Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tři deci
Autor: Jana nová (Občasný) - publikováno 22.2.2002 (00:39:15)

Tři deci

Kráčím si s kámoškou,

po třech deckách bílého,

a hned u Národního,

kuk, co je tu milého.

Dva chlapi jak panny,

jako malovaný!

Usmějem se taky,

jak umíme mile,

Instinkt mi však šeptá:

“Vem si radši brýle.”

A kalupem - horempádem,

byl to můj syn,

se svým kamarádem.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Unge (Občasný) - 22.2.2002 > Příště radši tolik nepij ! Po třech deckách už přestáváš rozlišovat chlapy a panny - varovné toť znamení. Kdyby sis, nedej Bože, dala čtvrtou decku - samo pomyšlení mě leká !

Kuk, co je tu milého - po čtyřech deckách snad už všechno. Nepřeháněj to s tím alkoholizmusem ! Kluci o tebe ztratěj' všecek zájem - zbyde jen sklenka a nezájem, i když by to třeba byl tvůj syn. Bůh ví, s kým to vlastně šel a koho jsi viděla ! Jen Život je Velká Anekdota, které se občas v přestávkávch světabolu tak trochu násilně smějeme. Příště si dej radši Colu - a nepodezírej mě, že jsem snad agentem firmy Coca-Cola nebo CIA ! Jó, a mě neber příliš vážně.
Body: 3
<reagovat 
unseen (Občasný) - 22.2.2002 > Rýmy a rytmy tu a tam zaskřípu, ale ta pointa je roztomiloučká ;o) Ještě, že můj syn má teprve kousek přes rok a já jsem víceméně heterosexuál - jinak bych měl, vzhledem ke stavu mé optiky, asi taky problém ;o))))
Body: 3
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 22.2.2002 > Tohle mě teda neopilo... i když to téma je podaný s nadhledem a "křepce". To cením!
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 22.2.2002 > za pointu... :O) Má to vtip. :))))
Body: 5
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 22.2.2002 > Chlapi jak malovaný - to je dost divnej výraz. Jinak pointa je dobrá, to jsem vážně nečekala - to je osobní zážitek?
Body: 3
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 22.2.2002 > Osobní zážitek? No, skoro. Díky
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 22.2.2002 > Každý má nějaké nedostatky, ale piješ asi dobře, viď? Na to si teda nestěžuješ
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 22.2.2002 > Vzhledem k morálním, společenským a zdravotním aspektům teď chodíme s Danuškou do vinárny U kocoura a máme již jiný způsob jak zde trávit celé hodiny.Ale musíme si vzít sebou šachy .....
A to bys nevěřil, nikomu to nevadí a co my nad těma figurama všechno probereme...............
A jak se k nám občas vzduchem donese šeptání: takyšachy nebo něco podobného. Máš pravdu, člověk má lepší pocit, když prostředí poněkud morálně pokleslé, jako je vinárna, může alespoň trochu duchovně povznést, taky je to levnější.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.3.2002 > Dík za zlepšení nálady:-))) dobré překvápko:-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter