Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kuchyňská zátiší
Autor: jesper (Občasný) - publikováno 15.9.2007 (01:40:20)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Klatba (Občasný) - 15.9.2007 > První ano, druhá ne.
<reagovat 
Boža (Občasný) - 15.9.2007 >
Body: 4
<reagovat 
darf (Občasný) - 15.9.2007 > První.
Body: 5
<reagovat 
jesper (Občasný) - 15.9.2007 > gom> Nebýt příznivcem počítačových úprav, znamená nebýt příznivcem plné kontroly nad obrazem.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.9.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.9.2007 >
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.9.2007 > sorry, nějak se to tu namnožilo.

chtěl jsem jenom říct, že to je jespere pohled asi autorský. já, jako čtenář obrazů, mám rád i ty, které někdo pevně drží v rukou a nedovolí jim sebemenší odchylku, jako i ty, ve kterých třeba pracuje víc náhoda než pan umělec.

je tam ale ještě jedna věc, která se možná hodnotí trochu zvlášť a vynechat se dá opravdu málokdy -- a to je řemeslo.
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 15.9.2007 > g morr> Technická omezení jsou vždy a myslím, že zápas s nimi máme rádi (řemeslo). Nelíbí se mi jen, že ti, co jedou na film, se tváří jako čistí. Vždyť klasický proces je efekt jak prase.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.9.2007 > jesper> Jasná.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.9.2007 > co je to "čtětcofil"?
<reagovat 
 darf (Občasný) - 15.9.2007 > g morr> To jsou ti zabedněnci, co zarytě odmítají užívání PC grafiky, neboť se jí bojí a myslí si, že je v ní menší invence autora, než když se to matlá "ručně".
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 15.9.2007 > darf> Tohle já nechtěl řešit. Já si obrázky netisknu, monitor je pro mě konečná, takže vždy nakonec plně počítačové.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.9.2007 > darf> Hm, já jsem si význam toho slova zhruba odvodil z diskuse, ale zajímal by mě jeho původ, motivace, užití: vidím ho poprvé. Možná to je jenom debilní překlep ze štětcofila? Nevím. A na to jsem se ptal. I tak díky.
<reagovat 
 darf (Občasný) - 15.9.2007 > g morr> Nevím, jestli je to až tak podstatné se zabývat každým výrazem, ale kdybych řekl "š", tak bych označil pouze malíře... Měl jsem namysli všechny ty zaryté, staromilnické, ne-počítačové grafiky, kteří nehodlají ocenit jiný přístup, než je ten jejich.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.9.2007 > darf> Pmpltr?
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 15.9.2007 > první víc
Body: 5
<reagovat 
Estel (Občasný) - 15.9.2007 > první je úžasná. U druhé mi vadí přepal
<reagovat 
Estel (Občasný) - 15.9.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 15.9.2007 > Estel> Tohle oslavím!
<reagovat 
gom (Občasný) - 15.9.2007 > nejsem příznivcem počítačových úprav, to co však působí jsou barvy - sjednocený tón, kompo a práce s prvky nic moc a to by mi ani nevadila asociace, že na místo čaje bude kočičí koktejl :)
<reagovat 
 darf (Občasný) - 15.9.2007 > gom> Nevím kolik toho víte o "počítačových úpravách". Myslím že nic moc, asi tak jako většina čtětcofilů. Ty úpravy se neudělají samy a pokud chce mít autor kvalitní výsledek, tak to dá většinou svinsky dost práce..
<reagovat 
 gom (Občasný) - 15.9.2007 > darf> o počítačových úpravách nevím nic, to je pravda, můžu jen posuzovat z dojmu, který ve mě tyto úpravy zanechaj, přesto tuto techniku způsobu jak vytvořit umělecké dílo nezavrhuju a vímm, že je pracná... stále se vzdalujeme od prvních tahů do hlíny ... a přestože ke kominikaci používám počítač, nevím jestli je to dobře, že se vzdalujeme jeskyni ... dám tedy pryč polemiku o technice (nakonec i ti "čtětcofilové" byli odsuzováni starými mistry, ve chvíli kdy se jen o kousek posunuli k novějším technikám) a zůstává nezodpovězená kompozice

<reagovat 
 darf (Občasný) - 15.9.2007 > gom> Já myslím, že v tom hraje jistou roli i materialistické pokrytectví. Klasicky namalovaný obraz je jak umělecká, tak i fyzická věc, která má zajištěnou svou jedinečnost-nedá se identicky namnožit. Toto u digitálího díla není možné.. Ztrácí své finanční ohodnocení-zájem.
<reagovat 
 gom (Občasný) - 15.9.2007 > darf> dobře tak jinak- udělej hodně dobrou foto a pak ji takhle uprav ... pokud uděláš excelentní úpravu v pc, může to divák ocenit a jistě i ocení, pokud bude foto nic moc, tak zaujme na první dojem dobrý efekt - stuktura, světlo, barva a tak, ale při hlubším pohledu už nebude co obdivovat...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.9.2007 > gom> nu... konkrétně od darfa jsem nic pěkného neviděl. ale jesperovy věci se mi líbí hodně, má podle mě postřeh, oko, lehkost, vtip. kromě jiného. to jsou věci, které jsou vzácné. zvlášť takhle v kombinaci :))

tady ta první fotka na mě působí, i po xtém pokoukání, dost. máš pocit, že je třeba nedobrá kompozičně? že neladí barvy? že to nebyl správný moment?

možná jsem povrchní...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.9.2007 > gom> a druhá taky dobře. ačkoli mě baví asi hlavně kvli kontextu té první (ale zas -- proto jsou vedle sebe).

je v tom pro mě příběh ---
<reagovat 
rozma® (Občasný) - 16.9.2007 > 2. vyšla skvěle!
u první jen hlava kočky fajn
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 16.9.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 17.9.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
mrQ (Občasný) - 20.9.2007 > čaj s kočkou o páté...mňau..první
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 10.10.2007 > dobré, stejně jako hodně dalších tvojich fot
Body: 5
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 11.11.2007 > Ja za oba...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 12.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
travail (Občasný) - 11.3.2011 > tak koukám, že už se tu procházím... tahle mě taky úplně nadchává! skvělá galerie, díky ti za vystavení.
Body: 5
<reagovat 
wommann (Občasný) - 13.4.2011 > jak to že jsem si jich nevšimla...super simo a ještě více
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter