Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jaro a zpátky
Autor: kilgoretraut (Občasný) - publikováno 25.3.2007 (12:37:55)


 kilgoretraut (Občasný) - 28.3.2007 > Natasha_> Obávám se, že to záleží na čtenáři. Setkal jsem se s názory (na tento text), které jsou diametrálně odlišné od toho tvého. Zkrátka si chci experimentovat - baví mě to a nehodlám se podřizovat čtenáři, kterému se třeba hocus pocus hnusí, to už je čistě jeho věc, to mě vůbec nezajímá. Je sice pravda, že autor a čtenář jsou součinným organismem, ale záleží na tom, v KTERÉ CHVÍLI jsou tito dva komunikanti oním "organismem". Jde o to, jestli čtenář nechce "papat", protože se mu to nějak (logicky) nezdá a odmítá to, nebo že to překousne a papá - nebojí se vstoupit do autorova (mého) univerza, teprve až se odváží vstoupit (a přistoupit na mojí hru), můžeme fungovat (jako čtenář a autor) jako organismus. Je ale nutno vědět, že když čtenář "přistoupí na mojí hru" neznamená nutně, že se mu to líbí. Tak to vidím já. Pokud se to někomu nelíbí, prosím, jen je chyba to nezevšeobecňovat, ano, Natasho? Je tolik názorů, kolik je čtenářů - ty jsi jen jeden z nich, tak si prosím nech ty své pravdy. Každý máme svou pravdu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kilgoretraut
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter