Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Anděl 2001
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 7.3.2002 (00:01:27)
Anděl 2001

Tak se nám shodou náhod ujala televizní podoby udílení 11.hudebních cen naše milá, zábavná televize Nova a nám nezbylo, než si o tom myslet své, ačkoliv, ono je to dnes už víceméně jedno, když ČT už nelze mnohdy od komerčních TV rozeznat.
Ale buďme korektní, je fér si pověděti, že hudební ceny v naší malé zemičce získávájí na prestiži, což by měly a je to dobře. Před pár lety byl pohled na přežvykující a zpruzené hvězdy v publiku žalostný, dnes už si snad ocenění vesměs i váží, což potřebujeme jako sůl. A večer, večer to byl vydařený. Tak akorát. Jirka Langmajer se dostal do role moderátora víceméně jako slepý k houslím a i kdyby se překonával, což se nepřekonával, zaskakovat za zamítnuté duo Čtvrtníček, Holubová, které nesedlo Nově do nátury, byl úkol nevděčný. Takže snaha o víceméně minimální sebeprezentaci byla asi to nejrozumnější, co mohl udělat.
Nejpeprnější a nejvtipnější bylo vystoupení skvělého Pavla Lišky a Aňi Geislerové, kteří z několika minut vytřískali, co se dalo a pobavili celý sál. Než předali ceny, stihli vtipnou reklamku na domovské Ha Divadlo i zneužití live přenosu na odlehčené pronesení zakázaných slov (hovno, prdel). Úvodní předavatelé ocenění Milan Šteindler a Zdeněk Suchý nasadili na příjemně ironickou notu a mnozí po nich následují naopak potěšili stručností a nesnažením se pobavit stejně. Ne každý je tak šikovný šoumen jako protřelý „allesgutista“. Richard Muller, Ivan Král, Gábina Osvaldová… Občas to trochu zaskřípalo, ale v mezích možností dobré. Paradoxně nejhůře asi dopadla Novu bojkotující Kryštof. Její deska je bezpochyby dobrá, ale důvody, přečtené v živém přenosu, vysvětlující neúčast skupiny na ceremoniálu, demonstrace pohrdání pokleslou Novou, proklamačně moralizující (Nova je „shit“, to beztak víme víme i tak, neníliž pravda?)  odmítání novácké kultury atd., vyznělo poněkud samolibě, tím spíše, že jeho znění dostali média už v předstihu a tak živé, nevystříhnutelné exposé bylo poněkud přebytečné, ač asi málokdo by nesouhlasit s důvody, které k bojkotu Kryštofa vedli. Když už, tak nepřijdu vůbec, ale vyslat svou manažerku, která vše přečte, chňapne sošku, zaděkuje a s úsměvem odkráčí, je poněkud úsměvně schizofrenní…
Vystupující muzikanti hráli konečně 100% live a bylo to slyšet a bylo to skvělé, snad až na Tata Bojs, které mám rád, ale falešné pasáže ve zpěvu nebylo možno přeslechnout, Lucie též umí naživo lépe. Zpívat u bubnů není snadné, tak budiž „Bublinovi“ z TB odpuštěno. A konečně samotná ocenění? Snad až na nesmrtelnou Helenku, která ale, buďme objektivní, vydala opravdu poměrně povedenou desku, šlo vesměs o osoby více něž úctyhodné (Bárta, Čechomor, Floex…), nevezoucí se na vlně rychlého výdělku na módních trendech… Osobně jsem byl mile překvapen, jak průběhem večera, tak hlasováním akademiků (hrozné slovo)… Co?


Poznámky k tomuto příspěvku
anonym1 (Občasný) - 8.3.2002 > To je skvěle výstižný :)))).
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter