Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návrat k přírodě
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 5.8.2007 (16:06:34)

 

 

 

 

Obklopená v lese buky

připadám si ne konečně jako žena,

ale jak buková panenka

- tak mne příroda přijímá...


Patřím do tohoto světa,

jen jako kdo se ptá?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 5.8.2007 > osobně té prosté tajuplnosti nevěřím
<reagovat 
Arid (Občasný) - 5.8.2007 > možná, že ta, kdo se ptá, SNÍ o tom, že je mezi buky? ale zajimava básnička. taktéž otázka, zda a jak plně se může člověk cítit součástí přírody, když z ní vystupuje jako sebereflexivní myslitel.
Body: 4
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 6.8.2007 > Arid> Já bych spíše řekl, že SNÍ ;-) o tom, že je konečně ženou jako součástí přírody ;-)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 6.8.2007 > Nějak přehnaně idylické ..... viz ariel .....
Body: 4
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 6.8.2007 > Ne, mně se to nelíbí.
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 6.8.2007 > Šílená svině> Líbit se musí jen...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 6.8.2007 > tichotam> kdyby ti řekl Krchovský, že se mu ta báseň líbí, tak se budeš tetelit blahem...
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 6.8.2007 > Šílená svině> Báseň se může líbit :-)
<reagovat 
Arid (Občasný) - 7.8.2007 > no vlastně tak jsem to myslel
<reagovat 
rohe (Občasný) - 7.8.2007 > přijde mi to úžasně vyprázdněné, jako by jsi akvarel namočil do vody a smyl všechny barvy, takže zbývá jen významová kresba -- řekl bych že je to nedotažené, rozpité, což by nebylo na závadu právě kdyby onu impresi nesla obraznost.. ta závěrečná otázka se nad tím klene tak podivně.. v součinnosti s těmi souslovími jako "tak mne příroda přijímá" bych tušil jakési odkazy na nějaké filozofické zázemí jež však není blíže čitelné. zbývá mi čtenářská rozpačitost a váhání zda jde o volovinu nebo jsem nedůvtipný :-)
Body: 4
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 7.8.2007 > rohe> Na písmáku už jsem tu změnu měl dřív ale doplnil jsem ji teĎ i sem. Snad je to čitelnější... Přibylo v posledním řádku "jen". Snat to míň svádí ke špatnému čtení té otázky
<reagovat 
skold (Občasný) - 9.8.2007 > souhlas s arielem, je to tak trochu pozerské :)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 9.8.2007 >

říkám si, jestli se ptáš tak všeobsažně, že asi žádnou kloudnou reakci nedostaneš.


<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 9.8.2007 > ariel> já to beru jako řečnickou otázku, nechci nějaké odpověďi v reakcích
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 14.8.2007 >

V tvé tvorbě jde hodně často, ne-li vždy, spíše o otázky, a obsah a forma, metafora jsou v jejich zajetí, což je v pořádku. Při své úrovni vnímání bych uměl velmi dobře přijat první sloku samotnou. Druhá část ji však významově hodně rozšiřuje, ale dost možná jen za cenu neúprosného přemýšlení, které ji posouvá spíše do polohy filozofování a trochu, tedy u mne, dává zapomenout na poetiku první části. Ovšem může to být i jinak, nemám důvod myslet si, že všichni musí číst tak schématicky jako já a stejně tak mohu připustit, že tento způsob psaní v dobrém provokuje v poezii další cestičky.


Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.11.2008 > rohe to koukám napsal za mě :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter