Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sny v oranžové a khaki z kolekce S
Autor: Dani (Občasný) - publikováno 7.8.2007 (13:23:49)

 

                                                                                                                  A3

 

...po opravě



Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 7.8.2007 > Hlava pěkná, jinak něco podivného na anatomii hrudníku, samoúčelná kolečka už vůbec.Ale líbí modelace nohou, méně už draperie. Dnes bodiky nee.
<reagovat 
krupice (Občasný) - 7.8.2007 > moc pekne
Body: 5
<reagovat 
honzyk (Občasný) - 7.8.2007 > ...jejej:DDD!!!
Body: 2
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.8.2007 > Ľavé stehno sa mi nepáči, prílišné perspektívne zúženie, pôsobí to ako kýpeť. Ostatné klasická Dani, príjemné..veĺmi príjemné, ale to stehno priveľmi priťahuje oči, aspoň moje : )
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 8.8.2007 > Karhaj(Sinner)> 

Karole, to stehno je přikrytý, koukej a nečum ;o)))

 

mi to přijde bezva, posun někam jinam, ta "neperspektivní perspektiva" prostoru vlevo hore dává grády.

poradím něco s puntíkama, který beru všema 10ti: my to te´d řešili na výtvarným setkání - pokud je uděláš všechny v obraze úplné, ne aby se dotýkaly hran a tím nebyly vidět celé, dostane to totální náboj, protože takhle to signalizuje nekonečnou plochu, zatímco s puntíky "uzavřenými" v obraze tam nastane skvělý přetlak.

prima použití modrých


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 8.8.2007 > Prokletí> 

V tuhle chvíli tě miluju!

Jo, měl to být posun a já si myslela, že jsem vyprodukovala cosi, co je na mě zcela výjimečné. Jenže reakce publika...to je ledová sprcha...to mlčení mě ničí. Myslim, že Karhaj na to kápnul. Asi na všechny to stehno působí jako pahýl, což vůbec nechápu... Chtěla jsem vytvořit jakýsi surrealistický dojem, kde vše je tak nějak bez tíže, bez reálné perspektivy a objemu a barev...Kolečkama jsem překvapila sama sebe

Díky, že máš stejnej vkus 


<reagovat 
 Dani (Občasný) - 8.8.2007 > Prokletí> 

To s těma puntíkama je vééélmi zajímavý!  To musí bejt docela poučný a přínosný takový výtvarný setkání... Kde se to koná?


<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.8.2007 > Prokletí> Raz o tom rozprával Minimalista, že pri maľbe, alebo kresbe si pánom nad tým, ako veci zobrazíš, ak by to stehno nedala prikryté, aby ma vôbec nenapadla asociácia s kýpťom, tak to beriem..ale takto sa jednoducho nedá. Ale myslím, že obaja vieme, že Dani maľovať vie : ))
Súhlasím s tým posunom..
Dani nestresuj, že reakcie sa nesypú..sú prázdniny..celkovo je tu mrtvo..ešte že nás máš : ))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 8.8.2007 > Karhaj(Sinner)> 

Btw, co je to kýpeť? Ani můj otec - Slovák neví. To je zas nějaký výhodňárský hatmatilek?

Jasně, Dani tam má trochu zmatek, ten světlý reflex na noze ji opticky posunuje před látku, což je nesmysl. Mohla jsi to řešit buď drobným stínem nebo radši barevným reflexem v tónu textilu. Ale malovať vie ;o)))

 

Co se týče naše výtvarného setkání - pravidelná roční akce naší tajné výtvarné skupiny. Teď o nás byla poprvé za 10 let existence zmínka v Ateliéru, abychosem se na dalších 10 let spokojeně odmlčeli ;o))) Letošní téma bylo "puntíky" ;o)


<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.8.2007 > Prokletí> Kýpeť je pahýľ po amputácii. Preto pre mňa nepríjemná asociácia..
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 8.8.2007 > Karhaj(Sinner)> nj, ty a tvé neurózy
<reagovat 
nohome (Občasný) - 8.8.2007 >

Pro mne velice zvlastni atmosfera (nevim delaj to mozna ty bubliny? prijde mi to jako takovy komiksovy dotvoreni nalady te divky - "vysumnela" :-))

Fakt libi moc.

PS: jako A3 format to moc nevypada...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 9.8.2007 > docela kýčovité. technicky fajn, ale téma kýč jak bitch.
<reagovat 
vierita (Občasný) - 9.8.2007 >
Body: 3
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.8.2007 >

ja bych dal pozor na deku na noze-to se ti stavalo i drive - mela by ji vice obepinat ci stinit-zkratka takhle z dalky vypada stehno deformovane.

a osobne bych zkusil misto oranzove tez cervenou..


Body: 5
<reagovat 
kin (Občasný) - 14.8.2007 >
Body: 5
<reagovat 
jawka (Občasný) - 14.8.2007 > no a mne sa to jednoducho ručne stručne proste páči je v tom toho viac dýcha to atmosférou a akousi pohodou a pre mňa osobne je najdôležitejšie aby z obrazu čosi vyžarovalo aby nebol prázdny no a tento rozhodne nie je ( teda žiaden tvoj obraz nie je prázdny pre upresnenie)teším na ďalšie , hm až mam depku z toho ako dlho sem nemaľovala :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 18.8.2007 > kazdopadne to je posun.....;o)...moc libi a s puntikama taky souhlasim....i k dyz musim prokleti doplnit, ze letosni naplni naseho setkani nebyly jenom puntiky, ale i ruzova barva...;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 4.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 7.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2008 > moc,moc, moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter