Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČtvercujíČ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 18.2.2002 (00:58:50)


stín (Občasný) - 23.2.2002 > :)Aha, asi jsem se překoukla :)
A ještě jedna otázka: KDO posoudí co je "vyumělkovaný výraz bez vnitřního osobitého výrazu a smyslovosti"???? - tom se pořád bavím ...
Odpovědi na druhou otázku jsem neporozuměla. - prosím ještě jednou: Uznáváš v poezii jiné cesty než rozumové?

Pokud ano, není redukcí hledat tam smysl pouze rozumem, a když ho tam rozumem nenajdu, prohlásit to dílo za dílo BEZ SMYSLU a nesdělné??
Samozřejmě, že nakonec rozumem všechno nakonec zpracováváme, někdo lépe a rychleji, a jsme i tací, kterým nám to tak rychle nejde:) ale jde o prvotní dojem z básně třeba, nebo z krajiny, obrazu - když nenajdu rozumovou souvislost, je to vina toho díla či krajiny? Asi se shodneme, že význam umění je v to, že něco cítíme a vyskakují nám nějaké vnitřní obrazy, které pak následně zpracováváme. Pokud to určité dílo mi nic neřekne ani rozumem, ani pocitově, ani nenaskočí žádné mé obrazy, je proto nesdělné a bez smyslu?
Můžu říct, JÁ JSEM TU NIC NENAŠLA, ale nikoliv NIC TU NENÍ. Souhlasíš s tím, Fines?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli stín
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter