Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na zamrzlém jezeře
Autor: elroj (Občasný) - publikováno 12.4.2007 (00:45:00)
Aquarel


Poznámky k tomuto příspěvku
zabicka (Občasný) - 12.4.2007 > jezero se da narovnat a vetvicky dotahnout.... lepsi, ale furt takovy jakysi nejisty, coz me zarazi vzhledem k poctu obrazku, ktery mas za sebou... trochu spontanosti mi chybi ve vsech tvych vytvorech. skoda
<reagovat 
Dani (Občasný) - 12.4.2007 >

 


Body: 5
<reagovat 
bejby (Občasný) - 12.4.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 13.4.2007 >

fakt to je jaksi z kopca ;o) ten trs trávy v rohu je krapet kompozičné faux-pas... které podpoří nacpání stromu do formátu... oj

a jinak, máte tu zábavu, že hoší? ;o))))) jen si to dejte


<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 12.4.2007 > zvláštní už si viděl jezero co by zamrzlo z kopca?..nebo větve růst ze vzduchu ?...já to vidim prvně teda :O
Body: 1
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 12.4.2007 > caesarborgia> Všechno je jednou poprvé Ještě toho musíš hodně vidět. Ale neboj to příjde. :oP Snažil jsem se to pojmout trochu abstraktněji. Udivuje mně , že jsi to nepoznal. Ty takový znalec. ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 12.4.2007 > elroj> hmm tak to mi řiká člověk který obkresluje fotky :) tomu řikám zprostředkovaný zážitek..ještě k tomu s abstraktním viděním přírody..ty seš komik :D ..ale seš jedinej co drží krok ..se mi líbí že přihazuješ ..dávej ;)
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 12.4.2007 > caesarborgia> Já mám z takových jako ty upřímnou radost. člověk se hodně učí, ale nechci přihazovat zbytečně. Nejsem žádný kritik a ani si nelibuji v takové kritice jako ty,ale něco přece. Je to jen tvoje drzost že kritizuješ díla, způsobem jakým to děláš, nebo jsi nějak erudovaný, nebo jen nevíš jak komunikovat? Teď mluvím o všech kritikách nejen o mých. Snažím se to pochopit. Já myslím, že je tu pár lidí, kteří se snaží být extravagantní a IN a zaujmout. Takový alespoň z toho mám pocit viz. praskunst, ty a jiní. Proto by mě zajímalo kolik ti je? A nepřidávej ani neubírej. Pozor fotky neobkresluju. Jen maluju z foto a vůbec se za to nestydím. A jestli ti někdo řekl, že to umělci nedělají, pak jsi sám proti sobě. Myslím že v umění neexistují (alespoň v dnešní době) žádné hranice. Můžeš malovat co chceš i totálně abstraktní věci a je to úplně jedno. Důležité jestli oslovíš či nikoli. A o tom to je. Pokud to vidíš jinak napiš zajímá mě to.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 12.4.2007 > elroj> tak víš co Elroji?..jednak si budeš muset přečíst u tvýho jinýho příspěvku že na takový věci jako věk nahraju to už bych ti tu moh naservírovat třeba svý vzdělání apod. ..jednak nevím s čím by sis lámal víc hlavu ale nejsem soudce a pokud si zvyklej na chválu opravdu nevím proč ty svý krásy předvádíš extravagantnímu publiku ke kterýmu si mě přiřadil..dále bych ti poradil neopakovat se jinak se nikdy nedozvíš že lidi spolu komunikují i jinak než tvým jazykem..to že se to někomu daří více něbo méně není hendikep kámo..a teď si mě tak vytočil že ani tu nit na tobě nenechám suchou a řeknu ti na konec že na začátku stálo slovíčko "přihazovat"..záměrně dvojsmyslný termín..docela legrační zkouška tvýho intelektu..zjistil sem že máš asi didaktik gama a připojení offline ;)..myslím že to stačí uffff..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 12.4.2007 > caesarborgia> BTW: bavíme se ještě o "obrázku" ??????nebo o čem?
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 12.4.2007 > caesarborgia> Bavíme se ovšem. Servírujem tu svoje názory né? Stydíš se za svůj věk?
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 12.4.2007 > elroj> PS: Na kritiku jsem zvyklý. Kdyby né už bych se stebou neavil. Naopak, díky tobě se dívám na některé věci jinak. Neber to osobně :oP
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 12.4.2007 > elroj> ne nestydím se za věk :) ..ale jestli se bavíme o všem nemusí to taky všechny zajímat..když to zajímá tebe je tu možnost se na to zeptat přes zprávu např..jinak taky se zajímám o lidi co tu tvoří ale je jen lenost a nemohoucnost v argumentech začít tu vytahovat neco podobnýho jako věk..jako měřítko ..to samý znám z doby kdy jsem tu nic nevystavoval..Elroji do galerií chodí i lidi co nemalují věděl jsi to?..taky bys je odsoudil?..komu bys pak prodával ty svý akfarely? :)
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 12.4.2007 > caesarborgia> Nikoho neodsuzuju, ale myslím, že nemálíř nedělá hlubší kritiku díla. Jestli se mýlím opraF mě. :o) Jinak věk hodně napoví. Ty jsi se ptal tuhle nějaké holky na totemu taky na věk a vůbec tě to natrápilo. Tak tomu nerozumím. :o)))))   Řekniiii kolik? kolik? kolik? kolik?
<reagovat 
 čtenář caesarea - 12.4.2007 > elroj> já sem tu holku chtěl sbalit..:P ..chceš mě sbalit? :D
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 13.4.2007 > čtenář> Ještě si to rozmyslím :o)))))))))))))))))))))))) už vím raději ne. Ty by jsi mi nadával jak to maluju, tak by nám to neklapalo.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 16.4.2007 > Líbí se mi  bleděmeruňkovej les, zamrzlo není přesvědčivé, vepředu jako spíš docela pěkná voda.Do kopce.O kompozici už taky byla řeč.Mám dojem,že když si podle Tebe "odpočíváš" od piplačky, tak je to ono,uvolněná hra se štětcem a příjemné podívání.Sama s akvarelem hodně válčím a prohrávám, jen u druhých člověk chyby nějak lépe nachází.4-5 B.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.4.2007 > ty vetve idealni nejsou, prima led a pozadi
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter