Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Komáři
Autor: Cavalera (Občasný) - publikováno 4.3.2002 (01:17:02), v časopise 15.5.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 3.3.2002 > Roj komárů focený proti sluníčku ze vzdálenosti okolo 10-ti metrů. Na originál fotce je jeden zaostřenej ... skoro:-))))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.3.2002 > Koukám, že představivosti se meze nekladou...ale nevím jestli ti mám dát jedničku nebo nemám...v případě, že to sou zase ňáký egyptský komáři, tak OK :-)))))))))
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 4.3.2002 > :)))
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2002 > Komáři jsou to tentokrát čeští:-)))
<reagovat 
keram (Občasný) - 4.3.2002 > Čeští, povídáš.... moc se mi to líbí, je to něco...... úplně jinýho. Grafika, řekl bych
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.3.2002 > Abych se vrátil ke své původní myšlence...astronomové by tam jistě nalezli nějaké souhvězdí. Sportovci tam mohou najít počátek olympyjských kruhů. Přírodovědci tamjistě naleznou své mazlíčky. Turisti tam mohou naleznout otravný hmysz.

No co si budem povídat...je to mnohovrstvené umělecké dílo takřka prožité autorem samým, každý si v něm může nalézt to své. Co mě ale zaráží je omezující název, který nás nutí se soustředit pouze na jednu rovinu tohoto skvostu. Jen houšť a větší kapky (pozor na povodně) :-))))))))))))))))

Sory Cave ale ruce mě svrběli pěkně dlouho :-))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.3.2002 > Zavádějící ... hele, když k tomu nedám název, který to vysvětlí, tak 8 z deseti mi napíše "Co to jako je?" aniž by se koukali na to jak to vypadá .... a jak říká keram .. je to spíš o grafice, tedy nikoli o nějakém zachyceném momentu, jako spíš hře barev, šmouh a světelných odlesků ....

Ale jinak s Tebou samozřejmě souhlasím, že to není žádné světaborné umělecké dílo, jen se mi to líbilo na pohled, právě díky té modrá a tak:-))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.3.2002 > jo ta modrá je vážně pěkná...
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2002 > šmouhy jsou moc pěkný a že to je nějaký hmyz, je taky jasný! :))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2002 > kafka ;-)
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 4.3.2002 > výborně alias kam až sahají všemocné prstíky fotografie. Je to jak komáří svatba, bzum, bzum, ženili, kapku vína neměli...:)
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.3.2002 > je jej ... co se ti přihodilo ?
<reagovat 
danniel (Občasný) - 4.3.2002 > me se to libi :-) pekny barvy, smouhy tomu delaj pohoda kompozici a to souhvezdi motiv.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.3.2002 > kdo co z Liberce??
<reagovat 
Godard (Občasný) - 4.3.2002 > Jo, hezký :-) Prostě taková povedená oddechová fotka. Nic náročnýho, ale funguje :-)
Body: 3
<reagovat 
Mari (Občasný) - 4.3.2002 > Kterej je prosímtě ten ostrej...?
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.3.2002 > Ostrej není žádnej, ale jeden je tomu nešjblíž:-))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.3.2002 > Já mám v tipu dva...přijímaj se nějaký sázky či co? :-)))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.3.2002 > No jestli myslíš ty co já, tak získáváš prémii!!!:-)))
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 5.3.2002 > to bych si pověsila na zeď, dá se u toho meditovat :-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Akir - 5.3.2002 > Ty "komary" jeste vic rozmaznout.... nebo vymazat, to pozadi je paradni.. :-)
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.3.2002 > zaostřit na komára v letu, to by šlo snad jen náhodou, pozadí je krásný a hmyz je osvětlený skvěle... a krom toho se mi zdá, že tu máme někoho čtvrtýho z liberce....
Body: 5
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 6.3.2002 > Lucie> tady je někdo z Liberce ? Jako já ? To jako proto, že nejásám nad rozmazanýmy komáry na rozmazaném pozadí ?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.3.2002 > jako ty jako ty z liberce
jásat samozřejmě nemusíš, je to na tobě
<reagovat 
westfood (Občasný) - 12.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter