Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Odstupek z kolekce Trpolest
Autor: ireversible (Občasný) - publikováno 15.5.2007 (23:12:55)
další ve sbírce>

Rty,

poničené vráskami 

z pavučinové vášně.

 

 -

 

Jen stroze se tvé tělo

pojí s tím mým.

 

 -

 

A ochablá mysl,

nevznešená a propadlá

do hlubin zoufalství,

podává bez stisku 

Náruč té mé.

 

 -

 

Chlopeň tvá,

už tak nedýchá

vůni mé pokožky

a čerstvě umytých vlasů.

 

 -

 

Každý z nás strojvůdce jest

svého malého bytí

každý, 

odděleně kráčíme

po zrezivělých kolejích.

 

 -

 

Plyneme s tekoucím časem

a -

očekáváme, 

netrpělivě,

mlčky,

dalšího pasažéra.




Poznámky k tomuto příspěvku
ireversible (Občasný) - 15.5.2007 > Někdy člověk nemá tu potřebu věci nějak zvlášť obměňovat.
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.5.2007 > Poslední dvě mě oslovují. :)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 16.5.2007 >
Body: 3
<reagovat 
clima (Občasný) - 16.5.2007 > mně se to líbí velice!
Body: 5
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 16.5.2007 > clima> díky:)
<reagovat 
claudie (Občasný) - 18.5.2007 > Mě se to taky velmi líbí. Nejvíce spojení "stroze se tvé tělo pojí s tím mým" a "podává bez stisku té mé". Je v tom hloubka a zároveň jasnost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 13.6.2007 > Výborná
Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 3.7.2007 > ahoj:) ta predposledni sloka se mi moc nepozdava, zacatek bezva. ale ja jsem poeta-kritik amater, na me nemuzes dat:)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 18.7.2007 > Lamarski> některé věci se mění a některé ne:)I když..relativní je prej hodně věcí.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 18.7.2007 > ireversible> :)
<reagovat 
Zdeněk D. (Občasný) - 23.8.2007 > Tak ani tak, nejspíš jen trpolestní.............
Body: 2
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 24.5.2008 > Ahoj ire,já na pokecu zrovna chvíly nesledoval monitor. A když, tak jsi akorát mizel. Promiň, mrzí mně to.
Tvoji poezii jsem četl. Ze Tvého posledního dílka na mne dýchá to, co se tak trochu děje tam někde ve mně.
Je to docela síla. Ale člověk musí jít dál. Promiň že neoboduju, ale určitě se vrátím.
Bajata.Doporučil jsem a poslal avízo.
Doporučil 
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 24.5.2008 > Bajata> díky ti. jinak omlouvat se nemusíš, ani tě to nemusí mrzet, ostatně je to tvoje věc, tvoje emocionální pochody, ale každý den, nová příležitost;)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 24.5.2008 > ireversible> JUPIIIII - ne vážně , díky.Na pokec se chodím odreagovat. Přijali mne tam úplně skvěle, fantasticky. Tenkrát tam byla Mbonita, Mjach a Michell. Člověk může plácat hlouposti, mluvit vážně, nikdo nikoho neuráží, alespoň jsem se s tím nikdy nesetkal a je to tam prima. Moc rád také procházím poezii a povídky jiných. Člověk náhle zjistí, jak málo toho ví. A najde se mnoho krásných věcí. Některé člověka podrží, zvednou ze země a šlapeš dál. Kdyby to nebylo, asi by člověk padnul. Nebo bojoval s tím vším mnohem, mnohem hůř. Překvapilo mne, kolik lidí, a jistě mladých lidí, je smutných. Touží po lásce, přátelství a porozumění. Píšou to, co prožívají. Otevírají svá nitra nám všem a volají : Prosím, pomozte nám,, Někdy je těžké číst mezi řádky. Ne že by to bylo špatné, to ne. Jde o to, co je mezi ty řádky vloženo. Ale myslím, že mi dobře rozumíš. Dýchá to ze tvé poezie.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 24.5.2008 > Bajata> no, snažím se, aby dýchala, ale to především musí dýchat básník a dát své básni nádech, dech. Pokec je určitě skvelá záležitost, ale mám radši osobní kontakty. Díla na totemu, tak to je vůbec jedna velká etapa, ale co se týče těch podnětů (ztracené city atd.) tak to tu určitě je. Ono po tom touží celé lidstvo, ale musim udělat páýr regeneračních očist, tak o tom ted nechci tolik mluvit, ale určitě z tebe zas dýchá nadšení z cybernetického světa zvanej totem:)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 24.5.2008 > ireversible> ahoj Ire, pokud by se mi dostalo cti, myslím to vážně, osobního kontaktu s Tebou, určitě by to bylo přínosem. Ptal jsi se odkud jsem. Odnikud. Vážně. Bydlím tam, kde mám práci. V současné době jsem na statku ve Škvorci. Poblíž jsou Uvaly u Prahy. Ten se prodává a tak půjdu s největší pravděpodobností pracovat do stájí pana Půlpána. Je to v Hradišťku a poblíž jsou, mám dojem, Říčany. JOOO a tu oslavu si užij !!!!! Tak zatím...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 24.5.2008 > Bajata> ok, tak se někdy dohodnem, ale ted jsem zaměstnán různými věcmi, ale určitě se dohodnem. určitě máš kolem sebe přírodu a to je to, co by byla jako pro setkání velmi příhodný místo
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 9.6.2008 > Ta předposlední sloka mě dost oslovila.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 9.6.2008 > fialkova> díky ti a jsem rád, že tě báseň oslovila:) to je vlatzně to hlavní vid? já bych díky egu zapomněl na to, že nejdůležitější je obsah a forma, než body:D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
26 27 28 29 30 (32) 33 34
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter