Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
caesar ala borgia
Autor: nohome (Občasný) - publikováno 14.1.2007 (19:22:58)
Bez akvarelu, bez litograficke desky, bez tiskarskeho stroje a bez vytvarneho vzdelani...


Poznámky k tomuto příspěvku
surma (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 2
<reagovat 
Dani (Občasný) - 14.1.2007 > Zajímavý...
Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 14.1.2007 > ..neni ta hlava od šifry Leonrada? :)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 14.1.2007 > Pitoma kaca> Pozadi Kid 13 od Caesarborgia hlava od da Vinciho z kodexu, Chvalihodny postreh!
<reagovat 
čtenář 666týví - 14.1.2007 > není špatný používat nebo kombinovat cizí práce, jen to udělat dobře je docela tíha
<reagovat 
čtenář caesareborgia - 14.1.2007 > zatím tvoje nejlepší věc :)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 14.1.2007 > čtenář> Neni nad to se umet pochvalit
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 15.1.2007 > ale nejsi první kdo se mně snaží proslavit :)

http://visibleart.net/artwork.php?artid=6299&PHPSESSID=9f01704772471455be2217e649893075
Doporučil 
<reagovat 
čtenář caesarborgia - 15.1.2007 > no jinak ses šikovně vyhnul tomu jak si schopný kritik ..tak tě poprosím o to samý nevšímej si mně a dělej dál tu zedničinu nebo si raděj rozbi tu hubu stejně tlápeš pičoviny takže žádná škoda
<reagovat 
čtenář 666TV - 14.1.2007 > Bez akvarelu, bez litograficke desky, bez tiskarskeho stroje a bez vytvarneho vzdelani...A ZŘEJMĚ SI O TOM MYSLÍŠ, ŽE TO JE NAVÍC LEPŠÍ.../?
...mě osobně to přijde docela laciné...dodal bych k těm tvým kecům ještě "bez výtvarné hodnoty"...
vzal ´jsi vlastně dvě dobré věci a udělal jsi z nich takovou jednu jalovější(..ten filtr je fakt boží) za tebe samýho nic umění samo neudělá...to musíš sám:)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 14.1.2007 > čtenář> 

Jsem rad, ze jsem tal do ziveho. Nez kecat kritiku, tak ji radsi nakreslim. Proste a jednoduse na mne velevazeny caesarborgia neudelal dojem a guru pro mne zustane Lumig a Nikarin....

Jo a kdyz jsme u toho kdo keca - ukaz co delas ty? Nejak nemuzu od tebe neco najit.


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.1.2007 > nohome> re: čtenář 666tv vs nohome ..ty si fakt pusa to hledáš díla každýho kdo tě zjebe jen proto aby ses pochlubil že o umění víš hovno? ..kloudnou kritiku napsat to bych od tebe ani nečekal tak se předvedeš jako pseudokarikaturista?..raděj bys měl věnovat čas tem svým malůvkám když sme u toho co kdo dělá..koukám že to s tebou jde z kopce a je mi to i líto posledně si psal jak si na to že se ti nedaří zvykáš ale spíš to vypadá že máš ten problém nějak nevyřešený :/ ale jako pravýmu sběrateli bodů a věrnému psu Lumiga a Nikarina ti tech 5 bodů musím dat :)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.1.2007 > nohome> velevážený cézar nechtěl na nikoho dělat dojem a už vůbec ne na někoho kdo má svý "guru" to je stejná past jako styl - takže pokud na tebe někdo neudělá dojem dáváš to najevo trochu jako praskunst :) chvályhodné že tomu obětuješ čas dík
Body: 5
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 15.1.2007 > caesarborgia> Chtel jsi VYSLOVNE kritiku, ze se do tebe muzem pustit, ale asi to nemuzes schroupat (zase reci). No nic, ja vim ze jsem patlal... A dila ostatnich hledam, abych tak aspon trochu poznal kdo je tluchuba a kdo opravdu umi a od koho si necham poradit. Vzhledem k tomu, ze jsi zacal pouzivat tvrdsi kalibr, te to asi moc zere, je mi to lito...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.1.2007 > nohome> ano vždy´t tvrdím toto je kritika ala praskunst..nebo si stojíš za tím že toto je kritika výtvarného díla? ..pokud si jen ověřuješ od koho si nechat radit je to divný postup ale mně stačí říct nepřeju si komenty a hotovo ..nemusíš se tu vymlouvat na to že nic neumíš protože si nevystudoval ty školy který tě taky tak neserou :)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 15.1.2007 > caesarborgia> 

Ok, od tebe si nepreju komenty, neudelal jsi svoji praci na mne dojem a i to jak reagujes to jen podtrhuje... Jo a umim litat, umim si rozit hubu, umim zednicit, umim opravit jednodusi stroje.... ale je i spousta veci co neumim, presto mne bavi... A kdyz neco neumim, tak to reknu... neni v tom zadny komplex, pouze konstatovani...


<reagovat 
 čtenář caesareborgia - 15.1.2007 > nohome> no musíš být hodně zahleděný do sebe když si necháváš komentovat práce podle toho jaký kdo na tebe udělá dojem..ty seš zatím fakt jednička na tomto podivným portálu..ale neboj já si tě už ani nevšimnu ať podtrhnu to svý děsný chování k tobě chudinko:)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 15.1.2007 > čtenář> 

Teda my se do sebe pustili

Ochutnavas poradne kritiku (dal si najist jinym, ted se krm ty) Tezko se to zvlada co?

Ja opravdu uz od detstvi dam na lidi co neco umej a i mi to predvedou a lidem co moooc mluvi a mic moc nepredvedou se vyhybam (napr. politici...). MUJ NAZOR a vzdy se mi vyplatil

 Ale zase nejsem totalista - jednou a dost - treba se opravdu milim, ty umis malovat a kreslit a jen si sem zatim dal neco co mne neoslovilo. Uvidime....

A neni potreba se snizovat k osobnim urazkam. Ne?

 

 


<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 16.1.2007 > nohome> ježiši ale já sem nedávám ty věci abych uspokojil nejaký tvoje totalistický potřeby...prosím tě UKAŽ MI TU TVOU KRITIKU..to že sem namlátíš neco ve fotošopu a hodíš tam popisek jak děcko z 5té třídy s název ala borgia - to je KRITIKA????? prosím tě nech toho si směšný ani tě urážet nemusím..nemám problém s kritikou ale od tebe sem se jen dozvěděl že tebe to neoslovilo ..to si teda kritik to ti povím :/ . ostatní sou asi mimo jen ty máš sedmý smysl že?:)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 16.1.2007 > hlava zda se trochu rozjizdi a tim malinko zplostuje, ale nezda spatne
Body: 4
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 16.1.2007 > Nohome napsal meilem :

S jmenem a adresou to risknu. Zatim jen stekas mopsiku... Muzu domluvit telocvicnu (folimanka) jestli chces. Aby to bylo fer doporucuji sekundanty. Co do prvni kapky krve? Jestli ses sikovnej jak pises tak si uzijes :-)

Moje odpověď a tuto ubohou reakci musim zvěřejnit tady..nabízí se totiž i vysvětlení vzniku tohoto veledíla..pokud vím ve VÝTVARNÉM umění se bojuje BARVAMA ŠTĚTCEMA TUŽKAMA nevim čím možným ještě...ale jen naprostý igorant a buran může myslet že svý vítězství vybojuje ve fotošopu(jako tady) nebo v tělocvičně ..ty patříš hochu na libimseti.cz ne sem ..neobtěžuj aspoń slušný lidi svýma úchylkama je mi z tebe na zvracení
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 16.1.2007 > caesarborgia> 

Muz dvou tvari, tady pise o boji umelce, ale meho tatinka, ktery tady s tim nema nic spolecneho urazi, o lumigovi a Nikarinovi se vyjadruje jako o pofidernich existencich a ze vseho mi jako nejvetsi drzost prijde, ze jako ty jsi mi prvni nejdrive vulgarne napadal a pak i vyhrozoval fyzickym napadenim. Proto pisu ze to risknu a necham si tu drzku rozbit.

A jeste neco - ja jsem bojoval grafikou - to je to nahore, jen tebe to tak sebralo, ze jsi se zacal chovat, jak si ted ukazal.


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.1.2007 > nohome> myslím že nemá smysl ti cokoliv psát..dal si mi to tak že neusnu ..moje výtvarné cítění tvou kritikou utpělo do té míry že přiznávám veškerou tvoji pravdu a svoji labilitu .)..moje ego se zhroutilo pod tím kolik lidí sem stihl tvými ústy urazit..víš co když budu chtít někoho pojebat udělám to sám nemusíš do toho tahat ostatní a dělat to za mně..a dej už pokoj si nudný ..už sem zase neco ukázal?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter