Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen, 2007
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 3.9.2007 (08:54:17)

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
touha (Občasný) - 3.9.2007 > tady se mi brýle jeví slušivě...
pjeknej odraz v nich, nu nemůžu jinak :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Boža (Občasný) - 3.9.2007 > zaujalo
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 3.9.2007 > příjemné, získalo si mě...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.9.2007 > líbí se mi celkové vyznění
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.9.2007 >

hlava rostoucí ze tmy - to je sen

ano


<reagovat 
hermit (Občasný) - 3.9.2007 >

děkuju vám uctivě

 

touha: toho odrazu v brejlích sem si všiml až dodatečně, je halt vidět, že su slepej jak patrona.


<reagovat 
Estel (Občasný) - 3.9.2007 > *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 3.9.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 3.9.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gom (Občasný) - 3.9.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.9.2007 > já miluju tyhle sebesamasebežrouty neurotický...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neréz (Občasný) - 4.9.2007 > pro mě moc umělý... nelíběj se mi prsty. chtěl bych to drsnější, syrovější...
na to, že je to fotka, kvůli který jsi hodně aranžoval a přemejšlel, nic moc...

hodnotit nebudu, páč je to mimo škály mýho vnímání...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 4.9.2007 > neréz> no, zas tak moc jsme nearanžoval, bylo to za pět minut hotový, světlo z lustru a role kuchyňskýho alobalu. jen takovej okamžitej nápad. ale samozejmě je to umělá póza, záměrně. líbí se mi, že se vůči tomu vymezuješ. :-)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 3.9.2007 > ne.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 4.9.2007 > Šílená svině> 

Milý svině!

Za trest jsem si přečetl asi deset tvých básní etc. z poslední doby a musím ti nemučen nijak přiznat že psát velmi umíš, jak jsi ostatně osvědčil i při sepsání této jasné a břitké kritiky "ne." Co více napsat? Nutno uklonit se před tak pregnantně a věcně vysloveným názorem, jehož obdobu snad můžeme najít v nejlepších statích Kožmínových, či Peroutkových. Já ti za něj, svině, děkuji.

Přesto bych byl vděčen za alespoň dvouslovné rozvedení tvého názoru, spočívajícího patrně pevně ukotvenými základy k odporu vůči romantismu, novoromantismu a ambientu, jak lze ostatně odvodit z tvé vytříbené (zároveň syrové a vonné; průzračné jak kalíšek od právě vypité vodky) a v nejlepších stopách Hrabětových kráčející poesie.  Napiš tedy, s dovolením, svině, pokud možno, máš-li čas, prosím, více.

Ď.

:o)


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 4.9.2007 > hermit> hi, hi. Tvůj políček beru, když má ten roztomile ironicko-legrační tón, kterej mě pobavil. Já fotografiím nerozumím, to předem, tedy jestli vůbec něčemu rozumím. Technicky mi ta fotografie připadá celkem dobrá, nelíbí se mi námět. Působí na mě velmi, použiji slovo zmíněné nedávno mrázem v souvislosti s jinou fotografií (kde ale bylo použito neprávem) - narcistně. I ten pramínek vlasů, ta potřeba jakési dokonalé sebestylizace, v níž já nenacházím žádný další obsah. Tak to vnímám v tomto konkrétním případě - jinak mám tvé fotografie rád. Co se týče toho úderného vyjádřeni s drastickou tečkou na konci...jo, působí to přesně tak,jak říkáš a věděl jsem to hned, když jsem to tam napsal. Ale byl to ode mě provokační krok, takovej tah, na kterej jsem dopředu věděl reakci...proč tedy? Baví mě ta záležitost, že psát pod příspěvky "ano", nebo "jo", nikoho vůbec přirozeně nedráždí. Pokud napíše úplně stejně strohé "ne", tak je skoro oheň na střeše. Přitom je to úplně zřejmé: když můžeš napsat strohé "ano" (líbí), proč nevzít stejně i "ne" (prostě se to někomu nelíbí)? Ale je mi jasné, že to není tak jednoduché. Jinak nenech se mými komentářemi zbytečně vzrušovat...základní pravidlo, jak víš, je, že je celkem normální, že se někomu nějaké dílko nelíbí, a myslím, že nemá vždy (nebo většinou)ani povinnost to nějak vysvětlovat."My" zase máme přirozeně právo, myslet si o "hodnotiteli", co chceme...ne?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 4.9.2007 > Šílená svině> 

Děkuji!

Komentářem se nevzrušuji, zasvěceným a kultivovaným komentářem se přec mohu pouze oblažovati.

Interakce se nám tedy vydařila.

Nemysli, že jsem tvému "ne." nerozuměl. Právě, že jsem mu rozuměl. :o)) proto mě vlastně potěšilo.

K výtkám:

narcismus - ano. jistě. my zakomplexovaní jedinci si tím cosi kompenzujeme.

dokonalá sebestylizace - ne zcela. pohnutky k té fotce byly spíše sebeočistné, sopychohygienické, chtěl jsem si jsa v depresi, zafotit, neboť mě to uklidńuje, ale nemaje jiného modela a dostav nápad, učinil jsem, jak již známo.  Vybral jsem tuhle ze všech, co jsem s alobalem nacvakal proto, že se mi líbilo, jak jde pramínek vlasů (och, jak sladké) středem oka a zároveň se mi podařilo aspoň naznačit vlastním ksichtem ten dekadentní strnulý výraz, jaký nacházíme na výtvyrné stylizaci krautrocku, nebo new romance, o což mi trochu šlo.

 

pane, díky, rozumím.

vyznávám vám tímto poměrně upřímnou úctu.

budu podporovati úspěšné završení vašeho adeptství na redaktorství.

:-)

znamenám se, s pozdravem

 


<reagovat 
ireversible (Občasný) - 4.9.2007 > připomíná mi to Lynchovi filmy a to doslova.Navíc skvěle vyfocené.dost dobrá ostrost a úhel.Jednoznačně ukládám.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 5.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 5.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.9.2007 > Trochu násilné, ale ve snu se dějou věci, pocity z nich bývají nepopsatelné, takže jejich "vyprávění" je slabej odvar zážitku a působí kostrbatě. Díky rozvinuvší se polemice jsem se u toho pozastavila déle, jen houšť, od čeho máme slova.
Doporučil 
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 5.9.2007 > Mima> 

tak jistě, že je to jen "art" ;-) póza, i nadsázka. a název je jen přibližný, napadl mě až zpětně. díky!

 


<reagovat 
kafka (Občasný) - 6.9.2007 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 7.9.2007 > *
<reagovat 
dadik (Občasný) - 7.9.2007 > fajn
.)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zajik (Občasný) - 7.9.2007 > je to zajímavé
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 7.9.2007 > alobal ti udělal z ucha ohryzávače (viz Palla)
mi chutná
<reagovat 
Arid (Občasný) - 8.9.2007 > líbí se mi to jako koncept (sen jako deformace reality / není nakonec sen opravdovější než skutečnost?) nařčení z narcismu lze vyvrátit zrovna tak přítomnou sebe-ironií a nadsázkou (a obojí je dnes in) :-)
Body: 5
<reagovat 
blode (Občasný) - 8.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 9.9.2007 >

tak já nařčení z narcismu nemusím vyvracet, vždyť to přece JE narcismus :-)

ale zároven to myslím i vážně.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter