Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce šest jídel v baloňáku z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 19.1.2007 (20:54:58)
další ve sbírce>

 

 

šest jídel v baloňáku

 

 

 

pokousaný svetr

mléčná je černouškům drahá

 

cifry uhlazené dámy

páteře hal

domy vlasů a barevných vousů

 

zavolal jsem na žáhu hasiče

žebříkem mi vlezli na balkón

jsem je pozval dál

jednomu půjčil knížku

oheň na měsíci

pustil jim armstronga

otevřel jsem vínu hrdlé úzko

pomohl jim stáhnout

žebříček

not

už chápou fis

 

- ale příště si zavolejte zámečníka!

 

volá bodře

 

vítr dnes byl

a létali ptáci

ani nechtěli

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 19.1.2007 > no, muž na měsíci - jedna z knih, který jsem nedočetl do konce...takže je to taková pro mě ne-literatura...báseň moc nezaujala...na můj vkus moc "roztěkaná"...asi...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.1.2007 > Opíječ tchýní> tu knihu jsem nikdy nečetl..
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 19.1.2007 > born to be child> ale mailer není špatnej... znám " živí a mrtví"- skvělá záležitost...opravdu skvělá. Vždycky když vidím nějakej film (americkej o válce) mám pocit, že okopírovali třetinu jeho postřehů.
Muž na měsíci - napsal ji na objednávku Nasa - asi v rámci reklamy, jak to američani uměj. Nevím, jestli je to špatná kniha, zda stojí za přečtení, ale je to otázka (pro mě) trpělivosti...je to hrozně rozvleklý. Taková apoteóza americkýho kosmickýho výzkumu... nemůžudoporučit. :)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 19.1.2007 > Zavolal jsme na žáhu hasiče-Pustil jsme vínu hrdé úzko...Překrásné obraty...Tajná řeč bez okatých gest zní nejblíže...
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.1.2007 > Janele z Liků> chtěl bych umět říct skutečnost
<reagovat 
Barča (Občasný) - 19.1.2007 > ... nepoezie nepoe poe nepo nenene n n n .... nebo co teda ?


Ale ty ptáci co nechtěli létat --- to je bezva !
Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.1.2007 > Barča> nebýt jich, nebylo by nepoesie
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 19.1.2007 > Říká se, že všechno, co si dokážeme představit, je skutečné.Já psala pohádku o malé tlusté liščí holčičce Koulišce a dlouhonochém Koláčovi, chrtovi, pak jednou, zcela náhodou, na youtube zahlédnu malou welsch corgi/tato rasa je křížená s liškou/ a chrta Salukiho, jak se spolu očichávají...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 19.1.2007 > Říkej ji vždy skromně a pamatuj si, že jsi byl stvořen proto, abys byl dítě...To si v sobě hýčkej...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.1.2007 > Janele z Liků> 

jsem rozhýčkán do klusu dřevěných ořů

klasy se ořou

odřou

neteče tam, že?


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 19.1.2007 > Jak na houpacím koni
se duše s flažoletem strojí
chuchvalce zloby chládnou
ikdyž ohně domem vládnou

Jak na houpací hlavě
se obracejí hlavně
hnidopyšních rukavic
kdo se bojí sebe
je sám sobě víc?

Jak na houpací hraně
se pasou tence laně
jak zamířit a pálit?
dívku pohladit a chválit
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.1.2007 > Janele z Liků> 

flažolety v rendlíku

aranka

chuézský průměj?

 

obrácce hlavní

 

oprátka hran

houpacích lan

tence pohladit dívku


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 19.1.2007 > jo, jmenuje se asi opravdu "oheň na měsíci"...se mi to popletlo, sem myslel, žes to trochu upravil...no nic, to se asi stává i v lepších rodinách...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.1.2007 > Opíječ tchýní> 

sem z rodiny hlupých angreštů

dvanáctina šestiny?

to se u nás nikdy neřešilo

my byli chudí

sotva pantofle


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 19.1.2007 > born to be child> no vidíš, ta se mi zrovna líbí, jako by to bylo o mě...
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 20.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 20.1.2007 > *
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 21.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 21.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.1.2007 > Hlavní deviza v tvorbě tohoto autora je, že nikdy žádnou knihu nečetl.
Doporučil 
<reagovat 
 holger (Občasný) - 22.1.2007 > šedé> A nebo četl, ale nedočetl, nebo dočetl, ale nepamatuje, nebo pomatuje, ale dělá že nepamatuje. ÷)) Jinak, jo jo, nechtěli ptáčci, ale museli.
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 21.1.2007 > šedé> jo?
<reagovat 
rohe (Občasný) - 22.1.2007 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 24.1.2007 > ...už nezkoušíte v garáži?:)
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > honza_bordovicky> v garáži jsme nikdy nezkoušeli 8¨-)
<reagovat 
Argedil (Občasný) - 26.1.2007 > dnes bych ty hasiče zrovna potřebovala
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Argedil> zalomil ti soused klíč v zámku?
<reagovat 
 Argedil (Občasný) - 26.1.2007 > born to be child> dík za zájem
to bylo obrazně
občas mě taky pálí žáha
to ty vývrtky v endotracheální trubici
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Argedil> myslel jsem to také obrazně, ale to byla negace 8¨-))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 28.1.2007 > To, co vypíchla Janele. Armstron taky nemá chybu. Roztěkaná mi nepřijde, přijde mi dobře soudržná.
<reagovat 
damika (Občasný) - 4.2.2007 > Tajnou řeč nemusím..."chtěl bych umět říct skutečnost" - ano, tomu kývu. Ale ono toto až tak tajný není a ten konec je super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.2.2007 > Damika> ten konec je podle pravdy 8¨-)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 4.2.2007 > born to be child> Já vím, taky lítám, i když nechci. :)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.2.2007 > Damika> já ač moc chci, tak stejně nelítám 8¨-)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 4.2.2007 > born to be child> Jo, každý děláme přesně to, co nechceme...divný, ne? Ač nezávidím, závidím...mám ráda klídek. Naštěstí je tu jistota, že si ho jednou užiju až moc. Jen ta zima...mám ráda i teplo (nejen slovní). :)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.2.2007 > Damika> 

jediná věc, kterou dělat nechci a dělám je, že chodím do práce 8¨-))

když závidím, tak jen proto, že závidět chci

závidím dobře, závidím rád

8¨-)))


<reagovat 
damika (Občasný) - 4.2.2007 > Jsi šťastnej člověk. Závidím. :))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.2.2007 > Damika> bejt šťastnej není nic moc 8¨-)))
<reagovat 
 damika (Občasný) - 5.2.2007 > born to be child> Malá rekapitulace: lítat chceš - nelítáš, pracovat nechceš - pracuješ, když chceš, skvěle závidíš, ač zřejmě šťastnej, nejni to nic moc...skoro autoportrét. :))) Co uděláš, když ti ve tři ráno zazvoním na zvonek a neuteču?;))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.2.2007 > Damika> záleží, kam neutečeš 8¨-)))
<reagovat 
 damika (Občasný) - 9.2.2007 > born to be child> Chjo, dobrá odpověď...zavřela mi ústa. :)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.2.2007 > Damika> 8¨-)))
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 1.4.2007 > Musím se u tvé tvorby vždycky zamyslet, kam že až to doletím ...:)i když se nezvedne vítr - a pak jsem tomu dosyta rád, že jsem pokusům dal čas - dobře mi u toho ...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.4.2007 > Pablitofracek> je to hodně zakuklené..myslím, že normální čtenář nemůže ani všechno pochopit..ale není to jeho chyba 8¨-)
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 1.4.2007 > born to be child> Ještě že jsem anomální ...;)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.4.2007 > Pablitofracek> 

já atonální 8¨-)


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.11.2007 > už chápu fis :o))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.4.2008 > Kelly> to to ale trvalo 8¨-)))))))
<reagovat 
gongey (Občasný) - 21.4.2008 >

líbí*


Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 21.4.2008 > gongey> neva
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 6 7 8 11 12 (13) 15 16 17 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter