Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
JAMES pleased to meet you 2001
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 12.3.2002 (00:09:15), v časopise 14.3.2002
JAMES Pleased To Meet You (2001Mercury)

„Pleased To Meet You“ je povedená deska, to na úvod a především! Podmanivá, zpěvná, hezká v tom nejlepším slova smyslu, jedna z nejlepších od James. Ač po deseti minutách vám v hlavě nezůstane zřejmě skoro nic, snad vyjma singlu „Getting Away With It“, tak je prchavě krásná, to jediné snad jí lze vytknout...
Když tři roky po revoluci rotovala na Evropě 2 hitovka „Sit Down“ o stošet, měli už manchesterští James na kontě 5 desek!! I s live „Wah Wah“ je ta nová již jedenáctá a myslím, že by si tahle kytarovo rock-popíková partička zasloužila rozhodně více uznání!
Nová deska, opět dílo producentského a muzikantského mága Briana Ena, je kolekcí líbivých, refrénovitých písní, která vás rozjasní a budete si lámat hlavu, proč neznějí ze všech rádií?! Mohly by, stejně dobře z komerčních jako z nekomerčních. Jeden song vedle druhého je skvostným dílkem, které pohladí vaše slechy i duši, což je po téměř dvaceti letech (!!) existence skupiny hodno obdivu!
James se nikdy nevyhřívali v „1. lize“, ač v Anglii patří mezi stálice alternativní scény, svých 15 minut slávy si už vychutnali na počátku 90.let… Výbornou, kritiky velebenou, ale posluchači odzívanou desku Laid z devadesátého třetího si mnoho lidí nekoupilo a James se dokonce rozpadli. Naštěstí ne na dlouho a vydávají si desky vesele dál, ač média už mají dávno jiné „koně“…
Takže na závěr ještě jednou: tahle deska stojí za to, není nijak revoluční a neuslyšíte nic, co by už nebylo možno slyšet, ale až po ránu nebudete vědět, co vložit do walkmana či discmana, mějte po ruce tohle pohlazení, udělá vám moc, moc dobře, „Pleased To Meet You“ nemůže urazit snad nikoho, protože tak zpěvné a přitom velmi, velmi dobré skladby dělá málokdo... Je to vypilovaných, prostých a krásných 11 písní, nic víc, nic míň. To není málo.


Poznámky k tomuto příspěvku
Kremel Kryštof (Občasný) - 12.3.2002 > Za informace i styl.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 12.3.2002 > Už jsem to s "upoutávkou" na tuhle příjemnou desku zkoušel před půl rokem, ale neštěkl po ní ani pes, nechal jsem ji uležet a včera ji měl náhodou opět ve sluchátkách a přišlo mi to líto, tak to zkouším znova. To jen, kdyby obzvláště bystří či šťouraví jedinci měli pocit, že jim je to povědomé :o)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 12.3.2002 > Tvé bravurní odborné kritiky mně neustále přitahují jako magnet. :)))). Prostě ty člověka strhneš a uděláš z něj hudebního fanouška.
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 12.3.2002 > Jo James je fakt hodně dobrej popík. Mám je celkem rád - je fakt, že jejich songy mě ještě nikdy nenaser... :)
Hele když jsem u toho Ena: nemáš od něj nějaký ty desky když ještě dělal ambient (Music for airport, a myslím, Music for supermarket)? Slyšel jsem jenom Roxy music II a to mě docela nadchlo - lehce podprůmerný, ale to co k tomu dodal Eno, to z toho dělá jednu z móc zajímavejch desek, co se dá...
vydíš - zas nic chytrýho :)))))))
<reagovat 
čtenář 49ona - 13.3.2002 > Mě se to taky líbí
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 13.3.2002 > Diky, cmelaku, abych se priznal, od Ena samotneho vlastne nemam ani desku! Ty o nichz pises, znam, respektive vim o nich, abych se moc neholedbal, ale nikdy sem si je nenahral, ambient mam rad, ale tohle me nejak nevzalo, spis mam hromadu desek, kde figuruje coby producent atd. Ale diky za odborny dotaz, potesi, ze to nekoho zajima a ze se vyzna!
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 13.3.2002 > Fines, díky, rdím se a viním tě z přehánění, zase tak bravurní nejsou a spíše než odborné bych právě řekl takové laicky nadšené, ale hudba mě MOC MOC baví a drží, tak bude fajn, když dopostrkám kohokoliv alespoň k některé té médii "dobře utajené" desce. Dnes se provařují rychlokvašky, mladí musí mít nové a nové idoly a ti, kteří se vyhřívali na výslunní včera, dnes vydávají mnohdy konečně dobré desky, ale to už nikoho nezajímá, to je smutný, ale kdo chce, ten si ty své koně najde!
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 13.3.2002 > Tak mě ještě něco doporuč - z ambientu. Docela by mě to zajímalo.
Máme myslím doma Vlčkův esej Ambient a industial, ale než bych ho našel... To se radši obrátim na tebe... lenost, pohodlnost :)

<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 13.3.2002 > Kajman. Tak se nerdi, do jaké míry jsou tvé kritiky odborné, to posoudit nemohu, ale taky to nepovažuji za důležité, jsou určeny čtenářům a ty osloví perfektně i laiky zaujmou, a to povazuji za umění.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter