Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Potkal jsem smrt z kolekce Život je jen náhoda aneb veselé umírání
Autor: canamen (Občasný) - publikováno 1.9.2007 (16:05:16)

Potkal jsem smrt

 

 

Smrt potkal jsem jednou v poloze vleže chlastala fernet a ptala se kněze,

na krev co zůstala na kříži, na ty co druhému ublíží, na to jak přicházet bez bolesti,

na ty jenž žijí v nemilosti,

tak zvěděla když bývá utrpení, že ona je pro lidi vykoupení.



Poznámky k tomuto příspěvku
Poutník životem (Občasný) - 1.9.2007 > Hezká rýmovačka...Velice trefně řečeno!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 1.9.2007 >
Body: 1
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 2.9.2007 > Dost neobratný pokus o svižný text s poučením. Necítím se ani pobavena, ani poučena.
Body: 2
<reagovat 
 canamen (Občasný) - 16.9.2007 > Natasha_> já sem si myslel že tady se můžu svobodně vyjádřit, tak se omlouvám, že způsobuju takovou závist
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 16.9.2007 > canamen> závist? co to meleš?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 16.9.2007 > canamen> kruci, tys mě vytočil
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 18.9.2007 > canamen> :----p
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 2.11.2009 > g morr> haha, ten tě vytočil. je vidět, že text nebyl nadarmo. diskuze stojí za tu minutu.
<reagovat 
 canamen (Občasný) - 2.11.2009 > whispermoonlite> :-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.11.2009 > whispermoonlite> Člověče, archeologie?
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.11.2009 > g morr> ty jo, fakt je, že si už vůbec nepamatuju, jak jsem se sem dostal, co sem to zrovna hledal. ovšem tvá reakce mi nedala mlčet :) haha, to nějak nešlo.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.11.2009 > whispermoonlite> Hehe. Ale co já tu takhle svýho času udělal objevů, bejval jsem přední archeolog. Ledacos jsem si poukládal.
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 4.11.2009 > Jak je zjevné, jsem tedy mezi těmi, kdo ji v rukou neměl, a vážně jsem pochyboval o tom, zda kniha existuje. Asi to bude něco z Valašska, když to M.T. znal tak dobře.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.11.2009 > whispermoonlite> Ale kdepak :) Znal to, protože za jeho mladých let ještě škola nebyla taková ostuda. Jinak na ten archiv bacha, ona to je to částečně taky sbírka kuriozit :)
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 15.11.2009 > má to hloubku
Doporučil 
<reagovat 
asi (Občasný) - 16.11.2009 > 4.pád plurálu zájmena 'jenž' je 'jež'.
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 4.11.2009 > No to by mě ještě zajímalo s tou funkcí ukládání. Sice si občas taky něco uložím, ale ani se k tomu moc nevracím. Spíš jako výraz pro ty, které by zajímalo, jaké texty si ukládám nad to, že je doporučuji. Ale z praktického hlediska by mě zajímalo: když si něco uložím a autor/autorka se rozhodnou příspěvek odstranit, mně to zůstane v uložení?
<reagovat 
 Čtenář - 4.11.2009 > whispermoonlite> Nezůstane.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.11.2009 > whispermoonlite> Horší ale je, že se ten archiv nedá moc dobře procházet, že když si ho chceš po letech pročíst, je to fuška klikací. Ale stejně se do něj čas od času koukám.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.11.2009 > whispermoonlite> Horší ale je, že se ten archiv nedá moc dobře procházet, že když si ho chceš po letech pročíst, je to fuška klikací. Ale stejně se do něj čas od času koukám.
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 4.11.2009 > čtenář> jo, díky.
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 4.11.2009 > g morr> teda já se budu muset na ten tvůj archív někdy podívat, co to tam máš. - jo, a byl jsem teď u J.F., kde mám většinu knížek, tak sem tam našel polívku a dobrý, hlavně ta větvení sou dobrej nápad. - jen jsem nepochopil zcela, jak cituješ v bibliografii nějaký text z r. 76, je to mystifikace, nebo jsi z něj citoval? ta souvislot mi úplně nedošla.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.11.2009 > whispermoonlite> Ta bibliografie kecá jen napůl. Myslil jsem, že je to průhledné a jasné jak facka. Je to zakuklená knížka, kterou -- jak jsem si myslel -- měl v rukách každý. Později jsem zjistil, že to tak asi není. Někde na netu je k nalezení recenze Mojmíra Trávníčka (!?), který to ovšem věděl hnedká, tak jak jsem si myslel, že to bude vědět každý.

Jinak je to pod odkazem zde: http://www.atemporevue.cz/?go=basne&det=080715_pleska_polivka&show=1
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.12.2009 > g morr> prokopal jsem se do staré sondy
ten Váš klíč mě docela nadchl, musím říct
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.1.2010 > hloupy ivan> Díky... podle mě je to sprosté terorizování čtenáře. Ale vždycky jsem tušil, že se najde nějaký, který se rád terorizovat nechá :))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.1.2010 > g morr> (:
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter