Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První sen po posledním snu
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 7.4.2007 (02:09:36)
 

sen


kosti se smrskly k sobě

spím a spím a spím

hrotem nenajde srdce




Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 7.4.2007 > mikročip :)
Body: 5
<reagovat 
soti (Občasný) - 7.4.2007 > nenajde ..
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 7.4.2007 > kromě posledního verše je to o mně. děkuji:)
Doporučil 
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.4.2007 > ztratila> ano, v posledním verši nejspíš přichází někdo jiný.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 7.4.2007 >

a co "já je někdo jiný"?!


<reagovat 
Barča (Občasný) - 8.4.2007 > Jen zábavná hříčka, ale nepatří už, myslím, do poezie ... ....
Body: 3
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 8.4.2007 > Barča> A patří?
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 10.4.2007 > padlý padlí>  Nevím přesně, snad do malých slovních úvah, malých poetických hříček, dvojsmyslů, náčrtků,záznamů, úvahových skic ....miniatur ...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 11.4.2007 > Barča> 

Ok. Poetická hříčka i poetická miniatura (vrátane klasických žánrov typ haikai, epigram atd.) podle mě do poézie patří. A za sebe mám pocit, že přílišné škatulkování odvádí pozornost od textu. Vidělo jsem študentíky, kteří tak usilovně bádali, jestli je to tercína, nebo ne... že si ten text nepřečetli.

Mně určitě stačilo naznačit směr čtení, že to není lodní deník... A navíc k tomu zařazení mám niterné... vlastně ne, vnější důvody... o kterých se nebudu kór rozepisovat.


<reagovat 
 Barča (Občasný) - 11.4.2007 > padlý padlí>  Škatulkování ....zařazování .... bádání ..... . . . .
atd. ... atd. ...... . . . . . .


A vúbec nejlepší je, když v případě lidských končetin např. nerozlišujeme ruce od nohou ....
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 11.4.2007 > Barča> 

Co já už se toho nabádalo.

 

Vůbec nejlepší ovšem je, když v případě končetin nerozlišujeme lidské ruce (přední) od orangutanských (zadních).

 


<reagovat 
Barča (Občasný) - 11.4.2007 >                A v nealkoholické kavárně.
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 16.4.2007 > líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter