Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tvář a maska
Autor: angelisa (Občasný) - publikováno 19.2.2002 (09:53:10)
Osud je ke mně milosrdný , nedopřává mi lásky , ba alespoň dovolí mi poznat ty, po kterých jsem zatoužila. Na okamžik. Krátké momenty, které mi proklouznou znovu a znovu mezi prsty a já se dožaduji o další. Jsem nenasytná . . . . .
Nekončící kolotoč v hru o naději.
Rozčarování co přichází. Slova, jenž jsou chladem a zklamáním. Lítost , co je zbytečná.
Před svým nevědomím prcháme, tomu se každý zodpovídá. Tak říkáme věci, aby jsme se sami za sebe nestyděli, uchránili se před výčitkami. Ale to přísluší lidem se strachem o ně samotné.

A zase osamoceni v našich světech, hledáme hlavní postavy, co v tom vysněném světě hrají. Rozpoznati je těžké. Po každé je to stejné, odhalená tvář se znenadání objevila. Před tím ji skrývala krásná maska. Takovou jakou jsme ji chtěli vidět .Právě proto i v reálném životě toužíme po kráse, abychom posléze mohli lépe odpouštět chyby, jenž na tváři vidět nejsou .

Maska z ničeho nic spadne . Shodí ji člověk. Čte v lidech jako v otevřených knihách. Nikoliv v tvářích, ale v duších. Předstírající se zaleknou této “ války “ a vzdají se svých lží . A tak dál tento člověk otevírá duši za duší , žije v naději, že jednou potká někoho s krásnou duší , tváří a tělem . . . . . . . .. . . . . . . . . . .


Poznámky k tomuto příspěvku
tijaden (Občasný) - 19.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 20.2.2002 > Poněkud mdlé...
Body: 1
<reagovat 
jeff (Občasný) - 3.3.2002 > Nic si z toho nedělejte, ona mu ta blondýna s IQ menším než pokojová teplota za chvíli poleze krkem a vrátí se.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter