Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bambul
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 15.3.2007 (15:18:37)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
orval (Občasný) - 15.3.2007 > To je fotka čoho?! Stromu, plotu, lavičky, domov...
Veľa rušivých vlyvov. Nezvládnuté v každom smere!
Body: 2
<reagovat 
kafka (Občasný) - 15.3.2007 > orval > Ale to je mi zajímavý názor všímavého "odborníka" ;-)
Tak za prvé: lavičky, domů ani plotu jsem si na první pohled ani nevšimla. Je pravda, že stromy v pozadí trochu ruší, ale rozhodně bych je kvůli tomu nekácela.
A za druhé, na mě Bambul docela zapůsobil, i když v něm vidím víc než Bambula :-)
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 15.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
kajina (Občasný) - 15.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 15.3.2007 > orval > Ale to je mi zajímavý názor všímavého "odborníka" ;-)
Tak za prvé: lavičky, domů ani plotu jsem si na první pohled ani nevšimla. Je pravda, že stromy v pozadí trochu ruší, ale rozhodně bych je kvůli tomu nekácela.
A za druhé, na mě Bambul docela zapůsobil, i když v něm vidím víc než Bambula :-)
<reagovat 
 orval (Občasný) - 15.3.2007 > kafka> A vidíš... Ja som si ich všimol hneď! Čiastočne by sa dali retušnúť malou clonou. Taká f 1.8 by tomu pomohla, f 1.4 by bola ešte lepšia. Pevné sklíčko 50mm...
Na NIKON D50-tku je obraz katastrofálny.
<reagovat 
 romim (Občasný) - 15.3.2007 > kafka> da se to shrnout - velka HO /hloubka ostrosti/
Body: 3
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 16.3.2007 > orval> a já vůl si myslel, že fotí fotograf, ne foťák ;-)

no je pravda, že pozadí mohlo být rozostřenější... hlavně pravo, vlevo nevadí, je tam dostatečnej kontrast

a já tam beztak vidím prsa :-)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 16.3.2007 > romim> 

jasně, souhlasím, hloubka ostrosti je tam zbytečně velká, ale mě to tady jako autorovi v podstatě nevadí, protože všechno co je v pozadí je světlejší a fotce dominují "oči" po sucích,  které by mě diváka upoutat. pokud se tak ve většině případů nestane, uznávám, že je fotka špatná. :-)

dík, dík všem.


<reagovat 
 hermit (Občasný) - 16.3.2007 > orval> 

nemám f 1.8 ani 1.4. mám  f3.5, z toho vycházím. :-) jsem amatér, chápejme.

ukaž nějaké své fotky, příklady táhnou. ;-)

dík za zastavení.


<reagovat 
xmark (Občasný) - 16.3.2007 > Pro mě je fotka moc nepřehledná, leitmotiv se ztrácí v pozadí. Když to nejde clonou, je možné izolovat ořezem. Zkusil bych větší detail. (Já vím, už zase prudím s detaily a výřezy, ale nemůžu si pomoct.)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 16.3.2007 > xmark> rozumím, dík...............
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 17.3.2007 > To bych chtěl mít ma zahradě. Možná by se víc líbila fotka na "stojato".
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 21.3.2007 > Trošku víc soustředění na ty zajizvené kopulační otvory ve stromě - ale jak to provést neporadím, jsem fotografický břídil, umělecké foto mi vyjde jen omylem
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 21.3.2007 > miroslawek> děkuju všem za poznámky, pani a dámi :-)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 22.3.2007 > hermit> jsem ani nevěděl, že je mně víc a jak rozličný jsem ;o) Mimochodem pro příští foto navrhuji název Somnambul...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter