Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šla jsem se dívat podél zdi na jaro /panu Sudkovi s láskou/ z kolekce Zahrada
Autor: susa (Občasný) - publikováno 29.3.2007 (13:02:50)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ich (Občasný) - 29.3.2007 > ano, větve a stromy vůbec fakt můžu a tohle zpracování se mi fakt líbí moc, si to s dovolením uložím :o). A ještě otázka: Panu Sudkovi - myšleno Josefu Sudkovi?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 susa (Občasný) - 29.3.2007 > mamirka> Děkuji, myšleno rozhodně panu Josefu Sudkovi!
<reagovat 
touha (Občasný) - 29.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 29.3.2007 > za tu vprostřed zbytek bych oželel
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 29.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leprechaun (Občasný) - 29.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 29.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 29.3.2007 >

Parádní. :))


Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 29.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 29.3.2007 >
<reagovat 
onestone (Občasný) - 29.3.2007 > vyborne!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
head (Občasný) - 30.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
orval (Občasný) - 30.3.2007 > Fotografie založené skôr na postprocese, ale musím uznať, že je robený s citom a výsledok je priam lahodný. Áno, lahodný je to správne slovo. Gratulujem!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 30.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.3.2007 > Pohlazení po duši,pro oko skutečná laskomina.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Ano, důležitý je výsledek. Ale Prokletý Filip kdesi nedávno pod portrétem dívky utrousil "Já jí nevěřím" a já mám ten samý dojem z těchto tvých fotografií. Já jim nevěřím, protože jsou příliš krásné, příliš na mě, jako diváka, mrkají a uculují se. Je to prvoplánovost a vyumělkovanost, ne-přirozenost.
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.3.2007 > kafka> Jistě, to je možné, to je prostě tvůj pocit a s tím nelze polemizovat. :-)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 30.3.2007 >

líbí se mi. Sudek je v tom možná až moc, ale aspoň je přiznaný, dobré.

chtěl bych to také tak umět, to si já, jiskra jasná, slibuji! :-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 30.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Zuiko (Občasný) - 29.3.2007 > snímky jsou krásné ... mohu se optat na techniku?

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 30.3.2007 > Zuiko> Se podivej do vlastnosti,normalni kompakt,a photoshop.
<reagovat 
 Zuiko (Občasný) - 30.3.2007 > Prokletý Filip> no jo máš pravdu, ale tady v tom případě ocenuji krativitu. jsem sice trochu zklaman - čekal jsem klasiku (ale to už je muj problem)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.3.2007 > Prokletý Filip> Cítím z tvé poznámky jistý despekt, který až komicky připomíná vztah malířů k fotografii v jejích počátcích. Je legrační, že v dnešní době ještě někteří lidé takto uvažují. Asi jsem naivní, ale měla jsem a mám dojem, že rozhodující je výsledek, nikoliv způsob, jakým se k výsledku dopracuješ. Nebo se mýlím?
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 30.3.2007 > susa> Ja fotim taky na digital,jenom ze tenhle fotak ma otec,a je to hracka,ktera udela z amatera genia.U toho meho musis nejdriv prohazet objektivy a pak fotit.Je to takove poctivejsi.Sudek by koukal.Chudak se celej zivot tahal s deskovymi pristroji,ktere vazily desitky kilo.Ale kam se ne sere nejakej panasonic.Mam od Sudka dve knihy,a tyhle fotky nemaji s nima nic spolecneho.
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.3.2007 > Prokletý Filip> Promiň, vidím, že není o čem diskutovat. Teprve se učím a k tak odborné činnosti jako je výměna objektivů u zrcadlovky jsem ještě nedošla. Ale chápu, že je to jistě něco velmi tajemného a náročného. Mimo toho ovšem nevidím mezi zrcadlovkou a "falešnou" zrcadlovkou žádný větší rozdíl, podstatný je manuální režim, jestli používáš zoom či objektivy s pevnou ohniskovou vzdáleností je úplně fuk. Každý typ fotoaparátu se prostě hodí na něco jiného. A na courání po městě během přípravy na fotografování je ona "falešná" zrcadlovka ideální. Alespoň pro mě, nejsem vzpěrač a po pár hodinách bloumání je mi každý gram navíc na obtíž. Co ale můžu říct z vlastní zkušenosti: deskové přístroje, s kterými pracoval pan Sudek neváží samozřejmě desítky kilogramů. Sama mám teď na učení půjčenou německou sklopnou komoru upravenou na planfilmy 18x24 a ta rozhodně neváží desítky kilogramů, ba ani se stativem dohromady. Nu a pokud máš dvě knihy od pana Sudka, jsi patrně zámožný člověk nebo šťastný dědic. Nebo se pleteš a máš dvě knihy o panu Sudkovi. Ale to je vlastně jedno. A teď se půjdu učit vyměňovat objektivy, zmáčknout pojistku, pootočit, tak nějak se to dělá, ne? Snad to zvládnu! :-)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 30.3.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 30.3.2007 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Moni...que (Občasný) - 30.3.2007 > Osobně jsem taky doufala v klasiku s nějakým infra, myslim,že jde o vztah k věci. Tak jako budu vždycky raději chodit pro ovoce na Zelňák než do Alberta a do vetešnictví se zatajeným dechem, co se tam za haraburdím ukrývá za poklady, tak mě bude lákat víc zrcadlovka než digitál. Je to komplikovanější, ale možná v tý složitosti celýho tradičního postupu vyvolávání fotek je to nádherný kouzlo. Nic nenahradí chvíli, kdy ti z bílýho papíru v miskách pomalu vyleze tvoje vlastní dílo. A snad i ten vztah k němu bude pak silnější, aspoň já to tak mám. A s vyměňováním objektivů se příliš netrápím.  Jinak u mě vede ta první, zcela jednoznačně. jsou fajn   
Body: 5
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.3.2007 > Moni...que> Já ti rozumím, osobně mám taky raději klasický proces negativ-pozitiv. Jen si myslím, že je hloupost zavrhovat digitální fotografii a tvrdit, že nic jiného než klasika není dost "umělecké". Jde prostě o různé prostředky k vyjádření, tak jako malíř volí vhodnou techniku aby realizoval svůj záměr, tak volí obdobně fotograf. Je jasné, že kontaktní kopii z negativu 18x24 se žádný digitál nevyrovná a stejně tak je jasné, že dávat na net takovou kopii v digitalizované podobě nemá smysl. Proto používám digitál. A ještě jedna věc, poměrně veselá: nemám scaner, občas tedy kopíruju klasické čb fotografie z negativu 6x6 digitálním foťákem. Myslíš, že někdo pozná ten rozdíl? Ani náhodou. Jo a infra myslíš asi hlavně kvůli té prostřední, viď? Někdy stačí obyčejný čb film a nějaké to začouzené, umatlané sklíčko a k tomu rozkvetlý Petřín. :-)
<reagovat 
 Moni...que (Občasný) - 31.3.2007 > susa> Proti digitálu nic nemám, používám ho docela často, hlavně se to hodí prakticky, ale vzdycky k nim mám úplně jinej vztah, i když se mi pár digi taky líbí a nestydim se za ně.No prostě je to jiný. Akorát mi nesedí zkoušet ty efekty obcházet jinudy, ale to myslim u svých fotek, kdybych asi chtěla aby to nějak vypadalo, zřejmě bych nemaskovala něčím náhradním. Ale když se to nakonec líbí a splní to účel a potřebu ať už v klasik nebo digi, všechno je ok.    
<reagovat 
 susa (Občasný) - 31.3.2007 > Moni...que> Říkáš efekty a obcházet jinudy. Tomu moc nerozumím, jestliže budu pod zvětšovákem nadržovat rohy do tmava, je to okay, jestliže totéž udělám u digitálního snímku softwarově, je to obcházení? Totéž platí o retuši, dodatečném rozostření, srovnání sbíhavosti, použití měkké předsádky, rastrů apod. To všechno se dá snadno udělat v temné komoře, stejně tak se to dá udělat pomocí softwaru. Jsou to dvě nesouměřitelné věci, dvě různé technologie. Proto mi pořád vrtá hlavou to odsuzování či hovory o jakési náhražce. Promiň, že se v tom tak šťourám, ale fakt mě tyhle věci zajímají. Chtěla jsem na to založit fórum, ale nemůžu pořád přijít na to, jak se to dělá. Tak jen využívám příležitosti a mámím z lidí názory. :-)
<reagovat 
 čtenář Zuiko - 31.3.2007 > susa> na jednu stranu respektuji že je pro tebe přednější digitálí forma fotografie než klasická. Přeci jenom je jiné století. A i když jsem doposud stále nakloněn spíš klasice tak digi nezavrhuji. Jen by bylo příjemnější kdyby jsi to udělala zrovna tou velkoformátovou kamerou o ktere píšeš. Máš pravdu v tom, že na netu to málokdo pozná, ale v papírové podobě to pozná i laik. Co se týká tvých fotografií rozhodně si nemyslim že by jsi se řadila k laikum.
<reagovat 
 susa (Občasný) - 31.3.2007 > čtenář> Nene, není přednější, to nemohu říct. Prostě jsou to pro mě dvě různé věci. Mně prostě přijde nepatřičné, zkopírovat kontakt z velkého negativu a strčit na net. Když to přeženu, je to skoro svatokrádež. :-)
Klasická fotografie na papíře (a né na nějaké podivné podložce z recyklovaných pet láhví) má viset na zdi, nebo si jí máš prohlížet naživo. A digitál patří na net. I když uznávám, že třeba možnosti tisku jsou rok od roku lepší. V podstatě mi jde o to, že nemá smysl říkat, že je něco lepší a něco horší, prostě se každé hodí na něco jiného. Rozhodně si ovšem nemyslím, že by klasická fotografie byla překonaná, naopak, řekla bych, že se pomalu budou vracet různé techniky ušlechtilých tisků apod. Ovšem už nikoliv jako produkt běžné spotřeby, ale jako čistě výtvarný prostředek. A děkuju za poznámku pane objektiv! :-)
<reagovat 
kajina (Občasný) - 1.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Never_ (Občasný) - 1.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Loco (Občasný) - 1.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 1.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 1.4.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 2.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 3.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 4.4.2007 > mlžení fotky posouvá do kategorie bjutiful,
hlavně těch dvou spodních je škoda,
obstály by i bez líbivých efektů
<reagovat 
miruna (Občasný) - 5.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jafa (Občasný) - 5.4.2007 > souhlas s Brunem a kafkou
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 8.5.2007 >
Body: 5
<reagovat 
wommann (Občasný) - 21.5.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 8.10.2013 > Líbí se mi všechny ty fotky, ta prostřední je asi nejlepší. Pěkně sladěné pozadí...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter