Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lenkita *11*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 26.2.2002 (00:53:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.2.2002 > Hm kreslení nerozumim, ale zdá se mi to dobrý komixový. A dobrá baba až na ty visačky...
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.2.2002 > jo komiksový...z takovejch těch perverzních barevnejch vobrázků
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 26.2.2002 > **
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 27.2.2002 > lenkita - pozor na porusovani autorskych prav, to te muze dneska stat majland...tohle je plagiat (okopirovana malba Borise Vallejo, publikovana v knize Fantasy Art Techniques na strane 71)Kdyz uz, tak musis uvest: "podle originalu pana toho a toho...."
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 27.2.2002 > čtenář> Děkuju za upozornění, já jsem našla tuhle fotku a nebylo tam napsaného nic, tak jsem nevěděla, kdo to nakreslil... tak to tam rychle dopíšu.
Hezký den
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 27.2.2002 > lenkita - Rado se stalo...:-)
<reagovat 
faust (Občasný) - 28.2.2002 > Souhlasím s panem Hašlerem, už jsem taky mimo Totem autorku upozorňoval. Myslím, že jsem ty originály někde viděl na internetu a když jsme kdysi zkoušeli tiskárnu HP 600 s barvou (jak dlouho se ten krám už zas nevyrábí?), tak jsem si tohle vyjel jako zkušební vzorek a asi pět let to měl doma. V barvě. Taky to bylo k dostání jako plakáty v tapetách. Vím, že to dalo spoustu práce, ale tohle nehodnotím, rovněž si myslím, že na originálu ta holka (obličej) vypadala nějak jinak. Ale to nic, i talent musí zkoušet, odkud, jak a kam!
Body: 1
<reagovat 
westfood (Občasný) - 26.2.2002 > no teda, jaký vysačky, takový ok, musíš v tom vidět tu krásu holka. takový mateřský.. ale jenak je to pěkná freudovina
<reagovat 
 faust (Občasný) - 28.2.2002 > westfood> To slovo "freudovina" u Tebe nahrazuje slovo "nevím" ?
<reagovat 
westfood (Občasný) - 1.3.2002 > ne jen mi pripada ze na fantasy obrazcich si s radosti podegustuje psychoanalytik.
<reagovat 
 faust (Občasný) - 5.3.2002 > westfood> V čechách používáme výraz "pochutná". Nevím, co je na fantasy pro psychouše?
<reagovat 
westfood (Občasný) - 5.3.2002 > easy, co vznika ve fantasii je blizko lidsko psychologii. fantasy dokonce podporuje vznik symbolu, jejich tvary jsou jaksi mimo zakotvenou skutecnot, protoze pochazeji z hluboke psychologie, jez pomalu transformuje obraz sveta do takovych symbolu, jez se jednoduse nazyvaji fantasy obrazek. Nejsem analytyk, ale podle tohohle obrazku by se dalo mluvit o pohlceni zenske bytosti muzkou casti jeji bytosti. phalicka bytost v demonicke podobe na niz umistila svuj klin, s niz tedy souhlasi a ona phalicko-demonicka bytost tak prostupje do jejiho tela, kde se zakotvi v kridlech, jez nejsou andelske, a v pohlede jez neni andelsky. Tedy jakozto pohleceni demonicke, ktere nesmeruje k duchovnimu rozvoji, ale k vedomi destrukce a chaosu. Samozrejme vykladu je mnoho a malo z nich se priblizi k skutecnosti. Ale je dobre znat i tuto stranku.
<reagovat 
Gotcha (Občasný) - 18.5.2002 > Je to absolutne skvele nakresleny...fakt good
Body: 5
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 27.5.2002 > Gotcha> ...děkuju :)
<reagovat 
corkey (Občasný) - 5.9.2002 > Skvělý!Jedinou věcí,jež bych změnil jsou ty pařáty nahoře na křídlech-nechal bych ji "něžnou"
Body: 5
<reagovat 
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Super, jen ty nohy u toho netvora, nebo co to tam leží, bych udělala. Je to tím pádem takový nedokončený, originál neznám, protože fantasy není zrovna moje hobby, ale je to fakt pěkný. Já zkoušela kreslit podle Van Gogha, ale asi bych nenašla odvahu to sem dát.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter