Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Ach, pičo, pičo z kolekce Ach, pičo, pičo
Autor: repulsion (Občasný) - publikováno 22.1.2007 (17:33:36)
další ve sbírce>
 

Ach, pičo, pičo,

 

Nemůžu spát, přechlastávám prášky

Po zemi od whisky válí se mi flašky

A Bondy Egon z Mejly zpívá hrdla

Podivná grimasa na ksichtu mi ztvrdla

 

Do tance mi věru není

(keine flamenco, pičo)

Skrz žluté listí žlutě svítí slunce

(stesk je těžká karta, pičo)

A nebe

(je modré jako vždycky, pičo)

Vzteky držím hubu

(keine halekačka, pičo, pičo)

 

Ach, pičo, pičo,

 

Právo a pořádek

Kázeň a dobré mravy

 

Ach, pičo, pičo,

 

Na držku med

anebo izolačku

 

Ach, pičo, pičo,

 

Jak jebat cez olačku



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 22.1.2007 > Nosím čepičku, heč !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.1.2007 > Nemáme tu náhodou zakukleného Krchovského čmoudlého Závišem?, ten styl je příliš čitelný, než aby se dal přehlédnout...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 22.1.2007 >

 


Body: 5
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 23.1.2007 > Nejni to šálek mýho čaje.... ale musím říct, že čas od času nezaškodí zabrousit i do tohodle stylu... :)
Body: 4
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 23.1.2007 > pobavilo
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 22.1.2007 >
Body: 1
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 22.1.2007 > Leodegrance> No - dát jeden bod, patrně jenom proto, že to není tvůj styl. A ještě bez komentáře. Asi budeš taky pěkná piča.
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 23.1.2007 > repulsion> 

Pěkná piča možná jsem, což mně žíly netrhá.

1b je za to, že v tvém příspěvku vyčnívá jen ta piča a kromě ní tam lautr nic není. Kdybys to nezařadil do rubriky poezie, mimul bych to bez povšimnutí.


<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Je tam toho přesně tolik, kolik je třeba. Ovšem hlupák jako ty to nevidí. Co je to jiného než poezie, moulo? Nebudeš ty taky takový ten strážce kvalitní literatury a dobrého vkusu?
Že se nevrátíš zpátky na Literru. Tam teď hrají hlupáci prim.
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 23.1.2007 > repulsion> To je tvůj názor a nikdo ti ho nebere. Můj názor je ten, že tohlec poezie není, a mám nárok ho vyjádřit. To je všecko. Že tě to vytáčí a šermuješ přitom nadávkami, je sice pochopitelné, ale svědčí to o tvém nedostatku inteligence i vkusu, nikoli o mém.
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Ne, svědčí to o jediném - že už mě holt došla trpělivost a tudíž se mi nechce brát si servítky. Jestliže napíšeš "tohle poezie není", svědčí to o tvé hlouposti a zúženém obzoru. Kde vůbec bereš tu drzost rozhodovat o tom, co je a co není poezie?
Jak říkám, měl bys zavítat na Literru mezi Albirey, Burlevy a podobná individua. Tam bys byl mezi svými.
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 23.1.2007 > repulsion> 

Myslím, že je to poprvé, co jsem se na Totemu zastavil pod nějakým tvým dílkem. Tak co to povídáš o tom, že ti došla trpělivost?

Já o ničem nerozhoduju, jen vyjadřuju svůj názor. Že nějaké dílko za poezii nepovažuju, ještě neznamená, že to poezie není. Takže, kde bereš tu drzost nařizovat mi, co si mám myslet?

Klidně si mysli i vyjadřuj, že jsem hlupák, mně to žíly netrhá. Takových buranů už bylo.


<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Trpělivost mi došla z arogantních, nabubřelých pitomců, kvůli kterým jsem musel odejít z Literry. Doufal jsem, že na Totemu jich budu ušetřen.
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 23.1.2007 > repulsion> 

Tak to si snad dokážeš představit, že jsem z Literry odcházel z podobných důvodů. Zvláštní je, že já tak učinil už asi před dvěma lety...

Arogantní a nabubřelý pitomec je u mě ten, kdo druhé zahrnuje nadávkami jen proto, že ve vší slušnosti vyjadřují negativní názory na konkrétní dílo. Souhlasím s tebou v tom, že na Liteřře jsou takových mraky.


<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 23.1.2007 > Leodegrance> Dát jeden bod bez komentáře, to je podle mě výraz arogance a nabubřelosti. Zrovna tak následné zdůvodnění "kdyby to nebylo zařazeno jako poezie". Je to nabubřelost, arogance a netolerance k jinému přístupu.
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 23.1.2007 > jebala kočka psa
<reagovat 
pjer (Občasný) - 23.1.2007 > můžeš Plzeňákovi vysvětlit, co je to olačka?

druhá strofa moc ukecaná
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 24.1.2007 > Plastici, Bondy ... a tohle se veze na podobným pseudointelektuálským stylu. Nic pro mě. Mějte nabito ať trefíte.
Body: 2
<reagovat 
utilita (Občasný) - 25.1.2007 > pán měl pravděpodobně na mysli kondom. soudím z náčrtku http://www.volny.cz/veslarivsbtuo/ochrany.jpg, který jsem objevila na stránkách o veslování. pochopit by to ale mimochodem šlo už z kontextu. ;)
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 25.1.2007 > utilita> já to z kontextu pochopil, chtěl jsem vysvětlit původ tohoto pojmenování.

vřelé díky za pomoc
<reagovat 
utilita (Občasný) - 25.1.2007 > jsem holt altruistka... ;) -
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 25.1.2007 > utilita> hodná...
<reagovat 
utilita (Občasný) - 25.1.2007 > milej:)
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 27.1.2007 >

mně se text také nelíbí. je (pro mě) hrozně na sílu. v negativním slova smyslu.


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 29.1.2007 >

Nejspíš jsem taky hloupá.

Přijde mi to asi na stejné úrovni, jako když slyším "volovat" výrostky: "Hele vole ta úča vole je pěkný péro vole."

Uznávám do jisté míry názor, že poezie by měla reflektovat všechny sociální skupiny, ale já osobně dávám přednost kultivovanější úrovni.

Ten text mě nepohoršuje, prostě se mi nelíbí. Dokonce ani nemůžu argumentovat tím, že z mého pohledu se použité výrazy zdají být poněkud samoúčelné, protože z připojené diskuze vyplývá, že pro tebe jsou běžnou součástí jazyka a komunikace. Nevadí mi přepíčovanost v textu. Prostě bych to přešla bez komentáře. Vadí mi, že stejné výrazy použiváš při oslovování autorů poznámek.

V uveřejněném textu na ně máš básnickou licenci, v komunikaci s ostatními uživateli bych předpokládala běžné normy slušného vyjadřovaní.


<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 29.1.2007 > Naty> Jsem poslední dobou poněkud předrážděný, Naty. Jak už jsem tady psal, odešel jsem nedávno kvůli hlupákům z Literry, kde jsem byl doma. Takže momentálně nemám na hlupáky náladu. O Tobě si nemyslím, že jsi hloupá. Leodegrance je povýšený mamlas. Pamatuji si ho už z Literry. Poznámky Vikingy jsou také totálně mimo mísu.
Básnička se každému líbit nemusí. Ovšem kdo nechápe, že je to v prvé řadě recese, má zřejmě IQ houpacího koně.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 29.1.2007 > repulsion> Nemohu posoudit hloupost hlupáků na Liteře. Nechodím tam. Kromě Totemu skoro nic nestíhám. Co mi vadilo, jsem napsala. Takže přeju, tobě i Totemu, aby tě to předráždění brzy přešlo.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.1.2007 > je to krásná poezie. tečka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 24.1.2007 > Hm, celá ta diskuze s Leodegrancem je pro mě tak šest až sedmkrát zajímavější než celé samotné dílko, a to ji za nějak výrazně zajímavou nepovažuju...
Bohužel ani mě se nezdá tahle tvoje "rýmovačka" správně zařazená do sekce Poezie, možná by to chtělo ji přehodit do sekce Blbůstky.
Proč? Inu proto, že poezie by měla, když je za umění označována, nést nějaké estetické hodnoty, pro mě pak ještě nějaké sdělovací hodnoty, a bohužel - zde ani jedno z toho nenacházím...
Ačkoli vlastně jednu věc ano - autor umí celkem průměrně zacházet s vulgaritami a zvládne vytvořit rým.
Ale o tom - jenom o tom - přece poezie není.
A nic ve zlém... ;-)
Body: 1
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 24.1.2007 > Vikinga> Estetické hodnoty tam jsou. Ovšem těžko čekat, že je tam objeví někdo, kdo propadl všeobecnému nešvaru "otomismu".
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 27.1.2007 > repulsion> Pro mě tam estetické hodnoty nejsou. Ty to samozřejmě můžeš vidět jinak, ale přijde mi kapku zvláštní, jak jako autor urputně bráníš své dílko, jako kdyby tady nebyla jediná šance, že je to jednoduše "shit":-) I ten nejlepší autor může leccos zkazit.
Pro mě jako čtenáře je tohle prostě obyčejná rýmovačka a vůbec mi nejde o to, aby báseň "o něčem byla". Nejde přece o obsah "Mařenka šla do stáje a osedlala koně", který by se měl rýmovat, jak nás tomu kdysi za bolševika učili.
Jde o to, že pro mě musí mít poezie nějakou sdělovací schopnost, musí mi přinášet nějaké kvalitní významové hodnoty, a vůbec to nesmí být o tom "co tím chtěl básník říct". Alébrž o tom, co za tím cítím já jako čtenář.
Za tím tvým pokusem já jako čtenář necítím nic - pro mě tohle není umění, je to hluchá sbírka slov a vulgarit. A za tím si budu stát, i kdyby tě jednou korunovali ve Stockholmu.
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 27.1.2007 > Vikinga> čert vem dílko. Ale jenom v tomhle příspěvku máš hned dvakrát "vo vo vo tom to je". Lidi, co se pletou do literatury, a přitom se neumí ani kulturně vyjadřovat, prostě nemůžu brát vážně, ani kdybych chtěl.
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 27.1.2007 > repulsion> V tom se asi shodnem, protože tohle tvoje dílko nemá s kulturním vyjadřováním právě vůbec nic společného:-)
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 27.1.2007 > Vikinga> To snad není možné - sama kurvíš češtinu tím nejprimitivnějším způsobem, a troufáš si vynášet nějaké soudy!
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 27.1.2007 > repulsion> No, podívej se, mně tvé urážky také žíly netrhají, a když mluvíš o prznění češtiny, tak si přečti to svoje KEINE FLAMENCO, PIČO...
:-)
A vůbec, já mám jiné starosti, než se tady s tebou vybavovat, tohle dílo za tolik reakcí fakt nestojí. Adiós, amigo:-)!
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 27.1.2007 > Vikinga> Panebože proč? Proč je někdo tak strašně hloupý?
<reagovat 
 back (Občasný) - 15.2.2007 > Vikinga> Poezie nemá mantinely. Vikinga je estét, má odpor ke slovům piča, kurva, mrdat... To však neznamená, že pokud tyto slova v básni použiji, o báseň se nejdená ... Proto se zde jednoznačně stavím za Repa, i když je to nácek :-))) 
Body: 5
<reagovat 
čtenář linda - 19.9.2008 > mně se to líbí. jsou tam i pěkné fóry stavební.
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 2.3.2010 > no, pro mě taky moc ne...souhlasím s oběma stranami, i když v tom vyjadřování autora v diskuzi...tak by to opravdu nemělo vypadat.

já jako ,,estét" i když jen trošičku, dávám trojčičku..
Body: 3
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 2.3.2010 > A.x.e.l> To máš tak - v té době jsem opravdu nebyl v dobrém rozmaru. Na druhé straně je to trošku "situování do role" - Repulsion je moje alter ego, můj pan Hyde a má v "popisu práce" být občas sprostý. Je to velice efektivní způsob dušení hygieny :o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter