Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci I já ho znal z kolekce hřbitovní
Autor: AdMa (Občasný) - publikováno 12.9.2007 (19:23:35)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
b0wiceQ (Občasný) - 12.9.2007 > asi bych to orizl uz nekde ve velikosti ty hrany.. je tam toho moc a este neostry. ale sem zvedavej na ostatni :))
jinak barvy pekny motiv tak cajk :)
Body: 4
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 12.9.2007 > b0wiceQ> v zem vrustat musí
<reagovat 
Boža (Občasný) - 13.9.2007 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 18.9.2007 > odpusť, ale první, která je tu pro mě za kýč a zcela mě míjí...Silně mi připomíná zcela masovou kulturu gothic...
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 12.9.2007 > Končí všechny cesty zde, kříží se, kde je kruh?
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 12.9.2007 > Klatba> kruh převysoko...strom větví se přec...strom uschne,rod ukončen...ale to kruh druhu nepocítí...kapka v moři rod
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > AdMa> hele, to je klatba, to je Janele, teď další, co si oblibuje šroubované heavypoetické hlášky :))

nehrajete vy si na něco? mě to připomíná takové ty borce se dřevěnýma mečema, které potkávám občas v pátek na nádraží (a v neděli).
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Nemám s tím potíže, život je jedna velká hra, občas potkávám lidové bez mečů, bezedřeva, meče chodí, mečema dřevý sa.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Pane, my si nehrajeme, my se s Kladbou známe jen 7 let, to člověka ovlivní, víte, mečouni nejsme, věnujte se své morové kakofonii a nad námi nelámejte hlášky o dřevních bitvách, nesnáším fantasy, draky a podobné fantasmagorie...a má-li se jít do boje, tak jedině se slovy nebo se železem...kdepak dřevo, to ať šlechtí kvalitní písanky do škamen...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Klatba> Proč hned myslíš na potíže?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Janele z Liků> nu, tak ju. já neříkám, jak je. asociuju. třeba špatně.
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Nerozumíš správně, nemusím si na nic hrát, je to velmi snadné.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Chodím se zde zasmát, jak i v těchto místech funguje seznamka, taková intelektuální hitech face to face-seriozně zaobalené lidé.cz, Klatba tu byl chvíli a hned nad námi pletli z ovzduší hoax o dekadentním románku s vůní karbolu a dušených chorošů...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Klatba> Se nediv, že ti nerozumím, když ti ten zobák narost tak divně.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Janele z Liků> hezkys to řekla. ale já z vnějškových podobností zatím na žádně vnitřní souvislosti netroufám usuzovat. zaujala mě ta paralela. teď když vím o těch choroších, je mi to jasnější. ale jak do toho zapadá AdMa?
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Nerozumíš? Divně? Tvá starost.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> řeknu jediné: Čert čerta pozná....vrána k vráně...Racek k holubovi nesedne...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Klatba> Nrozumím? Tvá slova, nikoli má. A ty taky nerozumíš, jakápak starost, nevidíš, že se celou dobu usmívám?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Janele z Liků> pravda, já s vámi hadovky nepásl
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Já se také usmívám, jinak bych vůbec neodpovídal, je dlouhá chvíle, tak vyháním písmena za sklo.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> hadovky se nepasou, to jsou pak tasemnice, hadovkám je nelépe v octovém nálevu, s koprem...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Klatba> Na to už mě ale napadají jen samé humory za hranicí.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Janele z Liků> a to je přesně ono: já o tom jen četl, ale nikdy bych neměl tu odvahu...
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> Zkusíme, kolik sklo vydrží?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.9.2007 > g morr> přijeď na biftek na východní Slovensko...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.9.2007 > Klatba> reku ne, člověku.
<reagovat 
čtenář Patlavica - 19.9.2007 > na východ nie,tam ľudí ohryzávajú.. ;) Ešte neviete ako skončil "racek"..všetci..boli..bolí ;)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.9.2008 > má to náboj (dá-li se to tak říct)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter