Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zachraňte zvířata!
Autor: Jana nová (Občasný) - publikováno 1.3.2002 (19:12:16)

Zachraňte zvířata !

Stále častěji se zabývám touto myšlenkou a vedou mě k tomu vážné důvody. Jsem otřesena,s jakou bohorovností, my, nazývajíce se Homo sapiens, se opovažujeme zasahovat do přirozeného koloběhu matky přírody, která nevím, jestli věděla, co činí, když stvořila nás, samozvané krále všeho tvorstva.

Vzpomínám si, jak jsme v dobách mého dětství žili spokojeně v komunitě se svými zvířaty, kterým nikdo nebral jejich přirozenou identitu a nevychovával je k obrazu svému.

Zkrátka, pamatuji se, že zvířata, byla zvířata, byla na to hrdá a my lidé, jsme měli co dělat, abychom si vedle nich, ubránili to svoje místo na slunci. Tenkrát to šlo. Lidé obývali svoje stavení a zvířata měla své boudy, chlívky, přístěnky, bidýlka. Lidská obydlí, byla zvířatům přístupná pouze v době nemoci, silných mrazů nebo když měla něco hlídat. A lidé, lidé si museli dávat secsakra pozor, na zvířecí inteligenci. Například, s jakou fintou přišel náš Punťa (pes) aby nám sežral bábovku pro nedělní návštěvu, takovou erudici jen tak někdo nemá. Nebo, zvědavost našich mladých hus.Poprvé uviděly déšť, stouply si doprostřed silnice a zastavily naši obecní dopravu.Nikdo se neodvážil protestovat, bylo jich moc.

Pravda, občas jsme je odehnali, kopli, dupli, plácli, protože jsme si museli vytvořit nějaké dorozumívací styčné body, ale zvířata, nám zase oplácela po svém: škrábla, kousla, štípla, klofla, zasyčela. Dobře jsme si rozuměli.

Tenkrát, tenkrát, by nikdo neřekl to, co dokáží dnešní, moderní zvrhlíci: “Náš Simbíček je moje pótvola chlupatá, milovaná, jen plomluvit.”

Simbíček - je opravdu potvora chlupatá, ale hlavně zkažená. Panička se nenají, jen aby měl Simbíček to své drahé zahraniční žrádlo, plete mu svetříčky, koupe ho ve vaně. Pak se teprve vykoupe sama, žvatlá na Symbíčka . Symbíček je neurotik, z ní, ta už se teda nevdá. Nechtěla mi věřit, že Symbíček, rád žere hovínka v parku . Její chyba. Spinká se Symbíčkem, budou mít stejné bacílky.

Chudák Symbíček, neodpočine si od té ženské ani na chvilku. Paní nemůže nikam odejet, protože Symbíček je neklidný a pak má těžké deprese, s toho odloučení, je na ní fixovaný.. Teď, chce psa dorazit. A to nějakým psychiatrem.

Proto na Vás apeluji. Nedělejte ze zvířat mutanty, nemáte na to právo. Jsou to živé bytosti. Zachraňte zvířata!

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Unge (Občasný) - 1.3.2002 > Zajímavý názor na všeobecně proklamovanou lásku ke zvířatům. Více lásky ke zvířatům znamená návrat zvířat blíže k přírodě. Připojuji se k autorčinu názoru.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
jop (Občasný) - 5.3.2002 > Když jsem včéra popáté koupal svýho psa, tak jsem si všiml, že mu slízaj chlupy. Co teď s tím? Poraďte, prosím.
PS: Zbavil jsem se aspoň těch bacílků?
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 5.3.2002 > Tož, to je rada těžká, jsem obyčejný člověk, ale co kdyby jsi si pořídil ještě dva pejsky, že by jsi neměl čas, toho jednoho koupat pětkrát denně,
třeba to má z toho koupání. Co se týče bacílků
tak to je vážné. Obávám se, že tvoje lidské bacily pejskovi opravdu škodí. Doporučovala bych, koupat se každý zvlášť.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter