Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

 
INFORMACE UŽIVATELUM - Úvodní slova - časopis, nahoře
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 17.12.2002 (00:56:09), v časopise 17.6.2002

Redakce vytváří čísla časopisu a doporučuje příspěvky...

Tato část Totemu obsahuje jedotlivá čísla časopisu a výběry redakce, která se tak snaží upozorňovat na kvalitní příspěvky ze sekce Váš prostor, kde může publikovat kdokoliv. Čísla časopisu vycházejí nepravidelně a jejich seznam najdete v menu na levé straně. Níže také najdete příspěvky, které redakci zaujaly a mohou se tak objevit v dalším čísle. Snažíme se o obsahovou vyváženost čísel a přihlížíme k hodnocení jednotlivých příspěvků i k reakcím, které vyvolaly u návštěvníků Totemu. V číslech se také objevují zajímavé rozhovory a nově Uživatelská stránka, tedy výběr někoho kdo není z redakce. Chcete-li, napište nám své připomínky, nebo nás kontaktujte ZDERedakce je zastřešena kulturním sdružením LORETA.


Kulturní magazín Totem.cz spolupracuje s vydavatelstvím Fra. Určitě vás potěší seznam nově vydaných knížek, jenž naleznete na stránkách Totemu - tady.
Programy Café FRA na tento měsíc zde

Podpořte projekt Totem.czPodpořte projekt TOTEM.cz

Pokud se domníváte, že Totem má pro vás jistý význam nebo alespoň rádi trávíte čas na stránkách Totemu, nebo pokud máte zájem podílet se aktivněji na rozkvětu TOTEMu nebo podpořit některé jeho kulturní aktivity, chtěli bychom vás touto formou požádat o spolupráci...Více ZDE.

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter