|
|
|
MISE NA MARS / (MISSION TO MARS) Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 5.5.2000 (12:37:08), v časopise 5.5.2000
|
| |
Včerejší premiéra filmu Mise na Mars v kině Lucerna nabízela mnohé, hlavní tahou však nebyl raut ale samozřejmě film. Po shlédnutí filmu nevím co bylo lepší a co horší, po dlouhé době jsem odešel z kina opařený a tupě poblblý.
Během filmu se mi chtělo v určitých pasážích plakat a řvát ať už je konec, až do včerejška sem si nikdy nemyslel že spatřím takový skvostný americký blábol.
Film Mise na Mars je kopií několika filmů se sci-fi tématikou (Amrageddon) ale i filmů podle skutečných událostí (Apollo 13).
Jak se film začne odvíjet začnete si i vy připadat jako vědma která přesně ví jak se příběh bude odvíjet, v ten okamžik kdy sem se stal já vědmou sem začal mít neskutečně nepříjemný pocit a opravdu se mi chtělo začít plakat a to z jednoho prostého důvodu, já sháním peníze na předem velmi dobře hodnocený film a jde to špatně, v americe mají peníze na kdejakou hovadinku (s prominutím).
Dál nebudu tento kousek popisovat, opravdu bych jen při psaní o tom všem trpěl jak zvíře, pokud vás ten film zajímá, přečtěte si o něm na www.cinema.cz kde to František Fuka hodnotí 40% tedy lépe než například film Marina Dejdara Panství (20%).
Já říkám tomuto filmu NE! Rozhodně bych za to nikdy neutratil ani 0,10 Hal.
ps: sorry za můj zaujatej filmovej pohled
|
|
|