >

přesně opačně než kalais: cvičky jó, ten zbytek né. přijde to jedovatý a žes moc tlačil na pilu. ale zas pěkný konotace. třeba to "my pijeme kolu" mi připomnělo náš kdysi kdysi sraz ze základky, kde jsem se cítila mimo, neb jsem neujížděla na songu od scooteru "how much is the fish", to byla taky solidní odrhovačka...


Body: 3
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 15.1.2007 > utilita> Zajímavé, mělo jsem pocit, že tady je to jedna z nejuvolněnějších inspirací, vazby na orig. téměř nulové. Má ten jed být v otočce od adorace orientu k něčemu z běžného západního dna, od vonných tyčinek k zakouřenému báru (ačkoli – není to ten nejhorší pajzl, pořídili si větrání; a to že je vyrobené v Číně? – co dneska není...)?
<reagovat 
utilita (Občasný) - 15.1.2007 >

možná jed nebylo to správné slovo. jízlivý ten posun od vysokého k nízkému (my pijeme kolu) se mi trochu zdá: jako když jekyll leze s námahou na horu, aby na podložce provedl lotosový květ - a najednou z něj byl hyde, zřítil se do lehu na záda, nohy hodil za hlavu a začal se plácat po zadku. to je asi nejpřesnější můj dojem z toho textu. a abychom si úplně rozuměli: ty seš ten jekyll.

 

obecně ale jsem zvyklá, že si vybíráš blbé texty, v nichž sleduješ něco zajímavýho a vykřesáš z nich cosi novýho, co s tím původním ale pořád půvabně koresponduje - tady mám pocit, že sis nevybral úplně nejblbější text a ten, kterej jsi sám stvořil, není lepší než předloha. a nic tam nekřesá. a nic se tam neděje - vlastně je to takovej můj obvyklej postup, čili to je skoro jako bych tu trojku dala sama sobě.


<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 15.1.2007 > utilita> 

mhm. ten původní text by asi nebyl blbý. kdyby nebyl jedním v řadě... jako baťa cvičky. vzpomenu si na pana lei a na morální kýč. originál je mně podobným kýčem. duchovní kýč?

hynku, viléme, jarmilky!


<reagovat 
utilita (Občasný) - 15.1.2007 > No, to už chápu víc, piškote ;)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 23.1.2007 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter