Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Duše v roletu(Do Chevro let you?)
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 9.5.2007 (13:01:07)
Má Chevrolet duši?Tenhleten ne-prý to je Cadillac!


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 9.5.2007 > nejni to ani cadillacale zas pusobivy celkem, ale jak to rici, vice spatneho nez dobreho, to na 3D by vyslo, tak nic ted asi..
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > D.K.> Dík za kritiku-vážím si toho,jak to bereš poctivě,a hodnotíš nestranně spousty příspěvků.Jasně že to není ani Cadillac-na to ani neaspiruju,že bych se na"stará kolena"naučil skutečně malovat-i když bych nebyl proti;-),asi se u mně správných proporcí a jiných technických vymožeností,kterými každý malíř většinou začíná,jen tak nedočkáš.Vyžaduje to totiž spousty tréninku,vůle a ukázněnosti-zkoušel jsem to,ale po chvíli mě vždy nějaký čert uvnitř,tak dlouho popichoval se na to vykašlat,a sázet tam,co mi"pod ruku přijde",že jsem ho nakonec vždy chtě nechtě musel poslechnout.Jsem smířený s tím,že malíř nejsem,a nejspíš nikdy nebudu!
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > D.K.> PS:tedy opravuju-prý je to spíš Cadillac;-)-já se inspiroval spíš auty na limonádu apod.z Neználkova Slunečního města!
<reagovat 
čtenář odhlavykpate - 9.5.2007 > ten podpis vpravo dole je asi zbytecny, ale nechci byt hnidopich...auto nema logicke opodstatneni ve vztahu k okoli a nebo naopak...proste pusobi trosku jako vytrzene z kontextu, jinak samo o sobe se mi libi
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 9.5.2007 > a mně se to auto líbí - na tomhle obrázku nehledám technické nedostatky
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 9.5.2007 > Nadpis je suprový, barvy, lidé mě berou taky, ale to auto mě tam nějak ruší...snad kdyby bylo zachyceno zepředu a umístěno úplně dole. No, nebudu radit, já amateurka. ;)))))))))
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > Damika> Ale jen raď-dokud se nezačnu živit čmáráním,jsem amateur též,navíc dobrá rada nad zlato-kdyby mě někdo radil,možná bych nesázel v životě jednu botu za druhou-čím starší,tím blbější!Tady jsem právě tím autem začal-s tím,že kreslím samý xichty,tak zkusím něco jiného-nakonec z auta vznikl podklad zase pod xicht-v těch discích kol,na mě totiž tak dlouho mrkaly oči,až sem tomu xichtu,musel"trochu pomoct"-ale zase ne moc,aby dominoval,takže jestli není na 1.pohled vidět,je to dobře-ten jeho"nos",je taky trošku dvojznačnej;-)..
<reagovat 
 damika (Občasný) - 9.5.2007 > SATANICSAINT> Vidím to tak, že by se stalo duší těch duší (jak já sakra potřebuju auto :))) ),takže je hodně velký, je bráno sice zepředu, ale současně z nadhledu, takže je vidět i zadek...auto život i smrt, duše pod kolama i v něm, kolem něj, někomu slouží, jiného vysává...no, to jsem se rozjela!!! :))))))V životě jsem vymalovala akorát pokoj! Končím, nebo to ještě smáznu.:)))
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > Damika> Naopak-tím,že neměříš,jak je ta,která postavička věcně správně,máš prostor vnímat to jinýma očima.Já sic v okamžiku,kdy to kreslím,se nesnažím dovnitř dostávat nějakou záměrnou myšlenku-spíš čekám,co ten"papír s tím,jak se plní sám nabídne",a pak to jen dotahuju,takže je to něco jako"komunikace s podvědomím"-snad to nezní příliš směšně a pózersky-a ta smrt pod kolama ta tam rozhodně je-musí být-já sem ze svých celkem asi 20aut,které jsem kdy vlastnil,boural vyjma toho úplně 1.,a 2 posledních(které mě ukradli)všechny,z toho 5totálek-tzn.že auto šlo do šrotu,-ale mimo rozbité hlavy se mě nikdy nic nestalo.Manželka bourala další 2-1.totálka na vánoce-zůstali sme nezranění v poli,a za 3minuty po nás,na nás padalo ze silnice další auto,které bouralo v přesně stejném místě-přeleťelo nás nakonec(minulo naši střechu asi o 10cm),a skončilo v poli asi 30m od nás.Syn s otcem,vezli na dlouho očekávanou operaci plic,nemocnou matku.Jim se nic nestalo,zato matce ten dopad nějak pohnul s plícema,a umřela jim(a nám)tam před očima.Tehdy sme z toho byli v šoku,a říkali sme si,jak jsme vlastně šťastní,a jak si nedokážem představit,jak asi je těm 2.-4 roky a týden na to,se zabila manželka v autě-v 9měsíci těhotenství-tj.nějaké ty asociace tam asi budou..
<reagovat 
 damika (Občasný) - 9.5.2007 > SATANICSAINT> Ano, rozumím tomu, jak tvoje malby vznikají. :) Dál jsem chtěla psát do zprávy, ale nechám to tady - jsi snad nejotevřenější člověk, jakého jsem kdy poznala (snad ještě Kamil tady). Je to pro mě jak doušek čisté vody, ale současně mívám o tebe strach. :) Snad tomu porozumíš. :)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 11.5.2007 > per to tám ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter