Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Setkání na Šumavě pod hradem
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 3.5.2007 (19:13:28)

Je čas vyrazit na divoký jihozápad…A protože začínáte už teď plánovat čas letního volna, tak vkládám s předstihem.

KDY?             14. – 15. července tohoto roku, POZOR, jelikož většina dorazí až v sobotu, i já vyrážím až v sobotu z Prahy

KDE?             Rabí na Šumavě

KDO?             Zván je každý, kdo se nebojí strašidel, psů a čerstvého vzduchu

Program: prohlídka hradu, odvážnější se můžou koupat v řece, posezení v hospůdce – jsou na výběr tři a všude čepují Gambrinus – diskuze odborné i neodborné ….

Přespat můžete pod širým nebem, ale předpokládám, že většina se v noci schová pod střechu (spacáky s sebou).

Stravování: ve všech hospodách výborně vaří, v místní Jednotě lze zakoupit základní potraviny a v nejhorším, do Sušice je to pouze 9 kilometrů.

KUDY K NÁM?      

Vlakové spojení: do zastávky Žichovice (trať Horažďovice předměstí - Klatovy) odtud pak opatrně přes koleje a po proudu řeky přes jez, až k ocelovému mostu přes řeku - dále po žluté na hrad. Cesta trvá cca 30 minut. Pozor při zvýšeném stavu řeky teče přes jez voda, nutno jít rovnou po značce – ale v červenci jsem to ještě nezažila. Pak už jenom seběhnout na náměstí a dál budu instruovat po telefonu.

Autobusové spojení funguje na trase Praha - Sušice případně  Strakonice - Sušice, zastávka přímo na náměstí.

Autem se dostanete na parkoviště zřízené na náměstí v Rabí, ale tam se platí, takže parkovat budete u nás. Rabí leží na silnici Sušice - Horažďovice. Holger nabízí dopravu pro Plzeňáky, ale autobus prej nemá, takže kdo dřív přijde…..

Na kole se k nám dostanete po cyklistické stezce 2084. Kola je možné uložit na zahradě.

Lodí se k nám optimálně dostanete po řece Otavě z města Sušice. Samozřejmě to jde i z Hamburku, ovšem to už vyržte dneska. Lodě je možné zanechat u mostu na Žichovice- samozřejmě zajištěné.

Z hradu odlétal již i horkovzdušný balón, tento způsob dopravy je ovšem třeba předem objednat na řídící věži - Don-jonu.

Takže hlaste se do zpráv nebo přímo pod upoutávku, dotazy směřujte tamtéž nebo na  606 872 759 (hajka)


 



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 29.5.2007 > to tam nikdo nejede?
<reagovat 
 holger (Občasný) - 10.6.2007 > Přeslička> 

 Já tedy pojedu. ne že ne! ÷))

 


<reagovat 
Adina (Občasný) - 7.7.2007 > Přiletím na koštěti, jo? Na malinkým smetáčku......:o))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.7.2007 > Adina> jojo, klidne...:)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.7.2007 > Do háje, Hajko, to vypadá hodně lákavě!:-) Akorát v červenci se za sebe přiznám, že to mám zabitý...chalupa a pak Letní filmová škola...nebudeš něco takového prosím Tě opakovat někdy na podzim?:-)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.7.2007 > Martin> na podzim asi ne, protoze v domě stále bydlí rodiče a teď budou na dovolené, takže by nedocházelo k jejich rušení...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.7.2007 > Jasne:-)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 13.7.2007 > čili nesmíme podpálit barák, jasňačka................jo a bojim psů:o))
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 20.8.2007 > jak bylo a fotky jsou?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter