Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
mandala tyrkys
Autor: Satyam (Občasný) - publikováno 13.5.2007 (00:43:09)


 Satyam (Občasný) - 13.5.2007 > Prokletí> ak človek maľuje srdcom, vnáša tam kus seba... nezáleží mu na odozve. Ak áno, tak potom je to pre zárobok, alebo nakŕmenie si ega.. Čiže tvoja práca je presne taká istá, ako moja. Prečo ty dávaš na obdiv a na hodnotenie svoje maľby? Samozrejme, že som dovolila pridať poznámky k mojím prácam.. prečo nie? Mne nezáleží na tom, či sa to ľuďom páči a či nie.. ak jednému áno, a pozerá sa na to, teší ma to.. ak je niekto zhnusený alebo nahnevaný - nemusí sa k tomu vracať. Každý sa pozerá na také diela, ktoré mu učarujú.. A teda: nech je to tu.. neubližujem nikomu, kreslila som ich v stave neutrality a spokojnosti - žiadne zlé energie tam nie sú..a ani som si nimi nefiltrovala niečo..iba som si kreslila :-) O tom, čo je a čo nie je umenie - to by sme si ešte pokecali :-)))) Ale ostaňme pri tom, že všetka výtvarná tvorba je umenie. Ok? Ale na akom stupni, to už je druhá vec. :-))) napríklad ja som začiatočník...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Satyam
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter