Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Teče tudy řeka z kolekce Snová rebelie
Autor: Pablitofracek (Občasný) - publikováno 11.5.2007 (11:46:26)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolik lžící vykřičí!

A co do dnů bez nocí?

 

Kolik volů v postroji

žalem pivo zkrotí?

 

Než nit tenká v růžové

všechny zadky pitomé

do kozelců sváže

 

 

 

Cuculus řve přes opratě

prsty bolí ve spěchu

 

Přehodit jen metrák hnoje

mistr kváká, už jsem tu

 

Zasednuto

Místo volné

 

 

K osvícení v převleku

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zanzule (Občasný) - 15.5.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 13.5.2007 >

Měla bych napsat totéž co u Zanz, ale nebudu se opakovat...najdi si to. :)) Jsem prostě jednoduchá. ;))


Body: 5
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 13.5.2007 > Damika> Thankoš, už jsem četl u Zanzoš ....:)
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 15.5.2007 > Pablitofracek> no tak teď si Damce dal...teď už neví ani slovo :x)))


(sorry,Damíku...trocho drbání zády - gheeh :x))))

na zádech)-hele,nezní ti to jak kousek hip hop refr.?

jaj,mě zas dneska hrabe...mažu odsud,jakobych tu ani nebyla...
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 15.5.2007 > zanzule> .....:))))))
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 13.5.2007 > po "prsty bolí ve spěchu" je to moc fajn, zbytku nerozumiem...ale hlavne je,ze ty (zrejme) ano ;-)
Body: 5
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 13.5.2007 > Oldboy> Ahojkýýý, díky za koment. Myslím, že kromě mě ji opravdu jen pár porozumí. Ale aspoň k těm prstům. Opratě drží kukačka, když odpočítává, jak dlouho že to ještě bude trvat. A těmi prsty počítáme, kolik, že nám to nadělí a tak bychom chtěli, aby toho bylo co nejvíc ...až by nás prsty od počítání rozbolely ...:)) Jako celek je o "naší" cestě k osvícení ...
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 17.5.2007 > Oldboy> Já už vážně blbě vidím ...:( ty jsi se ptal na to, co je po prstech ve spěchu. Tím hnojem je myšleno zbavení se "špatné karmy". Zasednuto , místo volné znamená, že je to nikdy nekončící proces - pořád se rodí noví "hříšníci" ...:))) Mistr kváká už jsem tu je o našem Egu, které si je tak jisto samo sebou, že nenechá procesu "osvícení" nikdy volný prostor a tak se vše stává jen stále se opakující hrou na osvícení.
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 18.5.2007 > Pablitofracek> vdaka za vysvetlenie. aj ked az na druhy krat,ale predsa len bolo :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
3 5 6 6 11 14 (18) 19 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter