Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Večer s blondýnkou
Autor: Kejchal (Občasný) - publikováno 9.5.2007 (07:25:54)

V očích plamen

hořící tabák

na stole víno

to proti zábranám

 

Ruce hladí

po celém těle

lidi civí

účty si platíme

každý sám.

 

Schody

            dveře

                      postel

.
.
.

chvilková radost

teď našla štěstí

já do čtyř stěn.



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 9.5.2007 > Fádní.
Body: 2
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 9.5.2007 > Již z názvu lze vyčíst, že jsi se o pozorování v současnosti  největší supernovy mnoho nedozvěděl.
<reagovat 
 Kejchal (Občasný) - 9.5.2007 > Raimund> Tak jistě. Americké praštěné komedie zrovna dvakrát nemusím. Tu sobotní supernovu jsem si ale natočil. Se bude někdy hodit. Obzvláště  blondýny maj takovéto filmy rády.

<reagovat 
 Kejchal (Občasný) - 9.5.2007 > Raimund> Snad jen ještě...Název jsem vymýšlel až na konec. Váhal jsem mezi neutrálnějším názvem "Večer se slečnou", který by, alespoň podle mě, seděl víc. Název co jsem dal mi ale přišel výraznější a zajímavější. Takže takový název proto abych, dejme tomu, nalákal více lidí ke kliknutí. A rozhodně to není namířeno proti žádné skupině. Aby mě třeba nějaké blondýny či feministky, nebo já nevim co, nechtěly kamenovat. Já myslím že není důvod.

<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 9.5.2007 > Kejchal> (Někdo se k šílenosti hlásí ) ,..skryl jsem ji za poznámku.Ale třebas grafické řešení schodů mne zaujalo.Jsem zvědavý, co vytvoříš dalšího.
<reagovat 
 Kejchal (Občasný) - 9.5.2007 > Raimund> 

Jé dík. To já jsem taky zvědavý. Nejsem žádný literát. Pohybuji se spíše v technické branži než v humanitní. Toto jsem vymyslel jen tak z dlouhé chvíle, když jsem jednou nemohl usnout. A v podstatě mi to přijde taky fádní. Jen jsem si tak na něco vzpomněl.

 

Podle názoru, že dělat to co člověk umí není žádný kumšt jsem zkusil něco, čemu nerozumím. Sice poezii.


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 9.5.2007 > Kejchal> 

To máš štěstí - představ si, kdybys v zaměstnání psal odborné články z teorie verše a poezii úplně a veskrze rozuměl - jaký blijatyky bys stvořil, tedy pokud bys měl chuť ještě "po práci!...:-)

Mezi náma, když jeden nemůže v noci spát, je nejlepší psát na hajzlu, nebudí rodinu - probatum est.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.5.2007 > já jsem s básní spokojen.
Body: 5
<reagovat 
chanach fatamorgana (Občasný) - 30.5.2007 > ta se mi bi, vystihuje něco, co znám :o)
Body: 4
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 11.8.2010 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter