Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nebeské námluvy
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 3.3.2002 (20:20:02), v časopise 15.3.2002

Nebeské námluvy

Šel jsem kolem řeky,
pršelo jí na prsa
až se samou rozkoší
vylévala z břehů...
...už neptala se nebesa :
"Sice se to nesluší,
prosím, slečno...mohu?"

Už burácela a každý hrom
rozžehla i zhasínala,
...déšť měl chladné prsty.
Stál jsem tiše u řeky,
která se dlouze milovala
pod pražskými mosty..



Poznámky k tomuto příspěvku
Print (Občasný) - 4.3.2002 > Málokdo umí milostnou lyriku bez toho, aby přesladil nebo zklouzl do banalit. Ty umíš! *!
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 4.3.2002 > No pěkný :)
<reagovat 
Čtenář - 5.3.2002 > je to lacine,osklive,pekne je jen zaver druhe sloky... divim se, ze nekdo ma odvahu takhle verejne neco publikovat. pane zborniku, proberte se!! zkuste trochu te sebereflexe. pohledte na server pismaku...jestli muzu radit coby kantorka, mate dobre napady,ale nechte to v sobe jeste uzrat.napiste si vase dilko na papir a po 14 dnech si ho prectete. sam budete videt, ze je to casto jen hruza (viz vase predchozi dila). vasim snazenim kazite prestiz jinak velice dobre basnicke sekce na totemu. to vam redakcni rada nic nevytkla, nebo snad sedite v redakcni rade vy?
<reagovat 
Čtenář - 5.3.2002 > je to lacine,osklive,pekne je jen zaver druhe sloky... divim se, ze nekdo ma odvahu takhle verejne neco publikovat. pane zborniku, proberte se!! zkuste trochu te sebereflexe. pohledte na server pismaku...jestli muzu radit coby kantorka, mate dobre napady,ale nechte to v sobe jeste uzrat.napiste si vase dilko na papir a po 14 dnech si ho prectete. sam budete videt, ze je to casto jen hruza (viz vase predchozi dila). vasim snazenim kazite prestiz jinak velice dobre basnicke sekce na totemu. to vam redakcni rada nic nevytkla, nebo snad sedite v redakcni rade vy?
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 5.3.2002 > Je to naprosto perfektní! Frigidní pedagožky se pletou často a není třeba je brát vážně!
Naprosto perfektní! Dokonce mi ty veršíky způsobily mírnou erekci!:-))) Tak to má být!
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.3.2002 > Dekuji za poznamky, ty verse zraly v supleti a deno denne jsem se k ni vracel po dobu tri tydnu, ale verim, ze se libit nemusi...proste jsem jen prechazel most sve mile reky, myslel na to, jak sprznim jmeno nasi odborne redakci a z toho zaskodnictvi vzniklo toto:-) Ze to ale nekoho az takto rozparadi, to jsem netusil:-)))
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 5.3.2002 > o)))) Někdy je skvělý, že jsme překvapeni, a že jsme nečekali.
Básnička je to překvapující a nečekaná!:-) Proto taky ty težko ovlivnitelné rekace!:-) Prostě - BRAVO!
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 5.3.2002 > Když už jsi na tuto básničku upozornil na fóru, Martine, nedalo mi to na ni ne/nakouknout a je opravdu skvělá, hutná, silná a nevidím na ní nic úchylného...
Body: 5
<reagovat 
čtenář čtenářka Eva JikOvá - 5.3.2002 > Teda já vám řeknu kdo je úchyl..Průša je úchyl! Martin nééé
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 5.3.2002 > No, Martine já sice nejsem moc do lyriky, ale
taky se jí občas dopustím, a věř mi, že taky
o řece, myslím , že v jedné básni, zde nepublikované jsem použila něco podobného a jestli
by to někdo mohl považovat za úchylku, prosím klidně.
Ona paní učitelka se nepředstavila, doufám, že
se mýlím odkud vítr vane. Je to jen jakýsi
nejapný žertík a učitelé zde přítomní mi jistě
porminou závěrečnou větu, víš, co se říká
učitel podle vzoru prdel.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 5.3.2002 > Je to originální přírodní, milostná lyrika.
Ta čtenářka mi připomíná nedovolenou reklamu na Písmák :))).
Body: 5
<reagovat 
TEREZKA (Občasný) - 5.3.2002 > Je to skvělý, ta poznámka od kantorky mi pripomnela hodnoceni mych slohovych praci ve skole! Ty jdou jedím uchem tam a druhým ven.
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 5.3.2002 > Ta básnička mne zas tak moc nevzala, ale když jako její součást zařadíš i reakci té kantorky, tak to nemá chybu. (neni to náhodou asi 50-ti letá ruštinářka?)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Britta - 6.3.2002 > Nepřipadá mi úchylná. Je pěkná, něžná. :-)
Body: 5
<reagovat 
Márty (Stálý) - 6.3.2002 > Je to taková utajeně krásná báseň a to utajení mě na ní nejvíc fascinuje.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 8.3.2002 > Velmi, velmi pěkná záležitost!!! Tím veškeré debaty zda jsi či nejsi úchyl považuji za uzavřené :o) Tohle umět napsat já, tak o úvahách zda mazat či ne "nepovedené" příspěvky mám jasno! (NEMAZAT!) Jestli je někdo mírně, ehm, mimoidní, pak je to ctěná písmačka, kteráž tě takhle naprosto zcestně sepsula :o) (Mimochodem, to žes´ hodil adresu onoho inkriminovaného příspěvku do Fóra, to je skvělý způsob, jak mu zajistit nadprůměrnou čtenost, HIHI, to taky zkusím...)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.3.2002 > Nuže děkuju:-))nicméně s reklamou na svoji báseň jsem to tak nemyslel:-) Šlo mi jen o to, že někdy se mi zdá se tu dělá z obyčejné legrace příliš vážná nálada, tak jsem to chtěl zmírnit. Podle mne daná diskutovaná osoba s tím Písmákem záměrně reakci vůči tomu serveru chtěla vyvolat, nicméně, z mého pohledu tam rád občas zajdu a když se to vezme kolem a kolem, stejně Totemáci a Písmáci mají tolik společných autorů, že se to vzájemně prolíná:-)
<reagovat 
corkey (Občasný) - 8.3.2002 > Jseš vostrej...Tokle sis dal...Má to myšlenku a zároveň i kouzlo individuality...
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 12.3.2002 > Nádhera...jako vždy!(skoro):-)-to skoro dodávám jen proto, aby Ti ta sláva nestoupla do hlavy! :-)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter