Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Soutěž s.r.v.o z kolekce Smyčky
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 29.5.2007 (01:31:55)


Problémy s tabletem, trable s tabletami tramalu, k mému překvapení přijaté uzené koleno a v neposlední řadě středně těžká opilost mě tlačí k nějaké té píčovině, zde konkrétně k vypsání soutěže, ve které jsem jediným porotcem. Soutěž je jednoduchá a myslím, že pravidla a úkol pochopí každý včetně mě, Estel a Prokletí. Vaším úkolem je uhodnout název tohoto mého díla vytvořeného v námi všemi milovaném Malování. Pro detailisty, vzniklo během tří sekund. Myší, samozřejmě.  Nejde snad ani tak o přesnost názvu, sám mám asi šest verzí jako o pochopení wo co go. Cena pro vítěze není materiální povahy, ale je ve zdejším prostředí velice cenná. Kdo jako první napíše správný název nebo se mu přiblíží, má právo si určit, u kterého svého příspěvku chce ode mě udělit pět bodů plus doporučení.



Za Společnost s ručitelem ručením velmi omezeným Ógyst Pisoár.




Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 29.5.2007 > «Zitra koncim s chlastem.»
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.5.2007 >

Je to dama coby samoobsluzny vozik, kdo zastrci petikorunu/nebo deset, kdyz chudak nema pet/, muze si ji odvezt a nalozit ji kolik chce:-ú

Body dej potrebnym, jez kolem supermarketu byvaji..


<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 29.5.2007 > 5+D od Teba už nejaké mám, tak si nerob hanbu : )
čo tak "bezkundrgroundkar"
Ako vidím, to auto funguje len na spiatočku, tak ešte "assfakmobile"..viem, že Tvoj názo bude inteligentnejší, ale to by som nebol ja , keby som na takúto možnosť nezareagoval : )
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 29.5.2007 > nojo, nějaká autoerotika to bude nejspíš
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 29.5.2007 > Tak například:"Žena stojící na hlavě ukazuje muži stojícímu na hlavě její a jeho očekávaná dvojčata"
<reagovat 
Mima (Občasný) - 29.5.2007 > .... Vnitřní zrak...Schizofrenická dvojčata....Pane, pojďte si hrát...
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 30.5.2007 > žabka na plavárni
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 30.5.2007 > To je uplně jednoduché to je SouložvAutěJednímTahem!
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 30.5.2007 > Mishela> jo on už to někdo uhod:-/
<reagovat 
Estel (Občasný) - 29.5.2007 > dva lidé...velmi si blízcí ...v autě....?

a na body ti taktéž víš co... ;)

<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.6.2007 > Estel> 

jakože blízká setkání dvouapůltého poddruhu?

a nemáš pravdu: toto je obraz Ögystovy duše (ode dneška přehláskovaně)


<reagovat 
 Estel (Občasný) - 1.6.2007 > Prokletí> no...vždyť sem to říkala... ;)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.6.2007 > Estel> žejánedávámtakyněkdypozor
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 >

Tipy jsou to pěkný, a všechny mají něco do sebe (kromě škodolibosti Doupovce), nejblíž je asi Estel. Původně se to jmenovalo Othello a Desdemona jedou na výlet, ale pak jsem to změnil na Othello na výletě, připadá mi to tak víc mačo. Akorát jsem v podnapilosti spletl to s těma cenama. Je to naopak než jsem napsal. Takže si Estel ted může v klidu vybrat u kterého mého díla udělí full. Jó to víš holka, ručení velmi omezený.

 

Doupovcovi uděluju anticenu v podobě důtky nejen za zlomyslnost, ale i za nerealizovatelné představy.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 30.5.2007 > Ógyst Pisoár> Sak ja uz nepiju!
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 1.6.2007 > Ógyst Pisoár> tak já si počkám až tu bude zas něco..kam to můžu šoupnout ;)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > RD> A tak to jo, já myslel, že to měl být naprosto bezcharakterní útok na mou osobu. Důtku stahuju. Ale stejně ti moc nevěřím.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 2.6.2007 > Ógyst Pisoár> Ja jen, ze ja tenkrat delal podobny veci ...

Verit mi by bela hlopost.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter