Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Osudné přeřeknutí.
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 7.3.2002 (00:43:33), v časopise 17.3.2002
Osudné přeřeknutí

Byl jednou jeden herec, který měl na prknech znamenajících svět pronést typicky divadelní větu:
„Ve mně vře krev jako láva.“
Herec však byl po prohýřené noci poněkud společensky unaven a tak z divadelního pódia ve skutečnosti zaznělo:
„Ve mně řve lev jako kráva !"


Poznámky k tomuto příspěvku
Unge (Občasný) - 6.3.2002 > Lev může řvát jako kráva snad jenom v případě, že právě sežral krávu. Jinak obvykle lev řve - jako lev !
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 6.3.2002 > Ten výrok je super, náš profesor na Veřejné finance pronesl :Typický volič s příjemným průjmem. Jo a neměla by být prohýřená noc místo nemoc, s chorobou se docela špatně hýří, ne?
Body: 5
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Já jsem to napsal, jak mně to má [děravá] paměť umožnila. Samozřejmě, že tam mělo být „po prohýřené noci“. Ostatně mám za to, že průjem (latinsky Diarrhea) se mezi příjemné choroby nepočítá - ledaže by se jednalo o PRŮJEM SLOVNÍ. Pro tuto chorobu ani neznám odborný název - nejspíš vůbec žádný neexistuje.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.3.2002 > Quotidiana > cha, cha ... no to byl bezvadnej přežblebt. Já tu pádám ze židle ...
petr kurka > :))... ta prohýřená nemoc taky nebyla špatná :)))
Body: 5
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 7.3.2002 > Prima. I když vidět to naživo, to by teprve bylo něco!
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 7.3.2002 > :-))))))))) vidět mě tady někdo v tuto chvíli, nasadí mi svěrací kazajku :-))))))))
Body: 5
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 7.3.2002 > Je vidět, že ani já nejsem imunní vůči legračním přežblebtům. Nejdřív jsem si dělal legraci z Košatého prasete - a vyšla z toho prohýřená nemoc. Tohle by měla vědět Všeobecná zdravotní pojišťovna. Pak by nepřiplácela na léky, ale na Rum.
<reagovat 
buraak (Občasný) - 18.8.2006 > hezké a příjemný průjem taky - no co, tak jsem se smál nahlas no..
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter