Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Má milá
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 20.1.2007 (02:53:48)
MÁ MILÁ(1.sloka pučená od F.Gellnera)
1)Má milá,milá-neplakej!
Život už není jinakej!
Dnes buďme ještě veselí
na naší bílé posteli!
A zejtra?Co zejtra?-kdožpak to ví..?
Lehnem si do rakví-černejch!
----------
Noci stále ještě zdají se nám krátké
vždyť to víš,
a Láska?Ta je jen na obtíž!
A Bůh?Bůh to je jen kříž!
Tak pojď-budem se teď smát!
Tak pojď,pojď-budem se teď smát!
A kdoví-snad jinde naříkat!
Tak pojď si zase hrát na Štěstí!
-------------
Už je ti dobře!Já to vím!
Já to poznám na tvých očích,
když nejsi"tady",alei"tam"!
Vrátit se zpátky?Proboha!A to je kam?
Vždyť co si budem o Štěstí namlouvat?
A do očí si lhát?!Tak pojď si nechat zdát
že jen my 2jsme akorát-nebo že nejsme vůbec!
-----------------------------------------------


Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.1.2007 > Páči svojou surovosťou:)
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Karhaj(Sinner)> dík!
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.1.2007 > dobré, jinak chudák Gellner ;o)
v horním líbí pes i ruka či co to je... surovost sedí i to, že věc působí trochu jako pomalovaný zdi na hajzlíkách. berem
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Prokletí> Díky!Jinak pokud jde o Gellnera,tipl bych si,ze to má vcelku na háku.Vzniklo to úplne spontánne,kdyz sem na Gellnera(tedy tu 1.sloku)slozil hudbu-protoze von se ten Franta dobre zhudebnuje-je desne rytmickej,a 2.dve sloky vznikly spontánne na jeden zatah,bo vyplynuly ze situace-zrovna nám odjízdel vyletní vlak,kerej organizují takove sympaticke slecny s kloboukem(vic to priblizovat nebudu,protoze jsou na seznamu státem"nepodporovanych cestovek")-tedy zádná snaha o"vylepsování Gellnera"-nebo tak podobne-tolik soudnosti jeste mam;-)!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 20.1.2007 > Zjimave, skoda trochu ustredniho obliceje, zda ze vsech ostatnich vyrazne nejslabsi, nejlepsi asi puskinuv nalevo a dvojoblicej dole napravo..
Body: 4
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Lumig> Díky!Jinak ty bago,ten Puskin nebyl planovany,to se priznam-ani vlastne furt nevim,kerej mas namysli,ale dik za upozorneni-esi tak vypada,,proc ho z nej neudelat?Svou roli si tam jiste najde!Já osobne jsem spokojený hlavne s s tema 2psama,pag s tym negroidním týpkem,co má pul hlavy vlevo nahore,tez s tym dvojxichtem dole,a jeste i s tym 3xichtem nahore-ten stredni mel jako byt majskej,knez,i kdyz popravde nemam paru,jak takovej borec vlastne ma vypadat,no,a nejvic asi s tím ruzovým vpravo vprostred.Pravdu mas s tím ustrednim,ale protoze sem nemel zadny krycí barvy zrovna,tak sem to uz nepredelával-moc casto tak totiz zkurvím obrázek,kdyz tam zacnu carat necim jinym nez byl delany puvodne,a pak hrozne zurim:-)..
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.1.2007 > Gellnera ja rada, obrazek libi
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Mishka> Díky!Jestli to správne chápu,diplomaticky sdeleno,ze rikanka je hovadina-no,asi jo,kdyz to(nejen) Ty rikas,-jak to vzniklo je popsano u reakce pro Prokletí.Franta mi to jiste odpustí;-)!
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > anae> dík!
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > anae> dík!
<reagovat 
Erma (Občasný) - 20.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Erma> dík!
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 21.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > wenusians> dík!
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > wenusians> dík!
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > wenusians> dík!
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2007 > Tolik smutku na mě padlo. :(
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > Damika> Dík!S tim smutkem je to ale divny,protoze to sem fakt nebyl smutnej kdyz sem to psal-spis naopak-kdyz si to vybavím zpet,tak si vzpomínám,ze sem cítil takový smírení s tim,ze se veci proste mají trochu jinak,nez jak me muj idealismus furt nutil je videt-coz me stálo velké usilí-mo a to sem si zrovna reknul-Buh skutecnej nebo jen symbol-jaka zmena jina nez ve mne,se tim prijetím toho faktu stala?Láska na obtíz není,spís vedome kategorizovani toho citu,ktere vede k tem castym koncum,kdy se cit bez povsimnutí tez pomalu pretransformuje na symbol,,a kdy furt clovek od druheho neco ocekava,-kdyz to dostava,tak to bere jako samozrejmost,a kdyz to neprichází,tak ho to rozhazuje,zatímco v te chvíli sme to citili tak nejak"cisteji"-je to láska,anebo jen okouzlení,ktere co nevidet vyprchá?A copak to není zrovna ted jedno-"zítra"koneckoncu nikdo nikdy nezazije-"vesmír na své pouti od vecnosti po vecnost,nepozna nikdy stav jiny,nez permanentní prítomnost"(úryvek z jiné mojí versovacky)-asi tak nejak to bylo mysleno.No,ja sem se zas rozkecal....;-)!!!Co to tady zas proboha plácám?Dost-vypnout comp.,zaplatit,a chrápat-uz tak se zitra nejspís ani nebudu chtit byt jen podivat,co sem zas naplacal za zvasty!
<reagovat 
damika (Občasný) - 12.2.2007 > Nejsou to žvásty, je to přesný. :))
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 20.1.2007 > jako obvykle pefektní..ten blok má něco za sebou rád bych ho viděl celej :))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 12.2.2007 > caesarborgia> Díky!Blok má fakt za sebou toho dost-hlavne jízd trolejbusem Tivoli-Vinohrady(Brno),v nemz vznikala vetsina kreseb,a kde sem ho taky minulý týden zapomnel-ve ztratach a nalezech na DP neni,takze je asi po nem-aspon pro mne-mel jsem ho docela rad-takovej ten z 30.let-vazne bytelnej ve srovnání s dnesnima houzvickama,co se trhají jen se toho dotknes-byl rucne sitej!
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 14.2.2007 > SATANICSAINT> a je to v řiti ..ale může Tě uklidnit fakt že většina krásnejch věcí, který máme možnost dodnes obdivovat se zachovala podobným způsobem ..že prostě někde zapadla ..takže léta prověří, kor když je ručně šitej ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter