Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
prochazka
Autor: andraste (Občasný) - publikováno 19.8.2007 (00:00:58)
tuzka, fixa, Photoshop


Poznámky k tomuto příspěvku
druhý černej saniťák (Občasný) - 19.8.2007 > Ale líbí se mně to.
Doporučil 
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 20.8.2007 > je mi příjemná pozitivní náladou a vnitřním štěstím,usměvem
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.8.2007 > má to některý strašně levný momenty - rybí oko, bezvládný ptáky, kytky, líbivý šrafy na břiše. jináč je to ale příjemný, líbí práce na hlavě, jakkoli je podhled těžký, vyšel. chtělo by to oblohu a pravý roh jet čistějc bez tolik viditlených tahů "štětce"
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 21.8.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 21.8.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 21.8.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.8.2007 > Krásný, užívá si to,létem střelená, cestou necestou.Ukládám si.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 19.8.2007 > Nevím, co od tebe mám chtít a co můžu čekat. Ruku máš geniální, co je v srdci a co v hlavě? Vycházíš od pubertální fantasy (tam třeba někde ještě nebyla tak jistá ruka, ale jistě velké srdce)... a tohle třeba neumím chytit. Je to pro mě rozporné. Vidím, i něco cítím...
<reagovat 
 andraste (Občasný) - 20.8.2007 > druhý černej saniťák> Fantasy obdobi je uz celkem za mnou. Ale pohadky mam rada porad. :o) O genialite nemuze byt rec, ale treba toho jednou docilim.

Ja vlastne ani moc nevim co k tomuhle obrazku rict. Mam rada prirodu a venkov, na prochazkach krajem je mi skvele. Snazila jsem se to tam nejak nakreslit, takovou tu letni pohodu, kochani se, atp. :o)
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 20.8.2007 > druhý černej saniťák> myslím si že jsi pokrytec, nemám ráda řeči o velkých srdcích umělce, protože vím,že to není pravda.Těm lepším jde o sebevyjádření, těm horším pouze o peníze. Obrázek je krásnej jistě si cestu na trh najde.
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 20.8.2007 > celulosa> Myslím, že jsi kretén. Já jsem prostě zjistil, že mi uměnovědné termíny nestačí. Stejně nejsou přesné a ještě to snima trvá. A nakonec člověk mluví jako kokot. Myslím, že staré dobré metafory tady fungují líp. Výtvarný umělec má prostě rozum, cit a ruku. Když jsou složky v rovnováze, tak to funguje.

Samozřejmě si můžeš myslet, že tvoříš bez srdce. Dokonce i můžeš tvořit bez emocí: a pořád ještě to může být dobré. No a co?

Takže v čem jsem pokrytec?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> a pak jsou tady chytráci co do toho jen blbě kecaj že?
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > druhý černej saniťák> v tom případě jde o omyl z mé strany, myslel jsem, že jsi vedl takový ty kecy, jak hlavně záleží na srdci umělce. Kdysi jsem napsal geniální citát. Básně, nejsou jenom recitace, soudruhům jde hlavně o lásku. A každej víme jak ta soudružská láska a oficiální poezie za komančů vypadala. Prostě umění je dřina a ta autorka to dělá dlouho, o tom je celá ta geniální ruka, hlava.No právě pořád to může být dobré i bez toho srdce.Prostě jsem tvou reakci špatně pochopila, něco v tom, zajímalo by mně, jestli to jde hlavně od srdíčka. Ta autorka publikuje i na humanartu a zřejmě studuje, studovala nějakou výtvarnou školu a naplno se malování věnuje, tedy předpokládám, a o tom to je.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > caesarborgia> a pak jsou tady ti soudruzi, co jim jde hlavně o lásku,že? no užij si to, však je vás v této Bohem zesrané zemi většina.
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> Chachacha, lidičky, srdíčko! Tak to jsme si fakt nerozuměli. Dávej bacha na obsah, nechytej jenom slovíčka.

Používám prostě jazyk, který se mi k popisu daného zdá nejšikovnější. A že ho někdo poničil, zprofanoval nadužíváním... pamatuju jednu televizní debatu před x lety. O skinheadech, moderátor mi byl sympatický, takový vysoký chlapík... a pravil (parafrázuju): Vlasy mi moc nerostou, tak si stříhám hlavu dohola, asi je to nejpraktičtější, těžký boty nosím rád, cítím se v nich super. A bomber je dobrá bunda. To se mám posrat z toho, že to nosí taky skinové?

Srdce je krásný slovo, má bohatou minulost a spoustu funkčních užití. Když jsem ho použil tady, tak to od srdíčka vůbec nešlo. To byl chladný kalkulátor mého cynického mozku, oe :))


<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > druhý černej saniťák> lidi čtou tak,že přeskakují ze slova na slovo, to je vědecky dokázaný důsledek příliš rychlé doby, no excuse,but...ten chlápek v tom pořadu, byl skin, co do stylu oblékání, členem ideového hnutí skinheads být nutně nemusel.Problém tkví v jazyku, když řekneš to je punk, můžeš myslet jak styl, tak tak hnutí.Čeština je jeden z nejvíce mnohasmyslových jazyků. Domluvit se jí občas bývá nesnadné.
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> Nechci tě nějak poučovat, ale o jazyku toho, zdá se, moc nevíš. S tou mnohasmyslovostí se fakt jdi bodnout. A podle tvé neúprosné logiky je Jirka Korn ženská. Gratulujeme.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > druhý černej saniťák> to postarádá logiku,Jiří Korn má osobitý styl oblékání. Když se ovšem řeklne něco ve stylu Korn,vyžaduje to doplňující otázku. Myslíš Jiří, nebo skupina. Stejně tak bedna, může být dřevěný box(sport, nebo krabice),nebo tv, nebo člověk, kterému to myslí.Vím toho celkem dost o jazIku :-)
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> Nemagoř, ju? Jako ten chlapík nebyl skinhead, protože nosil podobné oblečení, není ten, kdo nosí sukni, ženská. To je celý. A to že box může být box i bedna je sice pravda, ale slova většinou neexistují mimo kontext. A ten v naprosté většině případů docela přesně určuje, který význam má muvčí na mysli. Nauč se číst věci v kontextu a bude ti na světě líp. Nebudeš například okrádat hloupostma o čas mě. A to ti bude sloužit ke cti.

Andraste, sorry.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter