|
|
|
|
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Ano, já si naordinovala pohádky jako psychoterapii, pomáhají mi můc cynismus převádět do naivní dětinskosti...Mám rozpracovanou maňáskovou pohádku O liščce Koulišce a chrtovi Vychrtovi, kterého malá Kuli nazývá Koláčem... Ona má spoustu nectností a žije ve vykobercované popelnici, on je z pouští Saudské Arábie, morous na dlouhých nohách, podobný stáhlému králikovi...Ona kulatá, s netopýříma ušima, krátkýma nohama, je dětinská a naivní, krade cikáňata v kočárku od sámošky a je věčně hladová, nutí Koláče, když je nemocná, jíst její prášky, aby na něho neviděla, zaskládává ho polštáři...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janele z Liků (Občasný) - 17.1.2007 > Líbí se mi, že ježíšek byl mezinárodní a donesl panenku narozenou v banánových listech...Ty máš chlapečka?To je krásné, také bych chtěla malého uličníka. Když jsem byla prý malá, šli jsme po Krkonoších, vprostřed cesty stál děda se svým stolkem, na kterém měm přišpendlené své obrázky tamní krajiny a hor, tak dlouho jsem kopala do stojanu, až se většina zřítila, a že v ten den nebylo zrovna sucho...Za ztrátu věcí během stěhování mohou šotci zášupníci, jednoho mám v knihovně, zanechává po sobě drobky, někdy se schovává v dětských bačkorách, doporučuji vykuřovat mentolem, jsou na něj alergičtí...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|