Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tanec opárna
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 23.3.2007 (13:40:20)
 

V oparu pohledů

z ticha niter

krásy

propadání

schodišť

V troskách

zábradlí

víry

ověnčených

bobkovým listem

prsten vděku

a světla



Myrta a milovaná

bytost a měsíc

přítomni

voláních

z hlubin


Pořád se točí

kola osudu

zasnoubilo

jsem

život


Amatérské poezii:


Oči

moře

křídla

svíce

moře

věčno

křídla

oči

moře

křídla

moře

křídla

ticho

ticho

andělé


(Povzdech (v závorkách))

(Z pohledu oparu...)



Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 24.3.2007 > Teď jsem si sem kliklo omylem, čtu první strofu --- a říkám si: fuuuj, to je hnus nebo tak něco. Takže minimálně první strofa se mi opravdu povedla.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2007 > i sis to koukám zmanažerovalo:)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 24.3.2007 > ztratila> Jen to D si nemůžu...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2007 > No na mě nekoukej, já ti ho nedám:))) - třeba v těch motivech amapoezie máš mezery... co třeba kosti, krev... samota, bolest...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 24.3.2007 > ztratila> No to nekoukám. O těch mezerách samozřejmě vím... ale ono kupodivu těch stálých topoi není tak málo, je to určitě v desítkách (samozřejmě se to dá členit do nějakých kategorií podle žánrů... tady jsem se jakžtakž drželo toho, co skýtají dílka od kolegy z květináče.) Havrani. Ani nevím, jestli mám samotu, bolest...

Taky mám problém s vyšinutím z vazby, to se mi moc nedaří... tohle bych chtělo jednou dokázat. Z kolekce "Sebevražda"!!
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2007 >

MÉNĚ VŠELIJAKÝCH BOMBASTICKÝCH FRÁZÍ, VÍCE PROSTÉ, VŠEDNÍ PRÁCE! (Lenin) - to mám z deníčku brigády údernin Karla Jaromíra Erbena a Kláry Zetkinový...


<reagovat 
birkin (Občasný) - 24.3.2007 > Já to věděla. A měsíc. Luna, luna!
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 26.3.2007 > to je jako reakce na můj tanec? nebo co? tedy nic moc...
Body: 4
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 26.3.2007 > oleandr> ano?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter