Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svátek slaví Stanislav
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 7.5.2007 (20:24:57)
a vše nejlepší mu přeje (samozřejmě i juniorovi!) Ógyst s kamarádama.




Nehodnotit. Popřát!


Poznámky k tomuto příspěvku
krispinaa (Občasný) - 7.5.2007 > všeee neeeeeeeeeeeeeeeej
<reagovat 
st4nley (Občasný) - 7.5.2007 > jeee, já jsem taky Stanislav, hned si přání přivlastním a ukládám :)
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > st4nley> Jasně, platí to i pro tebe a ostatní Stanislavy. A třeba i Stanislavy.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 7.5.2007 > pěkné věru pěkné a tak vůbec. Ógyst a jeho kamarádi. panejo.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 8.5.2007 >

Ten je ale milý, Ógyst(i kamarádi)

Tak opožděně přeju vše nejlepší, hlavně hodně peněz, k svátku Stanislavovi


<reagovat 
MiKa (Občasný) - 8.5.2007 > nemůžu odolat a musím zhodnotit aspoň pro sebe tu náplast na pubertálním kuřeti, ta mě vzala :) ale jinak nebudu kazit přání, stanislav si ho užil, přeju mu to přání (i když dnes už si svátek zabral stát)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > MiKa> Copak stát, ten zbabrá co se dá, nejen svátek.

Jsem rád, že o té náplasti píšeš zrovna ty, protože jsi jako první poznala, že mám dobré srdce. Já bych prostě nenechal ani kuřeti ublížit, i kdyby bylo sebevíc pubertálně trapný.

A nejsem nerad, že neprovokuješ.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 8.5.2007 > Ógyst Pisoár> nezačínej zas, nevíš, jak je to nebezpečný a nezastavitelný? :))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > MiKa> Neeee! Nevěřím! Nechybí neska nejvyšší na nebesích?
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 9.5.2007 > Ógyst Pisoár> neska nee :))
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 9.5.2007 > přeju i ostatním kamarádům k svátku: "Kamarádi, my vás máme rádi!"
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 10.5.2007 > měl tam bejt eště ňákej sportovec, ty Stanislav myluě
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.5.2007 > Luk Malér> 

sport je sviňárna pro hlupáky, co neuměj bejt v klidu! otec dostal k svátku váhu, tak jsem se taky zvážil, byl jsem z celé rodiny nejhmotnější, mám o jedenáct kilogramů víc než švagr. hádej! kolik?

P.S.: plus se pokochej čápožravou žábou, seriálem, co stvořil syn, ještě tam dám jeden závěrečný obrázek a dílo je dokonáno! 


<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.5.2007 > Luk Malér> Bude sportovec, bude. Zrovna jednoho tvořím. Snažím se zas sestavit nějaký multipříspěvek, tak ho tam pak šoupnu.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.5.2007 > stanislav> určitě nejsi docentt - jsi tedy profesor - čti přescent...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.5.2007 > stanislav> S tím sportováním a hmotností je to stejně zajímavý. Ted se sportu dost věnuju (konkrétně hokej, skoro denně na to čumím) a přibral jsem dvě kila. Tak nevím jestli je ten sport tak zdravý jak se o něm všude píše. Ale neni to s tou mojí váhou nejhorší, chybí mi šest kilo do metráku. Nikoliv shodit!

Pokochal jsem se na tom pokračování taky .Tvůj syn má smysl pro gradaci příběhu. Je to rozhodně lepší než cokoliv od Marvel comics. Kam se hrabe Spiderman!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter