Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
The Night
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 6.4.2007 (20:03:06)
Poprvé jsem sem hodil cizí hudbu i text-je sic english,ale kdo tím jazykem vládnete aspoň trochu,snad vám příjde tak jako mě,jako snad nejhezčí text o lásce-muzika nevím jaká bude kvalita,tak kdyztak hraje to kanadská skupina Morphine,u nás vcelku neznámá-bohužel,naživo už slyšet nelze-zpěvák,a hráč na 2strunnou basu Mark Sandman,před pár lety zemřel-a naprosto stylově-přímo na pódiu-jak vidno,bral své poslání opravdu vážně.
Obrázek je můj.

1) The NIGHT(MORPHINE)

1)You're the night, Lilah.
A little girl lost in the woods.
You're a folk tale, the unexplainable

ref:
You're a bedtime story.
The one that keeps the curtains closed.
I hope you're waiting for me
cause I can make it on my own.I can make it on my own.

2)It's too dark to see the landmarks.
I don't want your good luck charms.
I hope you're waiting for me across your carpet of stars.
You're the night, Lilah. You're everything that we can't see.
Lilah, you're the possibility.

ref:
You're the bedtime story.
The one that keeps the curtains closed.
And I hope you're waiting for me
cause I can make it on my own.I can make it on my own.

intermezzo:
Unknown the unlit world of old.
You're the sounds I never heard before.
Off the map where the wild things grow.
Another world outside my door.
Here I stand I'm all alone.
Drive me down the pitch black road.
Lilah you're my only home and I can't make it on my own.

outro:
You're the paint can falling off the wall
at the door that slams at the end of the hall
where the kid rings sounds of basketball.
The battle of the earth of the angels.
The shifting snow drifts so realistic, so realistic -
call you carpet of stars. See there is something in the yard.
It's awful dark. With the painted strings,
the cross, the good luck charm, the prayer,
the extra layer. The group ???...


Poznámky k tomuto příspěvku
tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Jozífek_a_ryby> kukuju-teda jakože děkuju!
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 6.4.2007 > hmmmm....zajimaci...moc se mi libi roztykajici oko ty jedny horni slecny...;o)...a taky se mi libi, jak mas cistejsi barvy, ne ze by se mi ty sedivy tony pred tim nelibily, tohle je jiny....dobre jiny...;o)
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > holka_magor> díky!kterou slečnu máš namysli-tu velkou s oranžádovýma vlasama,nebo tu vedle(malou,do půl těla)?Ta je totiž-radší na to upozorním,protože jsem z toho sám nadšený-teda z toho,že mi tam sama vlezla malá hříčka s tím zombiexichtem,který je zároveń bílý koník-teda v hranicích,jak umím koníka nakreslit-a protože vím,že bídně,tož to raděj řeknu-kdyby ten koník nebyl k poznání;-)!
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 7.4.2007 > SATANICSAINT> mylsela jsem tu oranzadovou, ale ta druha je taky drsna...;o)...tu jsem poprvy vnimala jako konika a pod nim telo a dneska, kdyz jsem na to koukla, poprvy se mi to zdalo jako ta zombie as podruhy jako kun...;o)....neumim si vybrat...;o)...ale uz mi tam asi naporad zustane ten kun, uvidime...;o)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 7.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 6.4.2007 >

nutno říct, že tohle je nejlepší kousek, cos zatím ukázal, včetně muziky, kterou tenrukrát beru všema jedenácti ;o)

gratulka


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Prokletí> Ach,děkuji!Tvých pochval si vždy vážím,protože vím,že
na věci nepohlížíš povrchně,a dovedeš chváliti trdě kritizovat-a přestože evidentně máš(min.ve srovnání se mnou)velké teoretické znalosti o technikách,trendech apod.přesto sereš na to,se dle toho řídit.Oba asi víme,že
čmáranice mého typu dělalo dávno tisíce lidí líp,a že jestli mají nějakou hodnotu,tak ten nehraný amatérismus člověka,který od školky neměl nic coby malovalo v ruce,a pak v 35letech naráz zjistí že mu čmárání přináší to,co kdysi drogy nebo sex.Jediná čára není dělaná s myšlenkou na to,jestli se to bude líbit,ale protože mě ty tahy vzrušují-kdybych myslel na to,co z toho bude,bylo by po zážitku.PS:jestli se Ti líbí Morphine,mužu ti poslat mailem)zítra nebo pozítří nějaké mp3 mailem-je to vážně sqělá kapela!
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 7.4.2007 > SATANICSAINT> 

Jen mě nepřechval ;o)))

Podobný věci už tu byly, jistě, ale na Tvých mě baví opravdovost, absence nějaký pózy, to, že i vlastně (byť zvláštně) hraješ. A mimo jiné i "neurvalost", že to publikuješ na orvaných papírech, knihách a tak. O Morphine si napíšu ;o) Pěkný Velkonoce, včera nám zabili Jéžiška...


<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Prokletí> no,měl sem slabou chvilku-chválil jsem všecky a všecko,tak ses taky svezl;-).ve skutečnosti jsem jedna velká póza,ve všem co dělám,jen v tom čmárání skutečně ne-nevedou mě k tomu ale žádné ušlechtilé pohnutky-jak sem psal-mě ty tahy štětcem vzrušují,a kdybych u toho měl zachovávat nějakou chladnou rozvahu,bylo by po zážitku.Tím spíš,že kdybych rozvažoval-nic by se na tom nezměnilo-žádné dilema"umění nebo kšeft"řešit nemusím-kdyby někdy ano;-),pak pochopitelně beru kšeft!Nepotřebuje někdo ledvinu?PS:Morphiny Ti teda nejaky pošlu,ale budeš chválit,chválit a chválit-prostě vynášet do nebe-to je doufam jasný;-)!
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 7.4.2007 > SATANICSAINT> 

Taky bych chtěla poslat Morphiny, prosíííííííííím!!!!!!!!


<reagovat 
wenusians (Občasný) - 8.4.2007 > Moc dobry....tve obrazy me fascinuji:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 10.4.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 10.4.2007 > si génius a formát,smekám, i když někdy sem cpeš blbosti,to je zatím nej
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter