Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: tvojematka (Občasný) - publikováno 31.12.2010 (01:16:57)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 1.9.2007 >

fotky jsou to příšerný a jejich úprava odfláknutá, legenda by si zasloužila víc pečlivosti

 

jinak SN jsou výborní... do Archy jsem se bohužel nepodíval, ale je to nedávno, co dávali v TV jejich koncert

 

určitě to bylo prima


<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 2.9.2007 > hele podívej se ...nejsem žádnej z těch čtyř debílků co naběhnou s nikonemDvole70 či něčím lepším přímo pod ně do vyhrazené uličky a ty vyhrazené tři songy je tam zběsile fotí a pak jdou fotit nevím třeba do duplexu (bo nikoho z nich sem tam už potom neviděl) ...nedělám žádnej objektivní fotoreport.z príma rockový akce. vím jak takové fotky vypadají a je mi z toho vlastně celkem blbě většinou.

hodil sem si pár cvaků z lomíčka z místa kde sem stál a je to když už nic aspon zajímavý barevně. taky mi málem stálo péro z kim gordon takže sem to prostě aspon nejakým způsobem chtěl zachytit. je to asi vlastně ......nějaký koncept toho celého ..dne večera .dalšího dne nevím.

d
<reagovat 
čtenář poznamka - 2.9.2007 > tipuju,ze jeden z tech 3 fotografu co pobihali v nulte rade tam zustal i na cely koncert,on totiz foti i to co ho zajima.. hm,a muj nazor na akreditovane fotografy na koncerte je takovy,ze jim zavidim,protoze ne vzdycky je hala tak jak v arse,tzn.s patrem kde vidis na cele podium. a pokud nejsi v nulte rade,tak vyfotis tak akorat hovno,ale ono si to chce zkusit..
jinak k fotkam:dobry,aspon teda barevne,na jedne kim vypada jakoze lita,coz je dost komicky.btw nevim,jestli by ti z ni stal kdyby si od ni byl tak 2m:)a osobne se mi nejvic libi ta tv,to neznam,protoze ji nemam.a nevstaval si trochu brzo v tu nedeli?nebo to je jiny den?:))
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 2.9.2007 > přijel sem v pět vlakem dom
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter