Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci sklíčka moje z kolekce všeliké obrázky
Autor: dadik (Občasný) - publikováno 1.7.2007 (10:50:40)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 1.7.2007 > ježišikristovanohošmarjápanenkopodsrpenská...
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 1.7.2007 > co to tu je za divadlo? :P
<reagovat 
Radzah (Občasný) - 2.7.2007 > Skveleeeee
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Estel (Občasný) - 1.7.2007 > to drží silou vůle což? Trošku to potlačilo smysl Tiffani.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Estel> to určitě však....z principu

Prokletí klid, je to jen moje a doma...:))
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Estel> nedrží to silou vůle, asi nevíš jak je to udělaný, visí to už pár let, je to vlepený do plsti....:)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.7.2007 > dadik> tak to nech doma na plsti v kuchyni ;o)

>Estel - ač zvíš nic, víš víc než já ;o)
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 1.7.2007 > dadik> mate mě bílá barva... ale zkusím hádat....samolepící měďěnou páskou objetá sklíčka.... poté přejetá cínem... a stejnmě tak spojená k sobě???
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Prokletí> kde co jak nechám nech na mě...:)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Estel> samolepkou nic objetý nemám, je položený na plsť, objetý extra barvičkou z tubičky, tím přilepený taky a prostříhnutý pod tím, takže průsvit...
my od divadla máme prdlý nápady víš...:)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.7.2007 > dadik> Ale klidně, já jen že podobný věci radno posílat do rubriky Vlasty "jak si sám levně zkrášlit byt. Tady to nemá moc co dělat ;o)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Prokletí> nemá co dělat, dobrej fór teda, myslíš fakt váženě?
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.7.2007 > dadik> A četl jsi oddíl Co je Totem? ;o)))
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Prokletí> oddíly nečtu.....
:)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.7.2007 > dadik> jak libo ;o)
držel bych se radši toho divadla, tak jako tak
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 1.7.2007 > Prokletí> nejsem zvyklá na takovýhle rady, ale díky..divadlo dávno za mnou..:)
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 2.7.2007 > Prokletí> vazeni priatelia! oznamujeme vam, ze na totem mozu prispievat len tito umelci: Leonardo DaVinci, Michelangelo, Rafael, Gogh, Picasso a : Prokleti. Ostatni sa roztruste kade tade, jedno kde... len nie na totem, lebo je psaaaano predsa, ze:

Totem je internetový kulturní magazín a zároveň prostor pro všechny, kteří chtějí prezentovat svá díla, výtvory, články, recenze i jakékoliv nápady v oblasti poezie, prózy, fotografie, grafiky, výtvarného umění, hudby, filmu, divadla, mystiky, filozofie a dalších. Své příspěvky může kdokoliv sám vložit, zařadit do rubriky, určit datum zveřejnění, obohatit je o obrázky nebo zvuky a to vše přímo přes tento WEB.


<reagovat 
 dadik (Občasný) - 2.7.2007 > SatyamJ> a navíc - málokdo pozná to pravé umění....:))
samozřejmě si dělám pr...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.7.2007 > SatyamJ> Ale ať si sem klidně každej dává třeba vyfocenej žmolek z pr..., ale neohání se pak větou "je to moje a doma", "o nic mi nešlo" a podobně... Pokud autor není sebekritickej a dá sem šunt, měl by se to dovědět od ostatních. Což se týká všech, kromě mě, dokonalého, samozřejmě. Nejsme tu, abysme se s úsměvem plácali po ramenou ;o)))

Jinak DaVinci to v umění nikdy oproti svým současníkům daleko nedotáhl, stejně jako v literatuře, vědě... že?

Nechcete si na Totému udělat nějakou ofciální protiprokletíovskou frakci? Muhehe ;o)))
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 2.7.2007 > dadik> uz som spomenula niekde: kazda tvorivost je umenie. len tvorca moze : 1. byt liecitelom, alebo 2. byt liecenym sam sebou. tvoje sklicka su bez zavad, bez choromyselnosti, s laskou urobene...
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 2.7.2007 > Prokletí> necerti sa, certe :-}}}} tu vlozi kto chce co chce a hotovo.. slobodna zem totem to umoznila.. P.S.: DaVinciho milujem.. tvoril si navzdory prudu, kritike..

Protiprokletiovsku frakci si si vytvoril sam - vo svojej hlave..
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 2.7.2007 > Prokletí> v pořádku...:)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 2.7.2007 > SatyamJ> v mých příspěvcích, vzadu, najdeš mých ptákovin víc...
a dík
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 2.7.2007 > SatyamJ> To jo, tvořil, ale nikdy nic nedotáhl ;o)
Vždyť říkám, vlož si, co chceš - očekávej ale, že ti bude naloženo ;o)
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 2.7.2007 > dadik> pozrela som.. vynikajuce !!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.7.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Arid (Občasný) - 8.7.2007 > Diskuze jsou tu leckdy zajimave: zda se, ze to zde na totemu opakuje - nekdo tvori jen tak pro radost, nemysli to zle, chce se pochlubit s lidovou tvorivosti a esteticky narocnejsi divaci to zamitnou jako nevkusne a tvurce se citi dotcen. mel by tedy na zacatku rict, ze si nepreje byt kritizovan, nejde mu ani tak o umeni a rozvoj v nejake technice a chce se jen tak pratelsky pochlubit a potrebuje pratelsky poplacat. zda se je toto tema se tu bude mockrat opakovat v ruznych obmenach. v podstate jde o toto: Hodnotit nebo Nehodnotit? (Napriklad deti se nemaji pri vytvarne vychove kriticky hodnotit, protoze jde hlavne o to, aby je to bavilo a byly spontatnni.) Pak by mel autor prispevku rici: nepreji si byt hodnocen, davam to sem jen tak, diky, nechci aby me dilko bylo jakkoli kriticky hodnoceno, nejsem na to zvedav nebo stejne budu jakoukoli kritiku apriori zametat pod koberec nebo ji rigidne vzdorovat. K tomu se poji zasadni otazka: 1) Je totem esteticky /umelecky/ zamereny web - nebo 2) slouzi ke sdileni "souboru" - obrazku, ktere se tu systematicky hromadi. Nevim to jiste, ale zrejme ma totem ambici c.1.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 8.7.2007 > Arid> no, já bych to nechala na potřebě každýho, pokud chce někdo něco napsat, ať napíše....to je nejlepší, svoboda ve všem....

a to dotýkání, dotčení, to jseu lidi většinou stejně, když je někdo kritizuje, je to normální...:)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2008 > krásný jsou
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 7.4.2010 > a nebo zde.... :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 (50) 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 86 87 89 91 92 93 94 95 96 97 98 101 102 103 104
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter