Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Protokol
Autor: back (Občasný) - publikováno 4.5.2007 (10:47:58)
  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 4.5.2007 > tý sentimentality je koňská dávka
<reagovat 
 back (Občasný) - 4.5.2007 > Max Bubakoff> Dík. Uberu :-))
<reagovat 
back (Občasný) - 4.5.2007 >

Rambo má vždy kulomet :-)) menšími zbraněmi pohrdá :-)) Samopal je vlastně menší verze kulometu.

 

Jinak ono se to opravdu stalo. Vrabec se nejmenoval Vrabec, ale to je jedno. Do hlavy si vystřílel půl zásobníku, jak dostal křeč... se sapíkem to opravdu jde.

 

Já jsem to publikoval proto, abych zjistil, zdali je ta dávka sentimentality na začátku ještě únosná :-)) Děkuji za hodnocení redaktorská :-))


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 9.5.2007 > back> 

no já jsem se spíš zamýšlela nad tím,jestli je možný mít tak dlouhou ruku, aby dokázal držet spoušť a zároveň mít hlaveň u spánku....

 

 


<reagovat 
Lenki (Občasný) - 12.5.2007 > Hm...
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 12.5.2007 > viz bubák... hlavně ten prolog ne a ne polknout... ale mohlo by to být zajímavý čtení, šoupneš ještě? :-)
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 23.5.2007 > "končil obřad dětskou modlitbou." škrtnout, určitě škrtnout.))
zakončení modlitbou je super


s dalším problém nemám, dobře vyprávěný
ale škrtal bych stejně
Doporučil 
<reagovat 
back (Občasný) - 23.5.2007 > Děkuji Ti moc. Pro mě je vžy nejtěžší začátek. Teď už jedu šedesátou stranu :-)) Já jsem jen testoval ten sentiment :-))) A vyškrtáno mám :-))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 4.5.2007 >

líbí líbí...  těším se na pokračování... nebo na ten větší celek...

 i když mám za sebou trochu intelektuálně náročný den - takže mi nějak neni jasný - to vrabec spáchal sebevraždu střelbou samopalem do vlastní hlavy??? (jestli je samopal to co obvykle mívá Rambo zavěšené na hrudníku tak si to nějak technicky nedovedu představit.... ale jak říkám, dneska už chápu jen to co je v excelový tabulce :))


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.6.2007 > Quotidiana> chtěl bych vědět, co se skrývá pod pojmem "kvéčin intelektuální den"...:)
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.6.2007 > Šílená svině> Ty jsi redaktor ? Asi je načase odsud zmizet :-)))))))))
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 18.6.2007 > Šílená svině> 

mnooo... ptát se mne s tak dlouhým zpožděním, co jsem dělala víc než před měsícem je docela troufalost... ale naštěstí existujou diáře, ve kterých se dá něco najít a složka "odeslaná pošta" - v podstatě jsem pracovala na 2 prezentacích současně a zároveň řešila problémy 2 jiných klientů, a protože jsem měla následující pondělí volno, tak asi i dělala věci na další týden a zcela evidentně jsem nebyla na obědě (protože jsem měla moc práce - čili mozkové buňky měli hlad a požíraly se navzájem, což člověku taky moc na IQ nepřidá...)

- no a protože manuální zručností moc neoplývám, živí mne práce intelektuální (ono se do těch prezentací musí nacpat něco co má hlavu a patu, když jsou za to lidi ochotný platit miliony) a tím pádem po sedmé večerní jsem schopna pochopit maximálně večerníček... tak asi tak :))

(a nebo jsem měla kocovinu po propařené noci....)


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.6.2007 > back> kdo dřív uteče, ten vyhraje...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.6.2007 > Quotidiana> Kvéčko, já se úplně bojim ti něco vodepsat... ruku na psí uši, jsi už zletilá?
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 19.6.2007 > Šílená svině> Ne je mi třináct...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 19.6.2007 > Quotidiana> No, vidíš. Tím se to všechno vysvětluje. Kdybych to věděl od začátku, tak místo těch svejch uchechtávek bych ti skládal komplimenty!
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 18.8.2007 > ok, první oko, úvod: pokroucený, aniž by to mělo význam. proč je to tak vznosný? proč je tam přechodník, navíc blbej? vydrží to? jdeme dál...
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 18.8.2007 > ok, druhý paragraf, dětství. předehra...

ok. nit nemůžeš něčím protkávat, ani smrtí, na to je to příliš tenký vlákno: varuj se ustálených obrazů, když je neumíš použít. říká se, že osud je protkaný něčím... nebo se něco něčím vine, jak červená nit (nitě různých barev se zaplétaly do námořních lan...)
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 18.8.2007 > třetí část by stačila o sobě... ale chtěla by ještě něco, aby to nebyl jenom skica. nebo naopak ještě ubrat hmoty, aby vyniklo, že to črtáš jenom perkem.

úvod je příšenej, i kdybys dělal větší celek... asi bych se toho úvodu úplně vzdal. to, o v něm chceš říct obsáhne dobře zvolenej název souboru, knížky... cokoliv to větší má být.
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.8.2007 > druhý černej saniťák> Ano. je to pryč. Děkuji za zatavení.
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.8.2007 > druhý černej saniťák> Myslím, že tu mám lepší faly :-)) To byla jen taková skica. 
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 18.8.2007 > back> I skica může být majstrštyk. Tak se doporuč, ať nemusím prolézat skici.
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.8.2007 > druhý černej saniťák> Anebo   http://www.totem.cz/enda.php?a=149619    fakt nevím...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter