Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lenkita *16*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 3.3.2002 (00:14:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 3.3.2002 > jednou jsem ve škle nakreslil propiskou autíčko, to jsem ale věděl jeniom já, že je to autíčko, ostatní to nepoznali. Tohle vypadá asi na koníka ne?:-)))*!
Body: 5
<reagovat 
faust (Občasný) - 5.3.2002 > Absolutně nesouhlasím s Cavalerou! Tohle si Lenkita nezaslouží. Jdi si plivat svoje tagy někam na zeď, nebo do školního sešitu, a ne jed na hezký obrázky!
Myslím, že neběží, jen se napůl zvedá na zadní, Orpehee. Taky není každý koník závodní, to k té "tloušťce". Hřívu má, myslím, mezi ušima? Nebo bys ji chtěl ještě jinde? =:-)
Hezká kobylka. Skvělý cit pro barvu, ta kombinace modré, zelené, hnědé. Jako sen. Ač nemám vztah ke koním, tohle je úplně na mazlení. Měla bys barevně malovat častěji, máš na to. Hezký.
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 5.3.2002 > Chichi, věděl jsem, že se Vám můj názor bude líbit...
Jj, vim co dělá, je to poznat a vim, že vypadá blbě, ale pořád je ta noha divná.

faust... opravdu jsi koníka asi nikdy neviděl. On mívá totiž hřívu nejen mezi ušima, ale třeba tady opravdu nebyla za krkem vidět...
mám divnej pocit,že než ke koníkovi máš vztah k autorce ;oD

Lenkitka, však já vim, že existujou tlustý koníci... u nás ve vsi jsou jich tuny.

<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 6.3.2002 > Orpheus> Jeee, to se máš, že máš vesnici plnou koníků :)
Taky bych chtěla bydlet někde, kde jsou koníci.
Ta noha je asi fakt divná...


<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 6.3.2002 > Hmm, kdybych to spocital, tak jich tu pres 50 bude :-D
A konici jsou na kazdym rohu, aspon tady kolem Prahy...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.3.2002 > Jej to je pěkný! Ta tráva je trochu nepřirozená,ale kůň fantastickej!
Body: 5
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 21.3.2002 > Martin> ... to je taková "veselá tráva" :)
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 4.3.2002 > Chi, dneska budu za šťouru
Koník to je rozhodně, ale je maličko postiženej :-D
Tu zvedlou nohu má úplně divně, přesněji, kdyby ji položil, tak je zdá se křivá a kratší, než ty ostatní.
Chybí mu hříva, ohlávku má hrozně vysoko na nose, tlačila by ho.
Zadní nohy stojej, přední utíkaj.
A ještě k tomu je děsně tlustej :-DD

Ale jinak se mi to líbí.

Body: 3
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 5.3.2002 > Orpheus> Ahoj šťouro :)
ty nemáš rád tlustý koně? Já jsem jednou takovou tlustou kobylku měla a byla docela sympatická :)
S těma nohama...nevim, ten kůň je zrovna v blbý pozici - v pomalym cvalu a to zepředu nevypadá zrovna elegantně, no nenaděláš nic... :)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 18.2.2006 > Orpheus> 

Jj, souhlasím s Tebou...

A navíc mi to přijde dost kýčovitý...


Body: 3
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 18.2.2006 > hlava koně je pěkně vyjádřená, ale jako celek se mi to zdá jako kýč..
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 18.2.2006 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter