Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PAST
Autor: kaulik (Občasný) - publikováno 19.3.2002 (00:36:04)
Past

LAPENI
v časové smyčce prázdných dní.
ZMATENI
vlastní tělesností.

BLOUDÍME
svým žitím bez mapy a bez cíle.
HLEDÁME
vrátka ze samoty duše.





(a je nám to h.... platný)


Poznámky k tomuto příspěvku
stín (Občasný) - 19.3.2002 > Úsměv Ti dávám převeliký - ALE: pro někoho to není PAST, ale BLUDIŠTĚ!!! - to východ má, s pomocí Ariadnina klubka:)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 19.3.2002 > Tak se sem ještě vracím. Tak si říkám, že vlastně vůbec není důležitý, jestli ten východ opravdu najdeš, nebo jestli opravdu existuje - důležitý je MÍT NADĚJI - protože to je to, co Ti proměnuje tu cestu - a o nic jinýho než o cestu nejde - nebo ano?
<reagovat 
Shadow (Občasný) - 24.3.2002 > No Olina mi mluví z duše.Je to taková past i bludiště.Ale ať je to cokoli napsal si to hezky.a ještě ti musím pochválit ten podtext-nikomu,o nikom,možná tak o něčem:)))))))))
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 24.3.2002 > díky ... ale ten podtext není uměleckej ale veskrze praktickej :-)))
<reagovat 
Shadow (Občasný) - 25.3.2002 > :)))Já nevím,důležitý je zaujmout a tys mě zaujal i tím podtextem i když asi nebylo účelem aby mě trošku rozesmál,ale stalo se tak:)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 26.3.2002 > taktoje fajn ... žesemtě rozesmál ... nebejvá to v dnešní době tak častým jevem ... žeby se lidi smáli :)))
<reagovat 
čtenář Olina - 29.3.2002 > :)
<reagovat 
..... (Občasný) - 9.1.2003 > nechápu, proč někdy neřekneš normálnš "hovno" - podtext si najdi praktický nebo jaký chceš:)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 12.1.2003 > třeba sem myslel tentokráte houby ... a někdy zase normálně řeknu hovno ... toty přece nemůžeš vědět :)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 5.5.2003 > :-)))) dobrý
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter