Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plán na večer
Autor: anae (Občasný) - publikováno 15.6.2007 (17:33:40)

 

 

prozkoumáváme kůži

 

věštíme z vnitřností

 

pěníme peřeje

 

a dutohlaví se odpoutáváme

 

dvojdechem

 

od zhmotnělého světla

 

 

co víc si přát?

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 15.6.2007 > tak jo...
:)
Doporučil 
<reagovat 
modroočko (Občasný) - 15.6.2007 > pekne
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 15.6.2007 > No tohle je jiný kafe ! Alespoň pro mne ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 16.6.2007 > ehm... rozum? vzdělání? talent? prostou inteligenci? aspoň tu krásu? ono by se toho našlo... zkus se poptat u těch haruspiků v xaverově... :-))
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 16.6.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 16.6.2007 > mě děsí ten anální sex ve druhém verši. jinak by to bylo takové křehké...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2007 > to jen něžně :-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 16.6.2007 > anae> ty dokážeš být ale přesvědčivá
<reagovat 
ultrainfernal (Občasný) - 17.6.2007 > líbí...
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 15.6.2007 > :)) Eště barák a dva bavoráky, aby bylo vod čeho se vodpoutat
Doporučil 
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.6.2007 > jiri-jirik> :-)

 ď


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 16.6.2007 > jiri-jirik> checht... upřímně řečeno, to je přesně to to, co mě ta takovýhle ptákovinách vždy potěší... že je píší ti, co nemají šanci se dostat ani do fáze před odpoutáním... :-)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.6.2007 > Periskop> dva bavoráky na odpoutání...já bych potřeboval aspoň litránek rumu...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 16.6.2007 > Periskop> No jo, lodní rouro, jest ono hrůza, že jo :)))
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2007 > Periskop> ty malej blbe, ty jeden neuvěřitelně neomalenej tlučhubo!!  zas jen žvaníš, ..  a houby víš (mluvils za sebe, že? .. jak tě tak znám a pozoruju .. totiž pes, kterej furt štěká, nekouše, coco? .. i s výstřikem.. jen baf blaf .. natož odpoutání.. marná závist ..  - čau)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 16.6.2007 > anae> ale, ale...ťuťuťuťu... chceš cukříček? vono to tak loztomile plská a zlobí se...

P.S.: my se známe?
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2007 > Periskop> 

to víš, že ano, cukroušku .. kazíš mi večery v pohostinstvích  


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 16.6.2007 > anae> inu nevím, večery trávím povětšině s dobrou knihou, či návštěvou abonentních koncertů české filharmonie... před nápoji lihovými upřednostňuji kvalitní thé a pohostinská zařízení už vůbec nevyhledávám...takže si mě patrně s někým pleteš...

P.S.: krom toho, můj vytříbený vkus, vynikající vzdělání a jiskrný intelekt mi zcela znemožňují zasednout k jednomu stolu s autorem takového plytkého citového ekzémku... když už se ti něco podobného přihodí, měla by sis na tom ve slušné společnosti držet aspoň kapesník...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2007 > Periskop> 

 noo, umíš taky dobře kopnout, příteli .. s němi večery to je vtip, viď? .. nebo že bych se v tobě mýlila :-) .. vybraných způsobů také umíš být ... je chválihodné, že alespoň občas písemně ..  .. aaale bohulibé večery s českou filharmonií přece jen nenahradí ...ono odpoutávání, nicht wahr? :-)


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 16.6.2007 > anae> jestli mohu něco podotknout, tak tedy odpoutávání bylo myšleno v rovině duchovní, oproštění se od hmotných statků (dva vozy BMW + nemovitost se zahradou) stejně jako zřeknutí se dalších přízemních slastí tělesných výměnou za slast řádu vyššího, takořka nezemskou...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2007 > Periskop> ano, takto by to mělo skončit :-) oním všeobjímajícím transcendentnem .. no vidíš .. a to jest též výsledek plodných hovorů pohostinských přece ;-)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 17.6.2007 > anae> pche! :-))
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 18.6.2007 > Tak dutohlaví? pěkné:)
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 18.6.2007 > Co jiného si přát? Asi hlavně žádný blbý kecy. Vlastně ani ty chytrý...jen žádný. ;))
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 16.6.2007 > Nevím, ten přítomný čas mi nesedí. Víc by se mi to líbilo formou: prozkoumávat kůži, věštit z vnitř. atd.
<reagovat 
 Čtenář - 17.6.2007 > Claw> alciné infinitivy? ale jo, k plánu by to šlo. ba dokonce by tam šlo, a to by bylo obzvlášť perverzní, dát tomu časový rozpis a voli slovesná jména:

20.40 průzkum kůže
20.55 věštění z vnitřností

nalepil bych si to na dveře do pokoje, vždycky než přijde milá návštěva. a nebo i když má přijít tetička.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 18.6.2007 > čtenář>  není nad perverzi (ale bezčasovou - nechat vše přírodě;-) .. časování je osobnější, píšu za sebe, ne obecně .. ono neosobní by mohlo právě budit dojem toho, že to píše nějaký ryzí teoretik :-) ad periskop
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 20.6.2007 > čtenář> nejsem proti.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.6.2007 >

Bezva jazyk. Takový básnický ;o)

Dvojdech je kouzelný!


<reagovat 
 anae (Občasný) - 21.6.2007 > šedé> vy už nebodíkujete, Mistře?
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.6.2007 > anae> 

Vynikající postřeh, Mistrová. Už něco okolo dvou let. Mně to známkování poezie přišlo nějak divné (ale můžu si to zase po letech zkusit, jestli mě to třeba nechytne).


Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.6.2007 > Hmm...nechytlo
<reagovat 
 anae (Občasný) - 23.6.2007 > šedé>   
<reagovat 
D.K (Občasný) - 8.7.2007 > Tebe
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.8.2007 > milé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 20.8.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter